2004 · 14476 km Motor Center Venlo - Venlo-Blerick
RSV 1000 R
APRILIA
€ 4.490,-
2006 · 40363 km Mulders Motoren - Veendam
RSV MILLE
APRILIA
€ 2.950,-
1999 · 49577 km Van de Pol Motoren - Helmond
RSV 1000 R
APRILIA
€ 4.990,-
2006 · 27724 km Motostore Barendrecht - Barendrecht
RSV 1000 R FACTORY
APRILIA
€ 6.490,-
2008 · 43240 km MotoPort Assen - Assen
RSV 1000 R
APRILIA
€ 4.950,-
2004 · 28000 km DIPI-moto - Gilze
Reviews
Algemene beoordeling: 5,3
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
J Schipper schreef:
“Als Aprilia liefhebber ben ik gestopt met dit merk. Elektronica is een drama en peperduur. Stel een display en kabelboom vervangen kost zonder montage zo n 3100 euro. Importeur benaderd, vrijwel geen reactie. 1 op 15 is heel normaal. Dan schijnt na 12/15 jaar de achter ophanging kapot te gaan. Als je pech hebt slaat tijdens het rijden het achterwiel vast. Nieuwe onderdelen zijn peperduur, kijk maar op internet. Ik heb mijn rode Tuono uit 2003 met ruim 42000 km voor weinig ingeleverd . Was er zeer aan gehecht, ziet er als nieuw uit, maar met allemaal ellende. Laatste ritten stapvoets naar huis gekomen met een zwaar haperende motor.”
Pluspunten
uiterlijk
Rijd fantasties
Minpunten
lekkage tank door uitzetten
dure onderdelen
elektronica
jeroen schreef:
“Rijd al jaren lang aprilia rsv mille gewoon goed!”
RobZ schreef:
“tja het is meer eentje voor de naked categorie maar ik wil hier ook wel even kwijt wat voor een GEWELDIGE machine het is!! Vanaf het eerste proefritje rijd ik rond met een geweldige grijns op mijn gezicht!! Bewezen techniek, geweldig sturen, veel macht! genieten hoor!”
tuono-w schreef:
“Sinds de introductie er niet meer af te slaan.
En inderdaad, hij hoort hier niet thuis maar bij de naked bikes.
Voor 2006: restylen en wat zuiniger met banden en bezine, ja ja, ligt aan het rechter ....”
Fritser schreef:
“Super ding: Sturen, remmen, beleving, lol is veel beter dan ik op de Jappen heb meegemaakt.
Nadeel: Prijs en uiterlijk, te veel losse kappies.
Tevens moet ik erg wennen aan de aan/uit reactie in de bochten, maar hier is het brute vermogen ook debet aan.
Ik WAS een tevreden Tuonoist, tot deze gestolen werd... De nieuwe wordt deze maand weer besteldt!!!!
(Deze hoort niet bij de supersports, maar bij de nakeds)”
John schreef:
“Na diverse sportmotoren te hebben gehad is dit voor mij
de beste motor. Super zit, geen gehang op je polsen, bruut vermogen en super wegligging. Uiterlijk moet je van
houden, de mijne met mooie demper (hotcam) en carbon afdekplaat voor duozitje vind ik erg mooi.”
f,d schreef:
“super fiets alleen is de prijs niet super”
Teinovich schreef:
“Gruwelijke stuurfiets. De te kloppen streetfighter van dit moment. Geen allemans vriendje.”
Flurk schreef:
“Yep >>> naked bikes”
Elsie schreef:
“Duidelijk een naked.”
W schreef:
“Lastig verhaal: het is een Mille waar de kuip vanaf is gehaald, je zou inderdaad "naked" kunnen zeggen dus heheheh... Maar: in tegenstelling tot een boel "echte" naked bikes is hij compromis-loos. Op het rechte stuk bij hoge snelheid is een kuip wel lekker maar bij de bochtige binnenwegen (en daar gaat het natuurlijk om) is hij niet te verslaan... sterker nog, een mille-r lijkt te sturen als een bakfiets vergeleken met een "normale" tuono. Echt 100% dikke pret en natuurlijk de echte Aprilia-kwaliteit en degelijheid!
Een absolute aanrade voor de dijken- en eifeljunks! Hij kreeg echt niet voor niets al als bijnaam:
"LANDSTRASSEWAFFE" ... zegt genoeg lijkt me heheheh”
the xjr-man schreef:
“De Tuono is wel degelijk een naked bike. Als je dat anders ziet, dan moet je dringend naar de oogarts.”
pete schreef:
“De rsv mille Tuono lijkt op een naked maar het is het niet. De racing versie van de tuono lijkt er ecgter veel meer op : http://www.aprilia.com/models03/road/eng/tuonoracing.phtml#”
naam schreef:
“De Tuono is een naked bike en staat hier fout bij de supersport.”
Reviews
“Als Aprilia liefhebber ben ik gestopt met dit merk. Elektronica is een drama en peperduur. Stel een display en kabelboom vervangen kost zonder montage zo n 3100 euro. Importeur benaderd, vrijwel geen reactie. 1 op 15 is heel normaal. Dan schijnt na 12/15 jaar de achter ophanging kapot te gaan. Als je pech hebt slaat tijdens het rijden het achterwiel vast. Nieuwe onderdelen zijn peperduur, kijk maar op internet. Ik heb mijn rode Tuono uit 2003 met ruim 42000 km voor weinig ingeleverd . Was er zeer aan gehecht, ziet er als nieuw uit, maar met allemaal ellende. Laatste ritten stapvoets naar huis gekomen met een zwaar haperende motor.”
“Rijd al jaren lang aprilia rsv mille gewoon goed!”
“tja het is meer eentje voor de naked categorie maar ik wil hier ook wel even kwijt wat voor een GEWELDIGE machine het is!! Vanaf het eerste proefritje rijd ik rond met een geweldige grijns op mijn gezicht!! Bewezen techniek, geweldig sturen, veel macht! genieten hoor!”
“Sinds de introductie er niet meer af te slaan.
En inderdaad, hij hoort hier niet thuis maar bij de naked bikes.
Voor 2006: restylen en wat zuiniger met banden en bezine, ja ja, ligt aan het rechter ....”
“Super ding: Sturen, remmen, beleving, lol is veel beter dan ik op de Jappen heb meegemaakt.
Nadeel: Prijs en uiterlijk, te veel losse kappies.
Tevens moet ik erg wennen aan de aan/uit reactie in de bochten, maar hier is het brute vermogen ook debet aan.
Ik WAS een tevreden Tuonoist, tot deze gestolen werd... De nieuwe wordt deze maand weer besteldt!!!!
(Deze hoort niet bij de supersports, maar bij de nakeds)”
“Na diverse sportmotoren te hebben gehad is dit voor mij
de beste motor. Super zit, geen gehang op je polsen, bruut vermogen en super wegligging. Uiterlijk moet je van
houden, de mijne met mooie demper (hotcam) en carbon afdekplaat voor duozitje vind ik erg mooi.”
“super fiets alleen is de prijs niet super”
“Gruwelijke stuurfiets. De te kloppen streetfighter van dit moment. Geen allemans vriendje.”
“Yep >>> naked bikes”
“Duidelijk een naked.”
“Lastig verhaal: het is een Mille waar de kuip vanaf is gehaald, je zou inderdaad "naked" kunnen zeggen dus heheheh... Maar: in tegenstelling tot een boel "echte" naked bikes is hij compromis-loos. Op het rechte stuk bij hoge snelheid is een kuip wel lekker maar bij de bochtige binnenwegen (en daar gaat het natuurlijk om) is hij niet te verslaan... sterker nog, een mille-r lijkt te sturen als een bakfiets vergeleken met een "normale" tuono. Echt 100% dikke pret en natuurlijk de echte Aprilia-kwaliteit en degelijheid!
Een absolute aanrade voor de dijken- en eifeljunks! Hij kreeg echt niet voor niets al als bijnaam:
"LANDSTRASSEWAFFE" ... zegt genoeg lijkt me heheheh”
“De Tuono is wel degelijk een naked bike. Als je dat anders ziet, dan moet je dringend naar de oogarts.”
“De rsv mille Tuono lijkt op een naked maar het is het niet. De racing versie van de tuono lijkt er ecgter veel meer op : http://www.aprilia.com/models03/road/eng/tuonoracing.phtml#”
“De Tuono is een naked bike en staat hier fout bij de supersport.”