Wat vind jij van de APRILIA RSV 1000?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
5,5 10 277 APRILIA RSV 1000

Motoren

RSV 1000 TUONO - APRILIA
RSV 1000 TUONO
APRILIA
€ 4.950,-

2006 · 21007 km
Team Liemers Motoren - Lathum

RSV 1000 - APRILIA
RSV 1000
APRILIA
€ 2.190,-

1999 · 41010 km
Termaat Motoren B.V. - Nijmegen

RSV MILLE - APRILIA
RSV MILLE
APRILIA
€ 2.950,-

1999 · 49577 km
Van de Pol Motoren - Helmond

Reviews

  • Algemene beoordeling: 10,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Jeffrey Houterman schreef:

“De looks, 1000cc 2 cylinder met perfect stuurgedrag! De motor heeft het stuurgedrag van een kleine naked maar wel de power die je van een 1000 cc verwacht. Het geluid is helemaal super uit de uitlaat! Van 0 naar 200 in 11 sec. Meer hoef ik niet te zeggen!!”

  • Pluspunten
  • Uiterlijk
  • Koppel
  • Wendbaarheid
  • Minpunten
  • Hoog
  • Zijstandaard
  • Zware koppeling
  • Algemene beoordeling: 10,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Aryba schreef:

“Ik heb veel echt mega goedkope eind jaren 90 begin 2000 supersports gehad. Maar mijn 2000 1500 euro rsv mille is een klasse apart. Het is een italiaanse dame met een sterk karakter. Het blok is mega krachtig door de hele range. De ver voor zijn tijd vooruit boord en race computer met functies die nieuwe motoren nu niet eens hebben. Je kan hem makkelijker tunen dan je brommer vroeger. Er zit een aprilia sloper in nederland dus onderdelen geen gebrek. Plus de beste online comunity ever. Echt de meest onderprijsde 2000 superbike nu. Maar dat kan niet lang meer duren. Elke cirquitdag kom je er meerdere tegen en dat is niet zomaar. ”

  • Pluspunten
  • Goedkoop in aanschaf en onderdelen
  • Aftermarket en diy tunning.
  • Geil en tijdloos design
  • Minpunten
  • Hoog zwaarte punt
  • De koppeling wil nog wel eens bitch zijn en verl tijd kosten.
  • Bitch in stads verkeer
  • Algemene beoordeling: 5,3
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
J Schipper schreef:

“Als Aprilia liefhebber ben ik gestopt met dit merk. Elektronica is een drama en peperduur. Stel een display en kabelboom vervangen kost zonder montage zo n 3100 euro. Importeur benaderd, vrijwel geen reactie. 1 op 15 is heel normaal. Dan schijnt na 12/15 jaar de achter ophanging kapot te gaan. Als je pech hebt slaat tijdens het rijden het achterwiel vast. Nieuwe onderdelen zijn peperduur, kijk maar op internet. Ik heb mijn rode Tuono uit 2003 met ruim 42000 km voor weinig ingeleverd . Was er zeer aan gehecht, ziet er als nieuw uit, maar met allemaal ellende. Laatste ritten stapvoets naar huis gekomen met een zwaar haperende motor.”

  • Pluspunten
  • uiterlijk
  • Rijd fantasties
  • Minpunten
  • lekkage tank door uitzetten
  • dure onderdelen
  • elektronica
jeroen schreef:

“Rijd al jaren lang aprilia rsv mille gewoon goed!”

RobZ schreef:

“tja het is meer eentje voor de naked categorie maar ik wil hier ook wel even kwijt wat voor een GEWELDIGE machine het is!! Vanaf het eerste proefritje rijd ik rond met een geweldige grijns op mijn gezicht!! Bewezen techniek, geweldig sturen, veel macht! genieten hoor!”

tuono-w schreef:

“Sinds de introductie er niet meer af te slaan.
En inderdaad, hij hoort hier niet thuis maar bij de naked bikes.
Voor 2006: restylen en wat zuiniger met banden en bezine, ja ja, ligt aan het rechter ....”

Fritser schreef:

“Super ding: Sturen, remmen, beleving, lol is veel beter dan ik op de Jappen heb meegemaakt.
Nadeel: Prijs en uiterlijk, te veel losse kappies.
Tevens moet ik erg wennen aan de aan/uit reactie in de bochten, maar hier is het brute vermogen ook debet aan.

Ik WAS een tevreden Tuonoist, tot deze gestolen werd... De nieuwe wordt deze maand weer besteldt!!!!

(Deze hoort niet bij de supersports, maar bij de nakeds)”

John schreef:

“Na diverse sportmotoren te hebben gehad is dit voor mij
de beste motor. Super zit, geen gehang op je polsen, bruut vermogen en super wegligging. Uiterlijk moet je van
houden, de mijne met mooie demper (hotcam) en carbon afdekplaat voor duozitje vind ik erg mooi.”

f,d schreef:

“super fiets alleen is de prijs niet super”

Teinovich schreef:

“Gruwelijke stuurfiets. De te kloppen streetfighter van dit moment. Geen allemans vriendje.”

Flurk schreef:

“Yep >>> naked bikes”

Elsie schreef:

“Duidelijk een naked.”

W schreef:

“Lastig verhaal: het is een Mille waar de kuip vanaf is gehaald, je zou inderdaad "naked" kunnen zeggen dus heheheh... Maar: in tegenstelling tot een boel "echte" naked bikes is hij compromis-loos. Op het rechte stuk bij hoge snelheid is een kuip wel lekker maar bij de bochtige binnenwegen (en daar gaat het natuurlijk om) is hij niet te verslaan... sterker nog, een mille-r lijkt te sturen als een bakfiets vergeleken met een "normale" tuono. Echt 100% dikke pret en natuurlijk de echte Aprilia-kwaliteit en degelijheid!

Een absolute aanrade voor de dijken- en eifeljunks! Hij kreeg echt niet voor niets al als bijnaam:
"LANDSTRASSEWAFFE" ... zegt genoeg lijkt me heheheh”

the xjr-man schreef:

“De Tuono is wel degelijk een naked bike. Als je dat anders ziet, dan moet je dringend naar de oogarts.”

pete schreef:

“De rsv mille Tuono lijkt op een naked maar het is het niet. De racing versie van de tuono lijkt er ecgter veel meer op : http://www.aprilia.com/models03/road/eng/tuonoracing.phtml#”

naam schreef:

“De Tuono is een naked bike en staat hier fout bij de supersport.”