2018 · 45071 km Molenaar Motors B.V. - Ijsselstein UT
K 1600 GT
BMW
€ 28.990,-
2023 · 8365 km Motor Venray - Venray-Oostrum LB
K 1600 GTL
BMW
€ 11.990,-
2012 · 59400 km MotoPort Goes - Goes
K 1600 GT
BMW
€ 10.990,-
2013 · 29381 km Moto Rotterdam - Rotterdam
K 1600 GT
BMW
€ 17.990,-
2017 · 16139 km MotoPort Zelhem - Zelhem
K 1600 GT
BMW
€ 14.990,-
2016 · 49345 km MotoPort Zelhem - Zelhem
K 1600 GTL
BMW
€ 12.990,-
2013 · 57900 km MotoPort Goes - Goes
K 1600 GT BMW K1600GT
BMW
€ 15.950,-
2017 · 37543 km Mulders Motorcycles B.V. - Veendam
K1600 GT
BMW
€ 19.795,-
2020 · 53773 km Molenaar Motors B.V. - Ijsselstein UT
K 1600 GTL
BMW
€ 31.490,-
2022 · 20107 km Motor Venray - Venray-Oostrum LB
K 1600 GTL
BMW
€ 18.990,-
2018 · 41210 km Motor Venray - Venray-Oostrum LB
K 1600 GT
BMW
€ 18.990,-
2017 · 36782 km Motor Venray - Venray-Oostrum LB
K1600 GT
BMW
€ 15.795,-
2016 · 65754 km Molenaar Motors B.V. - Ijsselstein UT
K 1600 GT
BMW
€ 11.490,-
2011 · 40691 km Motor Venray - Venray-Oostrum LB
K 1600 GTL
BMW
€ 17.990,-
2018 · 51454 km Motor Venray - Venray-Oostrum LB
K 1600 GT
BMW
€ 32.101,-
2025 · 1 km Motor Venray - Venray-Oostrum LB
Reviews
Algemene beoordeling: 7,8
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
René Kamps schreef:
“Voor de prijs is de motor matig afgewerkt. Bij rijden in de bergen, met lage snelheid, op grote hoogte gaat het temperatuur lampje branden model 2014. Rammel hoorbaar als het ruitje omhoog staat op slechte weg.
Wel heel comfortabel om met 2 grote personen te rijden. Verbruik van deze 6 cilinder vind ik zeer laag. ik rijdt gemiddeld 1l op 17km. Olie verbruik is ook nihil.
.
Navigatie systeem is misschien verouderd, maar vind het wel prettig om zelf routes te kunnen maken. Jammer dat Mapsource niet meer verder wordt ontwikkeld.”
Pluspunten
verbruik
comfort
wegligging
Minpunten
temperatuur lampje
rammel ruit
Algemene beoordeling: 9,3
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Wj van Velzen schreef:
“Na weer een GS wilde ik wat anders. En de GT is echt wel anders. Wat een machine! Zoveel meer lol in het rijden als vroeger en met de GS was al vette pret. Ik rijd hem eigenlijk alleen zakelijk voor het bezoeken van klanten. Dan zijn de afstand ritten echt geweldig. In de stad, vooral als het heel erg warm weer is, word je blijer met een GS. Ik ga er weer vandoor! Radio aan en gaan. :)”
Algemene beoordeling: 9,3
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Wj van Velzen schreef:
“Na weer een GS wilde ik wat anders. En de GT is echt wel anders. Wat een machine! Zoveel meer lol in het rijden als vroeger en met de GS was al vette pret. Ik rijd hem eigenlijk alleen zakelijk voor het bezoeken van klanten. Dan zijn de afstand ritten echt geweldig. In de stad, vooral als het heel erg warm weer is, word je blijer met een GS. Ik ga er weer vandoor! Radio aan en gaan. :)”
Algemene beoordeling: 8,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Gerard van Diepe schreef:
“Ik rijd nu twee jaar op een K 1600 GTL en het is een zeer stabiele motor. Op hogere snelheid (+ 210 km in Duitsland) zowel rechtuit als in ruime en krappe bochten. Zoals bekend bij BMW zit alles degelijk in elkaar en dit specifieke type is leverbaar met een heleboel snufjes als cruise control, meerdere rijmodi, veervoorspanning en ABS. Alleen stapvoets manoeuvreren is een regelrechte ramp door het hoge gewicht van 385 kilo. Acceleratie is daarentegen ondanks gewicht prima. De echte krachten komen los boven de 4000 tpm. Deze motor is een prima toermachine waarmee je vlot kan sturen, sukkelen maar ook rustig de bergen in. Tel daarbij de standaard grote koffers bij op en je hebt een complete goed uitgeruste toerpartner.”
Algemene beoordeling: 9,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Rick van Welzenes schreef:
“Betrouwbaar, degelijk en zeer goed handlebaar.
Wel op tijd zijn beurten uit laten voeren, maar dan rij je eindeloos door zonder moe te worden.
Sportief en tour, alles kan!”
Reviews
“Voor de prijs is de motor matig afgewerkt. Bij rijden in de bergen, met lage snelheid, op grote hoogte gaat het temperatuur lampje branden model 2014. Rammel hoorbaar als het ruitje omhoog staat op slechte weg.
Wel heel comfortabel om met 2 grote personen te rijden. Verbruik van deze 6 cilinder vind ik zeer laag. ik rijdt gemiddeld 1l op 17km. Olie verbruik is ook nihil.
.
Navigatie systeem is misschien verouderd, maar vind het wel prettig om zelf routes te kunnen maken. Jammer dat Mapsource niet meer verder wordt ontwikkeld.”
“Na weer een GS wilde ik wat anders. En de GT is echt wel anders. Wat een machine! Zoveel meer lol in het rijden als vroeger en met de GS was al vette pret. Ik rijd hem eigenlijk alleen zakelijk voor het bezoeken van klanten. Dan zijn de afstand ritten echt geweldig. In de stad, vooral als het heel erg warm weer is, word je blijer met een GS. Ik ga er weer vandoor! Radio aan en gaan. :)”
“Na weer een GS wilde ik wat anders. En de GT is echt wel anders. Wat een machine! Zoveel meer lol in het rijden als vroeger en met de GS was al vette pret. Ik rijd hem eigenlijk alleen zakelijk voor het bezoeken van klanten. Dan zijn de afstand ritten echt geweldig. In de stad, vooral als het heel erg warm weer is, word je blijer met een GS. Ik ga er weer vandoor! Radio aan en gaan. :)”
“Ik rijd nu twee jaar op een K 1600 GTL en het is een zeer stabiele motor. Op hogere snelheid (+ 210 km in Duitsland) zowel rechtuit als in ruime en krappe bochten. Zoals bekend bij BMW zit alles degelijk in elkaar en dit specifieke type is leverbaar met een heleboel snufjes als cruise control, meerdere rijmodi, veervoorspanning en ABS. Alleen stapvoets manoeuvreren is een regelrechte ramp door het hoge gewicht van 385 kilo. Acceleratie is daarentegen ondanks gewicht prima. De echte krachten komen los boven de 4000 tpm. Deze motor is een prima toermachine waarmee je vlot kan sturen, sukkelen maar ook rustig de bergen in. Tel daarbij de standaard grote koffers bij op en je hebt een complete goed uitgeruste toerpartner.”
“Betrouwbaar, degelijk en zeer goed handlebaar.
Wel op tijd zijn beurten uit laten voeren, maar dan rij je eindeloos door zonder moe te worden.
Sportief en tour, alles kan!”