Wat vind jij van de HARLEY-DAVIDSON DYNA?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
4,7 10 93 HARLEY-DAVIDSON DYNA

Motoren

FXDC DYNA SUPER GLIDE - HARLEY-DAVIDSON
FXDC DYNA SUPER GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.490,-

2014 · 3600 km
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

FXDB STREETBOB DYNA STREET BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB STREETBOB DYNA STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.500,-

2012 · 11443 km
H-D Point - Drachten

FXDB 103 Streetbob - HARLEY-DAVIDSON
FXDB 103 STREETBOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.750,-

2014 · 4971 km
H-D Point - Drachten

FLD Switchback 103 ABS - HARLEY-DAVIDSON
FLD SWITCHBACK 103 ABS
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.990,-

2012 · 41875 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FXDF DYNA FAT BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDF DYNA FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.999,-

2012 · 21039 km
MotoPort Uithoorn - Uithoorn

FXDF DYNA FAT BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDF DYNA FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.990,-

2008 · 23953 km
H-D Point - Drachten

FXD SUPER GLIDE - HARLEY-DAVIDSON
FXD SUPER GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 7.790,-

1996 · 35000 km
MotoPort Assen - Assen

FXDL-S DYNA LOW RIDER S 1800 - HARLEY-DAVIDSON
FXDL-S DYNA LOW RIDER S 1800
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.750,-

2017 · 5031 km
H-D Point - Drachten

FXDC Super Glide Custom - HARLEY-DAVIDSON
FXDC SUPER GLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.990,-

2013 · 10700 km
MotoPort Goes - Goes

FXDWG Dyna Wide Glide 103 - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG DYNA WIDE GLIDE 103
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.990,-

2012 · 15001 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

Dyna special - HARLEY-DAVIDSON
DYNA SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON
€ 7.950,-

2007 · 8975 km
H-D Point - Drachten

FXD Dyna Super Glide - HARLEY-DAVIDSON
FXD DYNA SUPER GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.690,-

2011 · 11653 km
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

FXDC SUPER GLIDE CUSTOM - HARLEY-DAVIDSON
FXDC SUPER GLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.500,-

2011 · 11630 km
Particulier

FXDWG DYNA WIDE GLIDE. - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG DYNA WIDE GLIDE.
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.990,-

2010 · 33003 km
H-D Point - Drachten

FXDC - HARLEY-DAVIDSON
FXDC
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.950,-

2007 · 19900 km
MotoPort Echt - Echt

FXDF FAT BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDF FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 19.950,-

() · 35320 km
Particulier

FXDF Fat Bob - HARLEY-DAVIDSON
FXDF FAT BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.490,-

2011 · 16062 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FXDB Street Bob ABS - HARLEY-DAVIDSON
FXDB STREET BOB ABS
HARLEY-DAVIDSON
€ 16.000,-

2016 · 1183 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FXDWG Wide Glide - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG WIDE GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.990,-

2012 · 4700 km
MotoPort Goes - Goes

FXDWG Dyna Wide Glide 1580  Dy - HARLEY-DAVIDSON
FXDWG DYNA WIDE GLIDE 1580 DY
HARLEY-DAVIDSON
€ 21.950,-

2010 · 8338 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FXDB STREET BOB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB STREET BOB
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.990,-

2010 · 20600 km
MotoPort Goes - Goes

DYNA WIDE GLIDE SPECIAL  240 M - HARLEY-DAVIDSON
DYNA WIDE GLIDE SPECIAL 240 M
HARLEY-DAVIDSON
€ 16.990,-

2012 · 22637 km
H-D Point - Drachten

FXDB Dyna StreetBob 1580  FXDB - HARLEY-DAVIDSON
FXDB DYNA STREETBOB 1580 FXDB
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.450,-

2007 · 10832 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FXDL Dyna Lowrider - HARLEY-DAVIDSON
FXDL DYNA LOWRIDER
HARLEY-DAVIDSON
€ 20125,- € 18490,-

2015
MotoPort Goes - Goes

FXDC SUPER GLIDE CUSTOM - HARLEY-DAVIDSON
FXDC SUPER GLIDE CUSTOM
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.950,-

2010 · 16062 km
DIPI-moto - Gilze

FXDL Dyna  Low Rider - HARLEY-DAVIDSON
FXDL DYNA LOW RIDER
HARLEY-DAVIDSON
€ 16.900,-

2015 · 8030 km
H-D Point - Drachten

Reviews

  • Algemene beoordeling: 8,3
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
joost Matthee schreef:

“Een goed betaalbare degelijke Harley.
Probleemloos EVO blok. heerlijk carburateurversie. geen aan - uit effecten zoals bij injectie.
Best sturende Harley. Soepel rijdend, mede door rubbermounted blokophanging.

  • Pluspunten
  • goed sturen
  • betrouwbare techniek
  • model
  • Minpunten
  • remkracht
  • Algemene beoordeling: 7,8
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
fredskie65@gmail.com schreef:

“Fat Bob is de best sturende telg van de HD familie.
Mooie koppel curve in het hele gebied.
Lekker voor rondje om de kerk of lange toerritten.

  • Pluspunten
  • Motor karakter en betrouwbaarheid
  • scherp sturend
  • kwaliteit
  • Minpunten
  • originele banden zijn er slecht, direct vervangen
gi joey schreef:

“mooie motor mooi afgewerkt.
lekkere wegligging, leuk instap model”

johnkoster schreef:

“ik heb hem een week, 500kmgereden ,had ik jaren eerder moeten doen.
rijd machtig met veel bottom poweren en onthaastend
ik heb altijd 140+ pk kanonnen gereden maar dit is toch veel leuker”

Beirdo Silenroc schreef:

“Na 5 jaar FXD evo gereden te hebben en dan nu 2 jaar met een FXD twincam kan ik niet echt een objectief commentaar geven. De FXD Dyna Super Glide is de beste Harley die ik ooit gehad heb, was de evo al een probleemloze motor die met een tuning setje in de carburator, screaming eagle luchtfilter met k&n element, supertrap 2 in 1 uitlaat en een programeerbare dyna singelfire ontsteking, koni's achter (helaas uit produktie) en vulbussen in de voorvork voor een betere veer voorspanning, aan alles voldeed wat ik van een motor verwacht, zowel qua vermogen als stuureigenschappen. De twincam is hier nog eens de overtreffende trap van, net even wat meer vermogen en net even wat meer koppel. In mijn ogen is de Dyna Super Glide één van de meest oorspronkelijkste Harley's, afgeleid van de FXE Super Glide uit '73 is het een ware moderne klassieker. Voor Harley begrippen concurrerend geprijst, degelijk, betrouwbaar, comfortabel (mede dankzij de rubber ophanging van het blok en de zitpositie) en niet onbelangrijk, dit is het (naar mijn mening) mooiste en veelzijdigste model dat af fabriek te koop is. Die zelfde veelzijdigheid, comfort en degelijke betrouwbaarheid maken hem ook zeer geschikt voor dagelijks gebruik. ”

roel schreef:

“no-nonsense chopper met zeer goede rijeigenschappen, zeker met toevoeging van een dynojetkitje, open luchtfilter en SEuitlaten rijdt het lekker soepel met meer dan genoeg trekkracht onderin en de prijs is zeker voor dit model harley met een twincam 1450 cc motorblok niet te duur. de zithouding is goed vol te houden op lange stukken en van zadelpijn heb ik nooit last ”

Convert schreef:

“Ik heb mijn FXDX sinds juni 2002. Was toe een jaar oud (de motor, niet ikzelf). Heb er sindsdien zo'n 30000 Km op gereden, zomer en winter door zonder een centje pijn.
Hij ligt als een huis in de bochten (ik ben ermee de Alpen en de Dolomiten overgestoken)en heeft een dosis brute power die gewoon heel lekker aanvoelt, ook al is het echte aantal Pk's misschien niet zo groot als bij sommige anderen.
De meeste anderen laat ik bij het stoplicht toch wel even achter me (totdat ik inhoud vanwege de lokale max. snelheid waarvan verder niemand zich iets aan lijkt te trekken).
De volledig instelbare schokbrekers maken dat je de fiets echt kunt tunen naar je eigen gewicht en rijstijl.
Ik wil niet meer anders, mijn Shadow 1100 en mijn Transalp staan eigenlijk alleen nog maar stil!”

Monkey schreef:

“Je bent gewoon genept. Of je hebt hem niet bij een dealer gekocht ! Ook Harley heeft garantie ( bij de dealer ). Het is onzin dat een Harley wel mag roesten, dat mag niet 1 fiets natuurlijk, tenzij je door de pekel rijdt en je motor daarna niet schoonmaakt. Daar is niet 1 fiets tegen bestand. Als je je Harley wilt laten kietelen voor meer vermogen, hoef je echt geen 15000 piek uit te geven, maar ik blijf erbij dat je genept bent geweest. Ik wens je veel plezier met de Hayabusha ( geweldige techniek ), maar ik vrees dat dien niet zo waardevast is als een Harley. Let bij al je volgende motoren op dat ze bij een officiele dealer koopt ! Het wil vaak gebeuren een motorzaak de motor koopt bij de importeur en de garantie afkoopt voor een lagere prijs. Maar verstand van de machine vind je eigenlijk alleen bij officiele dealers. ”

Piet Maljaars schreef:

“Mijn FXDX heb ik een jaar gehad. Altijd weer verbaasd over de meestal enthousiaste reacties van mensen als je zegt dat je een Harley-Davidson hebt. SE uitlaten, luchtfilterset en gaaaaan met het ding. Heb hem uiteindelijk toch ingeruild op een Suzuki GSX1300R Hayabusa, want ik werd steeds meer teleurgesteld in de slechte kwaliteit/duurzaamheid en het geringe van deze Harley, dit in relatie tot de giga berg geld die zo'n ding kost. De lakkwaliteit? De lak valt er gewoon van af. Zelf ervaren helaas, toen de motor nog maar 6 maanden oud was. OOk ontdekt dat er op het VS-stalen frame geen grondlak zit, en de stalen gietstukken aan de onderkant van het frame roesten als de hel....Heel bizar en frustrerend. En als je er iets van zegt (ook tegen de liefhebbers) dan is het van "Ja het komt ook niet uit Japan he, dat is nu eenmaal HD".... Standaard te weinig vermogen en je kunt hem wel (voor ca. 15.000 gulden en meer) laten tunen en dan komt er ca. 25 pk bij maar veel meer dan 100 pk krijg je niet. Nee, dan liever een high quality Jap met 2 jaar garantie met standaard 175 pk standaard uit het krat voor minder geld.”