Wat vind jij van de HARLEY-DAVIDSON DYNA?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
4,7 10 94 HARLEY-DAVIDSON DYNA

Motoren

FXDF FATBOB DYNA FAT BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDF FATBOB DYNA FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.950,-

2008 · 27321 km
H-D Point - Drachten

FXFBS Fat Bob 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 19.990,-

2018 · 3050 km
MotoPort Goes - Goes

FXDC Super Glide Custom - HARLEY-DAVIDSON
FXDC SUPER GLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.490,-

2010 · 26500 km
MotoPort Goes - Goes

FXDF Fat Bob - HARLEY-DAVIDSON
FXDF FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.999,-

2011 · 16540 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam

FXDF Fat Bob - HARLEY-DAVIDSON
FXDF FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.490,-

2009 · 51180 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDF DYNA FAT BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDF DYNA FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.490,-

2008 · 42859 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXFB Fat Bob 107 - HARLEY-DAVIDSON
FXFB FAT BOB 107
HARLEY-DAVIDSON
€ 21.290,-

2020
MotoPort Goes - Goes

FXDWG DYNA WIDE GL. - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG DYNA WIDE GL.
HARLEY-DAVIDSON
€ 9.990,-

2003 · 19500 km
MotoPort Den Bosch - Den Bosch

FXFB FAT BOB FATBOB DEMO - HARLEY-DAVIDSON
FXFB FAT BOB FATBOB DEMO
HARLEY-DAVIDSON
€ 21.290,-

2020 · 412 km
H-D Point - Drachten

FXDWG Dyna Wide Glide - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG DYNA WIDE GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.990,-

2007 · 17372 km
TopMoto B.V. - Apeldoorn

FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM - HARLEY-DAVIDSON
FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.950,-

2011 · 27949 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam

FXDCI Dyna Super Glide - HARLEY-DAVIDSON
FXDCI DYNA SUPER GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 9.990,-

2002 · 43000 km
TopMoto B.V. - Apeldoorn

FXFBS Fat Bob M8 114  FXFBS Fa - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB M8 114 FXFBS FA
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.950,-

2018 · 15 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXDB DYNA STREET BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB DYNA STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.950,-

2014 · 5464 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam

FXDB DYNA STREET BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB DYNA STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 16.990,-

2010 · 22339 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDL - HARLEY-DAVIDSON
FXDL
HARLEY-DAVIDSON
€ 8.990,-

2004 · 21823 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM - HARLEY-DAVIDSON
FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 18.995,-

2009 · 16717 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam

FXFB Fat Bob Vivid Black - HARLEY-DAVIDSON
FXFB FAT BOB VIVID BLACK
HARLEY-DAVIDSON
€ 19.990,-

2019 · 3564 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDX  Dyna Sport 1450  FXDX Dy - HARLEY-DAVIDSON
FXDX DYNA SPORT 1450 FXDX DY
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.950,-

2001 · 12312 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXDB Street Bob - HARLEY-DAVIDSON
FXDB STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 9.990,-

2008 · 14300 km
MotoPort Goes - Goes

FXDB DYNA STREET BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB DYNA STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.950,-

2015 · 21100 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam

FXFBS Fat Bob M8 114  FXFBS 11 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB M8 114 FXFBS 11
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.950,-

2018 · 2500 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM - HARLEY-DAVIDSON
FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 9.990,-

2007 · 16907 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXSE BREAKOUT CVO PROSTREET - HARLEY-DAVIDSON
FXSE BREAKOUT CVO PROSTREET
HARLEY-DAVIDSON
€ 28.850,-

2017 · 3040 km
H-D Point - Drachten

FXDF Dyna Fat Bob - HARLEY-DAVIDSON
FXDF DYNA FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.990,-

2015 · 27036 km
TopMoto B.V. - Apeldoorn

FXDCI Dyna Superglide Custom - HARLEY-DAVIDSON
FXDCI DYNA SUPERGLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 8.490,-

2005 · 55748 km
MotoPort Hippolytushoef - Hippolytushoef

FXDWG Wide Glide - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG WIDE GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.950,-

2009 · 39476 km
Dutch Hills Harley-Davidson / Koelman - Kerkrade

FXSE CVO Pro Street Breakout - HARLEY-DAVIDSON
FXSE CVO PRO STREET BREAKOUT
HARLEY-DAVIDSON
€ 29.990,-

2017 · 4659 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDWG Dyna Wide Glide 1340  FX - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG DYNA WIDE GLIDE 1340 FX
HARLEY-DAVIDSON
€ 7.650,-

1994 · 107563 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXDFSE Fat Bob CVO - HARLEY-DAVIDSON
FXDFSE FAT BOB CVO
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.990,-

2009 · 10100 km
MotoPort Goes - Goes

FXDF 103 - HARLEY-DAVIDSON
FXDF 103
HARLEY-DAVIDSON
€ 17.950,-

2017 · 12000 km
Dutch Hills Harley-Davidson / Koelman - Kerkrade

FXDB Dyna Streetbob 1690  FXDB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB DYNA STREETBOB 1690 FXDB
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.950,-

2013 · 56731 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXFBS Fat Bob M8 114  FXFBS Fa - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB M8 114 FXFBS FA
HARLEY-DAVIDSON
€ 25.430,-

2019 · 1 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXFBS Fat Bob 114 - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB 114
HARLEY-DAVIDSON
€ 19.950,-

2018 · 14950 km
Dutch Hills Harley-Davidson / Koelman - Kerkrade

FXDWG - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.990,-

2012 · 48987 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel

FXDC Dyna Custom 1580  FXDC Dy - HARLEY-DAVIDSON
FXDC DYNA CUSTOM 1580 FXDC DY
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.500,-

2008 · 35510 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXFBS Fat Bob M8 114  FXFBS Fa - HARLEY-DAVIDSON
FXFBS FAT BOB M8 114 FXFBS FA
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.950,-

2018 · 2595 km
Oude Monnink Motors - Borne

FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM - HARLEY-DAVIDSON
FXDC DYNA SUPER GLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.499,-

2010 · 16998 km
MotoPort Uithoorn - Uithoorn

FXDC SUPER GLIDE CUSTOM - HARLEY-DAVIDSON
FXDC SUPER GLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.450,-

2010 · 16062 km
DIPI-moto - Gilze

Reviews

  • Algemene beoordeling: 8,5
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Hans Stassen schreef:

“De Dyna-modellen koppelen een traditioneel uiterlijk aan rijprestaties die absoluut het beste zijn uit de hele stal van HD. Met name de Low Rider is een zeer prettig rijdende motor met voldoende grondspeling. De in rubber opgehangen 103 ci motor loopt soepeler dan de van balansassen voorziene blokken uit de softail serie. Het blok pakt lekker op, je kunt heerlijk schakellui rijden (drie versnellingen zou ook genoeg geweest zijn) en de versnellingsbak schakelt trefzeker en soepel met de bekende harde klak bij het inschakelen van de eerste versnelling. De afwerking is prima, met uitzondering van de kwaliteit van veel bouten en moeren die soms erg snel gaan roesten. Het benzineverbruik is met 1:19 absoluut laag te noemen. En mede dankzij de hoge restwaarde van een gebruikte Dyna, zijn de afschrijvingskosten erg laag. Onbegrijpelijk dat HD inmiddels de productie van deze serie stopgezet heeft. Snel naar de dealer dus om nog een nieuw model te scoren!”

  • Pluspunten
  • Koppelrijk motorblok met good vibes
  • Sportiefste Harley wat rijprestaties betreft
  • Laag benzinegebruik en afschrijving
  • Minpunten
  • Roestende bouten en moeren
  • Hoge aanschaffingsprijs
  • Algemene beoordeling: 8,3
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
joost Matthee schreef:

“Een goed betaalbare degelijke Harley.
Probleemloos EVO blok. heerlijk carburateurversie. geen aan - uit effecten zoals bij injectie.
Best sturende Harley. Soepel rijdend, mede door rubbermounted blokophanging.

  • Pluspunten
  • goed sturen
  • betrouwbare techniek
  • model
  • Minpunten
  • remkracht
  • Algemene beoordeling: 7,8
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
fredskie65@gmail.com schreef:

“Fat Bob is de best sturende telg van de HD familie.
Mooie koppel curve in het hele gebied.
Lekker voor rondje om de kerk of lange toerritten.

  • Pluspunten
  • Motor karakter en betrouwbaarheid
  • scherp sturend
  • kwaliteit
  • Minpunten
  • originele banden zijn er slecht, direct vervangen
gi joey schreef:

“mooie motor mooi afgewerkt.
lekkere wegligging, leuk instap model”

johnkoster schreef:

“ik heb hem een week, 500kmgereden ,had ik jaren eerder moeten doen.
rijd machtig met veel bottom poweren en onthaastend
ik heb altijd 140+ pk kanonnen gereden maar dit is toch veel leuker”

Beirdo Silenroc schreef:

“Na 5 jaar FXD evo gereden te hebben en dan nu 2 jaar met een FXD twincam kan ik niet echt een objectief commentaar geven. De FXD Dyna Super Glide is de beste Harley die ik ooit gehad heb, was de evo al een probleemloze motor die met een tuning setje in de carburator, screaming eagle luchtfilter met k&n element, supertrap 2 in 1 uitlaat en een programeerbare dyna singelfire ontsteking, koni's achter (helaas uit produktie) en vulbussen in de voorvork voor een betere veer voorspanning, aan alles voldeed wat ik van een motor verwacht, zowel qua vermogen als stuureigenschappen. De twincam is hier nog eens de overtreffende trap van, net even wat meer vermogen en net even wat meer koppel. In mijn ogen is de Dyna Super Glide één van de meest oorspronkelijkste Harley's, afgeleid van de FXE Super Glide uit '73 is het een ware moderne klassieker. Voor Harley begrippen concurrerend geprijst, degelijk, betrouwbaar, comfortabel (mede dankzij de rubber ophanging van het blok en de zitpositie) en niet onbelangrijk, dit is het (naar mijn mening) mooiste en veelzijdigste model dat af fabriek te koop is. Die zelfde veelzijdigheid, comfort en degelijke betrouwbaarheid maken hem ook zeer geschikt voor dagelijks gebruik. ”

roel schreef:

“no-nonsense chopper met zeer goede rijeigenschappen, zeker met toevoeging van een dynojetkitje, open luchtfilter en SEuitlaten rijdt het lekker soepel met meer dan genoeg trekkracht onderin en de prijs is zeker voor dit model harley met een twincam 1450 cc motorblok niet te duur. de zithouding is goed vol te houden op lange stukken en van zadelpijn heb ik nooit last ”

Convert schreef:

“Ik heb mijn FXDX sinds juni 2002. Was toe een jaar oud (de motor, niet ikzelf). Heb er sindsdien zo'n 30000 Km op gereden, zomer en winter door zonder een centje pijn.
Hij ligt als een huis in de bochten (ik ben ermee de Alpen en de Dolomiten overgestoken)en heeft een dosis brute power die gewoon heel lekker aanvoelt, ook al is het echte aantal Pk's misschien niet zo groot als bij sommige anderen.
De meeste anderen laat ik bij het stoplicht toch wel even achter me (totdat ik inhoud vanwege de lokale max. snelheid waarvan verder niemand zich iets aan lijkt te trekken).
De volledig instelbare schokbrekers maken dat je de fiets echt kunt tunen naar je eigen gewicht en rijstijl.
Ik wil niet meer anders, mijn Shadow 1100 en mijn Transalp staan eigenlijk alleen nog maar stil!”

Monkey schreef:

“Je bent gewoon genept. Of je hebt hem niet bij een dealer gekocht ! Ook Harley heeft garantie ( bij de dealer ). Het is onzin dat een Harley wel mag roesten, dat mag niet 1 fiets natuurlijk, tenzij je door de pekel rijdt en je motor daarna niet schoonmaakt. Daar is niet 1 fiets tegen bestand. Als je je Harley wilt laten kietelen voor meer vermogen, hoef je echt geen 15000 piek uit te geven, maar ik blijf erbij dat je genept bent geweest. Ik wens je veel plezier met de Hayabusha ( geweldige techniek ), maar ik vrees dat dien niet zo waardevast is als een Harley. Let bij al je volgende motoren op dat ze bij een officiele dealer koopt ! Het wil vaak gebeuren een motorzaak de motor koopt bij de importeur en de garantie afkoopt voor een lagere prijs. Maar verstand van de machine vind je eigenlijk alleen bij officiele dealers. ”

Piet Maljaars schreef:

“Mijn FXDX heb ik een jaar gehad. Altijd weer verbaasd over de meestal enthousiaste reacties van mensen als je zegt dat je een Harley-Davidson hebt. SE uitlaten, luchtfilterset en gaaaaan met het ding. Heb hem uiteindelijk toch ingeruild op een Suzuki GSX1300R Hayabusa, want ik werd steeds meer teleurgesteld in de slechte kwaliteit/duurzaamheid en het geringe van deze Harley, dit in relatie tot de giga berg geld die zo'n ding kost. De lakkwaliteit? De lak valt er gewoon van af. Zelf ervaren helaas, toen de motor nog maar 6 maanden oud was. OOk ontdekt dat er op het VS-stalen frame geen grondlak zit, en de stalen gietstukken aan de onderkant van het frame roesten als de hel....Heel bizar en frustrerend. En als je er iets van zegt (ook tegen de liefhebbers) dan is het van "Ja het komt ook niet uit Japan he, dat is nu eenmaal HD".... Standaard te weinig vermogen en je kunt hem wel (voor ca. 15.000 gulden en meer) laten tunen en dan komt er ca. 25 pk bij maar veel meer dan 100 pk krijg je niet. Nee, dan liever een high quality Jap met 2 jaar garantie met standaard 175 pk standaard uit het krat voor minder geld.”