2019 · 22619 km Molenaar Motors B.V. - Ijsselstein UT
S1000 XR
BMW
€ 22.995,-
2022 · 6308 km Molenaar Motors B.V. - Ijsselstein UT
S 1000 XR
BMW
€ 15.999,-
2019 · 9850 km Vos Oss Motoren v.o.f. - Oss
S1000XR
BMW
€ 10.290,-
2015 · 55216 km MotoPort Rockanje - Rockanje
S 1000 XR
BMW
€ 12.499,-
2017 · 50971 km MotoPort Wormerveer - Wormerveer
S1000 XR
BMW
€ 17.795,-
2019 · 8284 km Molenaar Motors B.V. - Ijsselstein UT
S 1000 XR
BMW
€ 16.290,-
2019 · 7526 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
S 1000 XR MODEL P
BMW
€ 27.025,-
2024 Motor Venray - Venray-Oostrum LB
S1000 XR
BMW
€ 21.495,-
2022 · 36745 km Molenaar Motors B.V. - Ijsselstein UT
S 1000 XR
BMW
€ 15.949,-
2018 · 25100 km Rokemp motoren - Vollenhove
S 1000 XR
BMW
€ 29.049,-
2024 MotoPort Goes - Goes
S 1000 XR MODEL P
BMW
€ 26.766,-
2024 Motor Venray - Venray-Oostrum LB
S1000XR
BMW
€ 11.900,-
2016 · 44757 km Moto Hippo - Hippolytushoef
S 1000 XR
BMW
€ 14.250,-
2018 · 33546 km Van de Pol Motoren - Helmond
S 1000 XR MODEL P
BMW
€ 25.990,-
2024 · 7353 km Motor Venray - Venray-Oostrum LB
S 1000 XR
BMW
€ 22.750,-
2022 · 16529 km MotoPort Den Bosch - Den Bosch
S 1000 XR
BMW
€ 18.990,-
2021 · 26700 km MotoPort Goes - Goes
S 1000 XR MODEL P
BMW
€ 24.184,-
2024 · 1 km Motor Venray - Venray-Oostrum LB
S 1000 XR
BMW
€ 18.290,-
2021 · 25300 km MotoPort Goes - Goes
S1000 XR
BMW
€ 20.750,-
2021 · 21939 km Molenaar Motors B.V. - Ijsselstein UT
Reviews
Algemene beoordeling: 8,3
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Ruud Bussmann-Valkman schreef:
“Na jaren op buikschuivers gereden en trainingen gegeven te hebben moest ik er in 2015 toch aan geloven. De vrouw wilde achterop mee kunnen met de bergtrainingen die ik geef, meestal mag ik de snelle groepen begeleiden dus het moest wel een sportive motor worden. Vroeger was bij mij als ik BMW hoorde gelijk de associatie \"ouwe lullen motor\", daar kwam voor mij in 2013 wel verandering in toen ik mijn oude 2003 R1 met 150.000km erop weg deed en over ging op een .......BMW.... wat? ja maar dan wel de S1000RR, en toen kwam de vrouw \"ik wil achterop\" Dan voorzichtig maar naar die ander BMW kijken de S1000XR mee proef gereden en toen dacht ik hier kan ik wel vriendjes mee worden. De standaard banden waar die mee geleverd werd moesten er na 500km af wat een k@# banden \"T30\" dan maar over op de S20 dat was een hele verbetering maar ik miste toch wat gevoel in de fiets. En toen werd ik gebeld door John van JJSuspension \"Ruud? jij heb toch een S1000XR?\" ehhh ja. De mannen van Tractive (een andere vering/demping specialist) die zoeken nog een fiets om daar een complete set te bouwen voor de semi actieve veren/demping. In december 2015 de fiets bij de mannen afgeleverd en begin februari de fiets weer terug gekregen. Was dit de zelfde fiets? Volgens het kenteken wel. wat een heerlijke fiets werd het daar van zeg, veel meer gevoel in de voorkant de hele fiets was veel beter in balans en ook nog comfortabeler. Op naar vele veilige km. oeps bij 300000KM bougie vast draad in de kop beschadigd (de eerste keer dat de bougies verwijderd moesten worden) resultaat nieuwe cilinderkop (garantie) en o ja ik heb ook tot 2X toe het contactslot moeten laten vervangen (garantie) ongeveer 3500km later schakel ik bij ongeveer 50km/h terug van de 2 naar de 1 blokkert mijn achterwiel, koppeling in ff stoppen ik probeer te starten niet meer aanslaan en de motor draait compressie loos rond. Dit blijkt na later onderzoek hoogst waarschijnlijk veroorzaakt te zijn door de distributie spanner, schade in het blok was behoorlijk 8 kleppen krom en afdrukken in de zuiger, weer een nieuwe kop nu ook de zuigers, drijfstangen en krukas kortom mijn blok was weer bijna nieuw(ook weer garantie). Dit gaf wel een behoorlijke knauw in het vertrouwen in het blok. Voorzichtig aan kwam het vertrouwen gelukkig wel weer terug, en bij 72.000km besloot ik hem in te ruilen voor een .........Nieuwe S1000XR. dus ja voor mij is het toch wel een hele fijne fiets ”
Reviews
“Na jaren op buikschuivers gereden en trainingen gegeven te hebben moest ik er in 2015 toch aan geloven. De vrouw wilde achterop mee kunnen met de bergtrainingen die ik geef, meestal mag ik de snelle groepen begeleiden dus het moest wel een sportive motor worden. Vroeger was bij mij als ik BMW hoorde gelijk de associatie \"ouwe lullen motor\", daar kwam voor mij in 2013 wel verandering in toen ik mijn oude 2003 R1 met 150.000km erop weg deed en over ging op een .......BMW.... wat? ja maar dan wel de S1000RR, en toen kwam de vrouw \"ik wil achterop\" Dan voorzichtig maar naar die ander BMW kijken de S1000XR mee proef gereden en toen dacht ik hier kan ik wel vriendjes mee worden. De standaard banden waar die mee geleverd werd moesten er na 500km af wat een k@# banden \"T30\" dan maar over op de S20 dat was een hele verbetering maar ik miste toch wat gevoel in de fiets. En toen werd ik gebeld door John van JJSuspension \"Ruud? jij heb toch een S1000XR?\" ehhh ja. De mannen van Tractive (een andere vering/demping specialist) die zoeken nog een fiets om daar een complete set te bouwen voor de semi actieve veren/demping. In december 2015 de fiets bij de mannen afgeleverd en begin februari de fiets weer terug gekregen. Was dit de zelfde fiets? Volgens het kenteken wel. wat een heerlijke fiets werd het daar van zeg, veel meer gevoel in de voorkant de hele fiets was veel beter in balans en ook nog comfortabeler. Op naar vele veilige km. oeps bij 300000KM bougie vast draad in de kop beschadigd (de eerste keer dat de bougies verwijderd moesten worden) resultaat nieuwe cilinderkop (garantie) en o ja ik heb ook tot 2X toe het contactslot moeten laten vervangen (garantie) ongeveer 3500km later schakel ik bij ongeveer 50km/h terug van de 2 naar de 1 blokkert mijn achterwiel, koppeling in ff stoppen ik probeer te starten niet meer aanslaan en de motor draait compressie loos rond. Dit blijkt na later onderzoek hoogst waarschijnlijk veroorzaakt te zijn door de distributie spanner, schade in het blok was behoorlijk 8 kleppen krom en afdrukken in de zuiger, weer een nieuwe kop nu ook de zuigers, drijfstangen en krukas kortom mijn blok was weer bijna nieuw(ook weer garantie). Dit gaf wel een behoorlijke knauw in het vertrouwen in het blok. Voorzichtig aan kwam het vertrouwen gelukkig wel weer terug, en bij 72.000km besloot ik hem in te ruilen voor een .........Nieuwe S1000XR. dus ja voor mij is het toch wel een hele fijne fiets ”