2018 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 6 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2006 · 32081 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2022 · 1123 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2017 · 38967 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2004 · 54857 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2015 · 49666 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2018 · 9060 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2012 · 57060 km
West Coast Motors BV - Alkmaar
2021 · 18727 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam
2020 · 32138 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2017 · 40141 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2016 · 22420 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam
2020 · 27383 km
West Coast Motors BV - Alkmaar
2013 · 29119 km
MotoPort Wormerveer - Wormerveer
2019 · 6697 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam
2018 · 26832 km
West Coast Motors BV - Alkmaar
2018 · 24316 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 9851 km
Dutch Hills Harley-Davidson / Koelman - Kerkrade
2013 · 27130 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam
2017 · 36511 km
West Coast Motors BV - Alkmaar
2020 · 17572 km
West Coast Motors BV - Alkmaar
2015 · 52353 km
Oude Monnink Motors - Borne
2018 · 28983 km
Dutch Hills Harley-Davidson / Koelman - Kerkrade
2014 · 17621 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2022 · 443 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam
2016 · 35191 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2018 · 13229 km
Dutch Hills Harley-Davidson / Koelman - Kerkrade
2023 · 8456 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2022 · 897 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2009 · 51942 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2020 · 12603 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2022 · 1085 km
West Coast Motors BV - Alkmaar
2010 · 59991 km
Dutch Hills Harley-Davidson / Koelman - Kerkrade
2023 · 1 km
Harley-Davidson Amsterdam - Amsterdam
2014 · 83425 km
West Coast Motors BV - Alkmaar
2017 · 43563 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2023 · 1 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2022 · 7739 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
2017 · 44196 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk a/d IJssel
Reviews
“Fijne motoren, zeer geschikt voor lange ontspannen tochten. Stuur gedrag is ronduit goed voor dit soort zware fietsen. Remmen ok, bij oudere modellen wil de stator nog wel eens voor problemen zorgen. 10 jaar met heel veel plezier op gereden. Helaas afscheid moeten nemen I.v.m. gezondheidsproblemen.”
“Over top getild merk ,belt vervangen veel werk stator rotor vervangen ook,(zwak punt evo also voetpakking ) crossover scheurt vaak ,verder blok hufterproof .140000 op teller nu blok geüpdate(revisie en gescheurd na 4000 km (kan gebeuren 89 tm 92 niet echt geweldige carters)13 jaar ingezet door wind en weer gereden ook winters dus ja hufterproof o ja ultra 1989”
“Er gaat niets boven het gevoel van een Harley, het geluid en uitstraling, dat heeft geen een andere motor. Dat kan je niet uitleggen, dat moet je voelen!”
“Best rijdende touring HD
Voordeel leren koffers is dat deze niet zo snel krassen als de gespoten
Bijpassende topkoffer erbij en je hebt de ultieme tourbike”
“Ee super bike ik heb er een gehad 1700cc injectie wat een machine. Helaas weg gedaan vanwege rugklachten.”
“Streetglide uit 2018, met Milwauky eight, 107 is een fenomenaal rijdende bike, waar je moeiteloos de wereld mee rond kunt.
Er is 1 probleempje: Het originele scherm ging zo maar kapot, het kwam er in stukken af.Ik heb dat niet voor garantie geclaimd, omdat ik toch een wat hogere wou. Dus een nieuwe (originele, uit de gids) gekocht van 10 inch.Maar ook deze begint al weer barsten te vertonen bij de schroefgaten. En elke rit worden de barsten groter.Het lijkt alsof alle rijwindkracht die op het scherm komt moet worden opgevangen door de 3 bouten waar het scherm mee is bevestigd.De bouten kunnen daar wel tegen maar het scherm dus niet.”
“Een topper gewoon!
Ik heb japanse en duitse motoren gehad. Ook niet verkeerd. Maar hierbij krijg ik het meest motor-gevoel!”
“Harley, Harley, Harley. Ik heb zeker niets negatiefs ervaren met Harley vermits ik geen Harley heb.
Dat Harley vroeger (en nu ?) kwaliteitsproblemen had is door menig verteld. Maar mijn Japanner de VN900 kan ik wel over praten, leuk gezapig, doet snelheid als het moet (160/kmh) uitgerust als een tourmachine doe ik de moeilijkste baantjes in de Alpen... weinig zwaardere Cruisers of Customs gezien daar ... En bovenal: OOK een mooi ding die nog eens weinig verbruikt. zonder pannes.”
“Rij nu al 8 jaar op mijn FLHRSI (Road King Custom) en elke rit beleef ik waanzinnig veel plezier aan de motor door de looks en het geluid wat alleen een Harley heeft. Inmiddels 30.000 km zonder ook maar één storing. Aanschaf + accessoires zijn idd duur ( 25.000 aanschaf + 5.000 accessoires) maar ja....elke hobby kost geld. Stage II getuned dus voldoende vermogen; het blijft een tourmotor en zo moet je hem ook berijden; geeft het meeste plezier! Geloof me: door de Highlands en Glenn Coe op een Harley is beter dan seks (dit geldt voor zowel de mannen als de vrouwen ;-))”
“Dit is een superbetrouwbare fiets. Volledig onderhoudsvrij. Uitstraling is ongeëvenaard, Je hoeft niets uit te leggen met deze motor. Bij alle andere motoren wel.. Koop alleen geen kale, want dan ben je de kneus. meteen goed doen. Let op dat sommige extra\'s niet later meer kunnen worden uitgevoerd zoals de chroom voorvork. een must! ”
“De FLHRSE3 is een kanon op twee wielen. Vooral in het bereik van 50 tot 120 km per uur ga je als de brandweer, als je wilt. Deze CVO uitvoering rijdt ook nog eens heerlijk comfortabel, een echte toerbuffel. Zet de cruise control aan en gaan met de banaan op de snelweg of Autobahn. Dit is dus een van de stoerste Harley´s die er zijn, vind ik. Zeker als je de fiets nog een beetje naar je eigen smaak ´customized´. Het is 1800 cc Amerikaans geweld met donderklappen uit de uitlaat, wat wil je nog meer? En je trekt alle bekijks, geloof me maar.”
“Rijdt dagelijks woon-werk 80 km en zakelijk in binnen en buitenland. ca 20K per jaar.
uitlaten zelf aangepast (2 x rechterpijp + doorgeboord)
sound is mooi en duidelijk (niet te)
Oogst overal bewondering en erkenning, vooral zakelijk!
Ritten naar Oostenrijk 1000km in 1 dag geen probleem.
comfort onovertroffen.
De beste machine die ik ooit heb gehad,
nooit meer een andere !!!!!
”
“het is een zeer comfortable fiets, waarmee je ondanks de groote v\d motor verrassend een goede bocht kunt nemen, voeg daarbij het koppel v/d motor erbij en je rijdt echt als een king op de weg. Dus voor mij liever een 2e hands king dan een nepper. Met de King voel je dat je rijd, en met een jap niet.”
“het is een zeer comfortable fiets, waarmee je ondanks de groote v\d motor verrassend een goede bocht kunt nemen, voeg daarbij het koppel v/d motor erbij en je rijdt echt als een king op de weg. Dus voor mij liever een 2e hands king dan een nepper. Met de King voel je dat je rijd, en met een jap niet.”
“Rij nu 3 jaar zonder problemen met de FLHT.
Het enige minpunt was voor mij de zithoogte opgelost met ander zadel.
”
“Mooie tourmoter
techniek tegenwoordig GOED
dus lekker sturen en niet sleutelen.
Prachtmotor aleen prijzig”
“Geweldige motor.
rijervaring: geweldig
Motorblok: evoblok - subliem ”
“Gooi gelijk de dikke poef ( duozadel ) eraf en koop een mooi solozadel van b.v. La Pera of Corbin.
De standaard sound uit de uitlaten is niet om aan te horen, dus gelijk ook maar een open Screaming Eagle, Supertrapp of Vaines & Haines pijpen erop voor de juiste sound.
Een geweldige toermotor voor veel probleemloze kilometers. Je kan ook voor een Honda Goldwing gaan, maar daar kijkt niemand naar om. :-)De motor is voorzien van EFI injectie en het motorblok is in tegenstelling tot de oudere HD types absoluut lekvrij.
De eerste weken denk je door de mechanische geluiden dat het Harley blok ieder ogenblik kan stuklopen, maar na een tijdje gaat dit ook wennen.
Na montage van nieuwe uitlaten, open luchtfilter en een aanpassing van je EFI injectie trek je met dat ding de keien uit grond. Het is beslist geen snelheidsmonster, maar een hele dag bij 140 km op de snelweg is geen probleem. Denk eraan, de HD is luchtgekoeld en het blok kan oververhit raken bij langduring in de file staan.
De Standaard Electra is beslist een aanrader en... kijk je rechtsboven in beeld naar de alternatieven voor deze motor zie je dat dit allemaal klonen zijn van deze orginele "Made in USA" bike. "Go for the real thing !!"
”
“Een hele mooie degelijke toermotor waar je heerlijk met ze tweeen of alleen lange mooie toertochten op kunt gaan maken. Het enige wat ik na 16000km heb gehad is dat me aandrijfriem een keer is gebroken, ook al was ik al buiten mijn garantie periode het werd toch gratis gemaakt (kijk dat is nu HD). Motorisch nog nooit problemen gehad. Het onderhouden van de motor valt ook erg mee je kunt het zelf zo gek maken als je zelf wil.”
“Typisch een Amerikaans product. Slecht spuitwerk, slecht afgewerk en al roest in de nieuwe !! uitlaten. Groot gat in het dashboard waar ooit de Radio-CD-speler voor >€1000,- moet komen, maar wel een sigaretten aansteker in de kuip !! Vervelend uitstekende draadeinden waar je maar kijkt. In orginele staat een lelijke bak, maar na aanschaf van een kleine vrachtauto vol ( peperdure ) accesoires is er iets van te maken. Weinig PK's maar een fors koppel. De motor is erg waardevast, dus weinig afschrijving vergeleken met een Jap. De Perfecte toermotor door de grote batwing kuip, perfecte zadel grote koffers. Stationair trillen je vullingen uit je bek, maar boven 2000 rpm is dit helemaal weg.
Met open pijpen en een Stage I kit is dit een echte dikke Harley voor 'relatief' weinig geld vergeleken met de andere touring modellen. Ondanks zijn gewicht van 350 kg ( leeg !!! ) gaat hij goed door de bochten, mede veroorzaakt door het lage zwaartepunt. Als het moet zelfs met de floorboards over het asfalt. Na een dag in het zadel van deze machine wil je gewoon niet meer naar huis ! Kortom, IK WIL NOOIT MEER IETS ANDERS !! :-}”
“Je mag van een Harley Electra niet de kwaliteit en afwerking verwachten als van b.v. een Honda Goldwing. Het is een zeer zware toermotor met te weinig PK's en de eerste roestplekken verschijnen binnen een jaar na aankoop als je even niet oplet. En hij is natuurlijk VEEL te duur voor wat je geleverd krijgt maar ....
Eenmaal onderweg ermee wil je hem nooit meer kwijt en wil je NOOIT meer iets anders. Je raakt dan besmet met het Harley virus en dat raak je dus nooit meer kwijt. :-)”
“Verbruik valt wel mee, ook als je aan het gas draait na montage van een kit zakt het niet benden de 1:15. Niet verkeerd dacht ik voor ruim 350 kg. Als je met je knie aan de grond wilt heb je deze fiets echt niet begrepen.”
“Wat nou log ! Het gas gewoon opendraaien, dat mag ! Verder is hij eigenlijk te duur, maar ja dat blijft hij, dus hij is wel waardevast ! Als je sportief wilt rijden en zijn prestaties vallen je tegen, dan gooi je er een kit tegenaan. Nadeel is vaak het benzineverbruik, maar je schiet wel lekker op.”
“zit comfortabel , rijdt lekker ,remt prima ,geeft motorisch geen problemen , powercommander monteren geeft goede resultaten.Chroom is van goede kwaliteit.
Onderhoud bij dealer is veel te duur.”
“fijne, veel te dure, tourder met onbetwiste capaciteiten
de techniek is zo ver voortgeschreden (evolutie ipv revolutie) dat ook de werkplaats geen operatieruimte meer is.
”
“veel te log en zwaar voor sportief te rijden”