Ducati organiseert een wedstrijd voor het bedenken van een motorvakantie met bijhorende muziek
De winnaar en twee vrienden worden uitgenodigd voor een exclusieve ervaring met de nieuwe Multistrada 1200
Ducati is het eerste motormerk met een Spotify account en op dit muziek streaming platform “speelt” met nummers
Borgo Panigale (Bologna, Italië), 10 juli 2015 – Ducati lanceert de Ride a Song wedstrijd en vraagt deelnemers de ideale motorvakantie vergezeld van leuke muziek te beschrijven. De beste ‘road trip’ wint een Multistrada Experience, een exclusieve kans om de nieuwe Multistrada 1200 te ontdekken en deze leuke ervaring te delen met twee vrienden.
De Ride a Song wedstrijd is ontstaan uit de samenwerking van Ducati met Spotify, de on-demand muziek streaming service, waar de Italiaanse fabrikant het eerste motormerk is die een account heeft geopend. In de periode van juli tot eind september 2015 worden de Ride a Song deelnemers gevraagd het ideale nummer bij de motorrit van hun dromen te kiezen en deze toe te voegen aan de Ducati afspeellijst die reeds op het muzikale platform is te vinden. Deelnemers worden daarna gevraagd de motorvakantie van hun dromen te beschrijven en het gekozen nummer op Facebook te delen waarbij ze twee vrienden taggen die ze, indien ze winnen, graag willen meenemen tijdens de Multistrada Experience.
Alle nummers die genomineerd worden tijdens de Ride a Song wedstrijd zullen deel uitmaken van de Spotify Ducati Playlist die hier kan worden gevonden; een leuke en innovatieve manier om naar de favoriete muziek van Ducati rijders te luisteren.
Alle details over deelname aan de Ride a Song wedstrijd vindt u op rideasong.ducati.com.
Bron: Ducati / Ducati North Europe