Wat vind jij van de HARLEY-DAVIDSON DYNA?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
4,8 10 97 HARLEY-DAVIDSON DYNA

Motoren

FXDB DYNA STREET BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB DYNA STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.990,-

2010 · 50891 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXFBS FAT BOB 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 20.990,-

2018 · 1046 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDB DYNA STREET BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB DYNA STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.950,-

2015 · 23000 km
DIPI-moto - Gilze

FXFBS FAT BOB 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.890,-

2020 · 1 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam

FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM - HARLEY-DAVIDSON
FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 9.990,-

2007 · 20331 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDB DYNA STREET BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB DYNA STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.490,-

2009 · 65295 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXFB Fat Bob 107 - HARLEY-DAVIDSON
FXFB FAT BOB 107
HARLEY-DAVIDSON
€ 19.950,-

2019 · 3837 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam

FXD SUPER GLIDE - HARLEY-DAVIDSON
FXD SUPER GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 7.290,-

1996 · 44604 km
MotoPort Assen - Assen

FXFBS Fat Bob 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.995,-

2021
MotoPort Goes - Goes

FXFB Fat Bob 107 - HARLEY-DAVIDSON
FXFB FAT BOB 107
HARLEY-DAVIDSON
€ 20.950,-

2018 · 6597 km
Oude Monnink Motors - Borne

FLD SWITCHBACK DYNA ROADKING U - HARLEY-DAVIDSON
FLD SWITCHBACK DYNA ROADKING U
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.950,-

2012 · 50658 km
M-Point - Drachten

FXDWG Wide Glide 103 - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG WIDE GLIDE 103
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.490,-

2013 · 42589 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDF Dyna Fat Bob 1690 - HARLEY-DAVIDSON
FXDF DYNA FAT BOB 1690
HARLEY-DAVIDSON
€ 15.450,-

2014 · 7355 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXDB Dyna Streetbob 1690 - HARLEY-DAVIDSON
FXDB DYNA STREETBOB 1690
HARLEY-DAVIDSON
€ 16.950,-

2017 · 3695 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXD SUPER GLIDE - HARLEY-DAVIDSON
FXD SUPER GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 7.990,-

1998 · 32053 km
MotoPort Rockanje - Rockanje

STREET BOB - HARLEY-DAVIDSON
STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 15.750,-

2019 · 4603 km
Motostore Barendrecht - Barendrecht

FXSE Pro Street Break Out - HARLEY-DAVIDSON
FXSE PRO STREET BREAK OUT
HARLEY-DAVIDSON
€ 29.950,-

2017 · 3884 km
Dutch Hills Harley-Davidson / Koelman - Kerkrade

FXFBS FAT BOB 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.385,-

2021 · 1971 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam

FXFBS FAT BOB 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.995,-

2021
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam

FXDWG Dyna Wide Glide 1580 - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG DYNA WIDE GLIDE 1580
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.950,-

2011 · 14412 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXFBS FAT BOB 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.385,-

2021
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam

FXFBS FAT BOB 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.995,-

2021
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXFBS FAT BOB 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.385,-

2021
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FLD Switchback 103 ABS - HARLEY-DAVIDSON
FLD SWITCHBACK 103 ABS
HARLEY-DAVIDSON
€ 15.490,-

2014 · 16000 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDWG DYNA WIDE GLIDE. - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG DYNA WIDE GLIDE.
HARLEY-DAVIDSON
€ 7.950,-

2001 · 86514 km
M-Point - Drachten

FXD DYNA FXDC CUSTOM - HARLEY-DAVIDSON
FXD DYNA FXDC CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 8.950,-

2004 · 37451 km
M-Point - Drachten

FXFBS Softail Fat Bob 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS SOFTAIL FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.995,-

2021 · 1 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXDCI Dyna Super Glide - HARLEY-DAVIDSON
FXDCI DYNA SUPER GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 9.990,-

2004 · 43185 km
TopMoto B.V. - Apeldoorn

FXDWG DYNA WIDE GLIDE - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG DYNA WIDE GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 7.350,-

1993 · 15548 km
MotoPort Echt - Echt

FXDF Dyna Fat Bob - HARLEY-DAVIDSON
FXDF DYNA FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.490,-

2009 · 45963 km
TopMoto B.V. - Apeldoorn

FXSE CVO Pro Street Breakout - HARLEY-DAVIDSON
FXSE CVO PRO STREET BREAKOUT
HARLEY-DAVIDSON
€ 27.990,-

2016 · 4780 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDL Dyna Low Rider 1690  FXDL - HARLEY-DAVIDSON
FXDL DYNA LOW RIDER 1690 FXDL
HARLEY-DAVIDSON
€ 16.450,-

2015 · 15698 km
Oude Monnink Motors - Borne

DYNA FAT BOB - HARLEY-DAVIDSON
DYNA FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.750,-

2010 · 29027 km
MotoPort Echt - Echt

FXDB StreetBob - HARLEY-DAVIDSON
FXDB STREETBOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.250,-

2009 · 28700 km
MotoPort Goes - Goes

FXFBS Fat Bob 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.385,-

2019
MotoPort Goes - Goes

FXDB STREET BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.290,-

2011 · 46240 km
Selling Motorbikes - Amsterdam

FXDL Dyna Low Rider - HARLEY-DAVIDSON
FXDL DYNA LOW RIDER
HARLEY-DAVIDSON
€ 8.490,-

2005 · 71546 km
TopMoto B.V. - Apeldoorn

Reviews

  • Algemene beoordeling: 8,5
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Bert Appeldoorn schreef:

“Heb 7 harleys gehad, van sportster tot elektra glide, maar de dyna beviel me het best. Licht, zuinig, vermogen (zelfde blok als de elektra glide), beter te hanteren, als een tank op de weg, in 1 woord heerlijk.”

  • Pluspunten
  • Gewicht
  • Zuinig
  • Wegligging
  • Minpunten
  • Oudere modellen, alarm trok accu leeg.
  • Algemene beoordeling: 8,8
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
hans schreef:

“Dit is dus een jubileum uitgave uit 2008 ziet er heel mooi uit met bijzondere velgen en een mooie kleurstelling ik vind dat zadel wel mooi zo ,maakt de motor wat stoerder en volgens mij is dit een motorblok met injectie dus reageert gelijk op het gas geven veel trekkracht denk ik”

  • Pluspunten
  • Prachtige kleur stelling
  • dure exstra\'s
  • six speed,veel koppel,mooie sound
  • Minpunten
  • geen
  • geen
  • geen
  • Algemene beoordeling: 8,8
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
tedtje schreef:

“Mooie Harley met inderdaad bijzondere optie\'s die shock\'s moeten wel een paar pingels gekost hebben
nog nooit eerder gezien bij een harley ,ik ken ze wel van de bmw GS werkt wel perfect...”

  • Pluspunten
  • bij zondere schokbrekers
  • prachtige kleur /jubileum uitgave
  • mooi zadel /zwarte voorvork
  • Minpunten
  • geen
  • geen
  • geen
  • Algemene beoordeling: 8,5
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Hans Stassen schreef:

“De Dyna-modellen koppelen een traditioneel uiterlijk aan rijprestaties die absoluut het beste zijn uit de hele stal van HD. Met name de Low Rider is een zeer prettig rijdende motor met voldoende grondspeling. De in rubber opgehangen 103 ci motor loopt soepeler dan de van balansassen voorziene blokken uit de softail serie. Het blok pakt lekker op, je kunt heerlijk schakellui rijden (drie versnellingen zou ook genoeg geweest zijn) en de versnellingsbak schakelt trefzeker en soepel met de bekende harde klak bij het inschakelen van de eerste versnelling. De afwerking is prima, met uitzondering van de kwaliteit van veel bouten en moeren die soms erg snel gaan roesten. Het benzineverbruik is met 1:19 absoluut laag te noemen. En mede dankzij de hoge restwaarde van een gebruikte Dyna, zijn de afschrijvingskosten erg laag. Onbegrijpelijk dat HD inmiddels de productie van deze serie stopgezet heeft. Snel naar de dealer dus om nog een nieuw model te scoren!”

  • Pluspunten
  • Koppelrijk motorblok met good vibes
  • Sportiefste Harley wat rijprestaties betreft
  • Laag benzinegebruik en afschrijving
  • Minpunten
  • Roestende bouten en moeren
  • Hoge aanschaffingsprijs
  • Algemene beoordeling: 8,3
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
joost Matthee schreef:

“Een goed betaalbare degelijke Harley.
Probleemloos EVO blok. heerlijk carburateurversie. geen aan - uit effecten zoals bij injectie.
Best sturende Harley. Soepel rijdend, mede door rubbermounted blokophanging.

  • Pluspunten
  • goed sturen
  • betrouwbare techniek
  • model
  • Minpunten
  • remkracht
  • Algemene beoordeling: 7,8
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
fredskie65@gmail.com schreef:

“Fat Bob is de best sturende telg van de HD familie.
Mooie koppel curve in het hele gebied.
Lekker voor rondje om de kerk of lange toerritten.

  • Pluspunten
  • Motor karakter en betrouwbaarheid
  • scherp sturend
  • kwaliteit
  • Minpunten
  • originele banden zijn er slecht, direct vervangen
gi joey schreef:

“mooie motor mooi afgewerkt.
lekkere wegligging, leuk instap model”

johnkoster schreef:

“ik heb hem een week, 500kmgereden ,had ik jaren eerder moeten doen.
rijd machtig met veel bottom poweren en onthaastend
ik heb altijd 140+ pk kanonnen gereden maar dit is toch veel leuker”

Beirdo Silenroc schreef:

“Na 5 jaar FXD evo gereden te hebben en dan nu 2 jaar met een FXD twincam kan ik niet echt een objectief commentaar geven. De FXD Dyna Super Glide is de beste Harley die ik ooit gehad heb, was de evo al een probleemloze motor die met een tuning setje in de carburator, screaming eagle luchtfilter met k&n element, supertrap 2 in 1 uitlaat en een programeerbare dyna singelfire ontsteking, koni's achter (helaas uit produktie) en vulbussen in de voorvork voor een betere veer voorspanning, aan alles voldeed wat ik van een motor verwacht, zowel qua vermogen als stuureigenschappen. De twincam is hier nog eens de overtreffende trap van, net even wat meer vermogen en net even wat meer koppel. In mijn ogen is de Dyna Super Glide één van de meest oorspronkelijkste Harley's, afgeleid van de FXE Super Glide uit '73 is het een ware moderne klassieker. Voor Harley begrippen concurrerend geprijst, degelijk, betrouwbaar, comfortabel (mede dankzij de rubber ophanging van het blok en de zitpositie) en niet onbelangrijk, dit is het (naar mijn mening) mooiste en veelzijdigste model dat af fabriek te koop is. Die zelfde veelzijdigheid, comfort en degelijke betrouwbaarheid maken hem ook zeer geschikt voor dagelijks gebruik. ”

roel schreef:

“no-nonsense chopper met zeer goede rijeigenschappen, zeker met toevoeging van een dynojetkitje, open luchtfilter en SEuitlaten rijdt het lekker soepel met meer dan genoeg trekkracht onderin en de prijs is zeker voor dit model harley met een twincam 1450 cc motorblok niet te duur. de zithouding is goed vol te houden op lange stukken en van zadelpijn heb ik nooit last ”

Convert schreef:

“Ik heb mijn FXDX sinds juni 2002. Was toe een jaar oud (de motor, niet ikzelf). Heb er sindsdien zo'n 30000 Km op gereden, zomer en winter door zonder een centje pijn.
Hij ligt als een huis in de bochten (ik ben ermee de Alpen en de Dolomiten overgestoken)en heeft een dosis brute power die gewoon heel lekker aanvoelt, ook al is het echte aantal Pk's misschien niet zo groot als bij sommige anderen.
De meeste anderen laat ik bij het stoplicht toch wel even achter me (totdat ik inhoud vanwege de lokale max. snelheid waarvan verder niemand zich iets aan lijkt te trekken).
De volledig instelbare schokbrekers maken dat je de fiets echt kunt tunen naar je eigen gewicht en rijstijl.
Ik wil niet meer anders, mijn Shadow 1100 en mijn Transalp staan eigenlijk alleen nog maar stil!”

Monkey schreef:

“Je bent gewoon genept. Of je hebt hem niet bij een dealer gekocht ! Ook Harley heeft garantie ( bij de dealer ). Het is onzin dat een Harley wel mag roesten, dat mag niet 1 fiets natuurlijk, tenzij je door de pekel rijdt en je motor daarna niet schoonmaakt. Daar is niet 1 fiets tegen bestand. Als je je Harley wilt laten kietelen voor meer vermogen, hoef je echt geen 15000 piek uit te geven, maar ik blijf erbij dat je genept bent geweest. Ik wens je veel plezier met de Hayabusha ( geweldige techniek ), maar ik vrees dat dien niet zo waardevast is als een Harley. Let bij al je volgende motoren op dat ze bij een officiele dealer koopt ! Het wil vaak gebeuren een motorzaak de motor koopt bij de importeur en de garantie afkoopt voor een lagere prijs. Maar verstand van de machine vind je eigenlijk alleen bij officiele dealers. ”

Piet Maljaars schreef:

“Mijn FXDX heb ik een jaar gehad. Altijd weer verbaasd over de meestal enthousiaste reacties van mensen als je zegt dat je een Harley-Davidson hebt. SE uitlaten, luchtfilterset en gaaaaan met het ding. Heb hem uiteindelijk toch ingeruild op een Suzuki GSX1300R Hayabusa, want ik werd steeds meer teleurgesteld in de slechte kwaliteit/duurzaamheid en het geringe van deze Harley, dit in relatie tot de giga berg geld die zo'n ding kost. De lakkwaliteit? De lak valt er gewoon van af. Zelf ervaren helaas, toen de motor nog maar 6 maanden oud was. OOk ontdekt dat er op het VS-stalen frame geen grondlak zit, en de stalen gietstukken aan de onderkant van het frame roesten als de hel....Heel bizar en frustrerend. En als je er iets van zegt (ook tegen de liefhebbers) dan is het van "Ja het komt ook niet uit Japan he, dat is nu eenmaal HD".... Standaard te weinig vermogen en je kunt hem wel (voor ca. 15.000 gulden en meer) laten tunen en dan komt er ca. 25 pk bij maar veel meer dan 100 pk krijg je niet. Nee, dan liever een high quality Jap met 2 jaar garantie met standaard 175 pk standaard uit het krat voor minder geld.”