Wat vind jij van de HARLEY-DAVIDSON TOURING?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
4,8 10 118 HARLEY-DAVIDSON TOURING

Motoren

FLHX Street Glide - HARLEY-DAVIDSON
FLHX STREET GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 34.990,-

2012 · 5616 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLTRXS ROAD GLIDE SPECIAL - HARLEY-DAVIDSON
FLTRXS ROAD GLIDE SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON
€ 24.990,-

2015 · 10871 km
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

FLHR 107 ROADKING ROAD KING - HARLEY-DAVIDSON
FLHR 107 ROADKING ROAD KING
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.990,-

2017 · 253 km
H-D Point - Drachten

FLHR ROAD KING ROADKING - HARLEY-DAVIDSON
FLHR ROAD KING ROADKING
HARLEY-DAVIDSON
€ 21.950,-

2016 · 16132 km
H-D Point - Drachten

FLHRC ROADKING CLASSIC 2017 - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROADKING CLASSIC 2017
HARLEY-DAVIDSON
€ 25.350,-

2017 · 6729 km
H-D Point - Drachten

FLHXS STREETGLIDE 2017 (btw) - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREETGLIDE 2017 (BTW)
HARLEY-DAVIDSON
€ 28.140,-

2017 · 3936 km
H-D Point - Drachten

FLHXSE FLHX CVO STREETGLIDE - HARLEY-DAVIDSON
FLHXSE FLHX CVO STREETGLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 46.550,-

2017 · 201 km
H-D Point - Drachten

FLTRXS ROADGLIDE 2017 (BTW) - HARLEY-DAVIDSON
FLTRXS ROADGLIDE 2017 (BTW)
HARLEY-DAVIDSON
€ 28.650,-

2017 · 3413 km
H-D Point - Drachten

FLHRCI ROAD KING CLASSIC - HARLEY-DAVIDSON
FLHRCI ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.500,-

2004 · 36000 km
Particulier

FLHRC Road King Classic 1580 - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC 1580
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.950,-

2009 · 78900 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLH SHOVELHEAD 1200 cc    FLH - HARLEY-DAVIDSON
FLH SHOVELHEAD 1200 CC FLH
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.950,-

1976 · 5999 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHTCUSE5 CVO - HARLEY-DAVIDSON
FLHTCUSE5 CVO
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.750,-

2010 · 18432 km
H-D Point - Drachten

FLHTK ELECTRA GLIDE ULTRA ELEC - HARLEY-DAVIDSON
FLHTK ELECTRA GLIDE ULTRA ELEC
HARLEY-DAVIDSON
€ 19.500,-

2015 · 22415 km
Motor Centrum West B.V. - Naaldwijk

FLHRCI ROADKING ROAD KING - HARLEY-DAVIDSON
FLHRCI ROADKING ROAD KING
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.250,-

2006 · 11046 km
H-D Point - Drachten

FLHXS Street Glide Spec. 107 - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREET GLIDE SPEC. 107
HARLEY-DAVIDSON
€ 43.950,-

2017 · 4501 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS
HARLEY-DAVIDSON
€ 15.250,-

2007 · 56193 km
H-D Point - Drachten

FLHX Street Glide 1690 - HARLEY-DAVIDSON
FLHX STREET GLIDE 1690
HARLEY-DAVIDSON
€ 17.950,-

2011 · 60418 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHTK Electra Limited 107  FLH - HARLEY-DAVIDSON
FLHTK ELECTRA LIMITED 107 FLH
HARLEY-DAVIDSON
€ 33.250,-

2017 · 2854 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHRC Road King Classic 107  F - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC 107 F
HARLEY-DAVIDSON
€ 25.950,-

2017 · 2900 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHXS Street Glide Spec. 107 - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREET GLIDE SPEC. 107
HARLEY-DAVIDSON
€ 31.640,-

2017
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHXSE2 CVO STREET GLIDE - HARLEY-DAVIDSON
FLHXSE2 CVO STREET GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 25.590,-

2011 · 68027 km
MotoPort Echt - Echt

FLHRCI Road King Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHRCI ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.990,-

2002 · 28301 km
MotoPort Veldhoven - Veldhoven

FLHRI - HARLEY-DAVIDSON
FLHRI
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.990,-

2004 · 73149 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHRC Road King Classic 1690 - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC 1690
HARLEY-DAVIDSON
€ 17.750,-

2011 · 24902 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHRC Road King Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 15.950,-

2010 · 78111 km
Dutch Hills Harley-Davidson - Kerkrade

FLHTK Electra Limited btw mot - HARLEY-DAVIDSON
FLHTK ELECTRA LIMITED BTW MOT
HARLEY-DAVIDSON
€ 30.950,-

2017 · 4122 km
H-D Point - Drachten

FLHRC Road King Classic 1450 - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC 1450
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.950,-

2001 · 75696 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHR Road King - HARLEY-DAVIDSON
FLHR ROAD KING
HARLEY-DAVIDSON
€ 9.450,-

1995 · 153173 km
MotoPort Veldhoven - Veldhoven

Street 750 - HARLEY-DAVIDSON
STREET 750
HARLEY-DAVIDSON
€ 7.250,-

2015 · 1460 km
MotoPort Goes - Goes

FLHXSE FLHX CVO STREETGLIDE - HARLEY-DAVIDSON
FLHXSE FLHX CVO STREETGLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 46.550,-

2017 · 201 km
H-D Point - Drachten

FLHXS Street Glide Spec.  1690 - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREET GLIDE SPEC. 1690
HARLEY-DAVIDSON
€ 26.450,-

2016 · 5965 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHX Street Glide 1580  FLHX S - HARLEY-DAVIDSON
FLHX STREET GLIDE 1580 FLHX S
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.950,-

2007 · 100696 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHR ROAD KING - HARLEY-DAVIDSON
FLHR ROAD KING
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.490,-

1999 · 66500 km
MotoPort Echt - Echt

FLH1200 - HARLEY-DAVIDSON
FLH1200
HARLEY-DAVIDSON
€ 8.790,-

1972 · 52749 km
MotoPort Rockanje - Rockanje

FLHTCUSE3 El. Glide Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHTCUSE3 EL. GLIDE CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 18.990,-

2006 · 13018 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHR ROAD KING ROADKING - HARLEY-DAVIDSON
FLHR ROAD KING ROADKING
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.950,-

2001 · 65332 km
H-D Point - Drachten

FLHRC Road King Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.950,-

2005 · 84909 km
Dutch Hills Harley-Davidson - Kerkrade

FLHX Street Glide - HARLEY-DAVIDSON
FLHX STREET GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 17.950,-

2012 · 46792 km
Dutch Hills Harley-Davidson - Kerkrade

FLHXS STREETGLIDE 2017 (btw) - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREETGLIDE 2017 (BTW)
HARLEY-DAVIDSON
€ 38.900,-

2017 · 222 km
H-D Point - Drachten

FLHT Electra Std 1450  FLHT EL - HARLEY-DAVIDSON
FLHT ELECTRA STD 1450 FLHT EL
HARLEY-DAVIDSON
€ 9.150,-

1999 · 85500 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHRCI ROADKING CLASSIC - HARLEY-DAVIDSON
FLHRCI ROADKING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 9.490,-

1999 · 47750 km
MotoPort Hengelo - Hengelo OV

FLHXS STREETGLIDE 2017 (btw) - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREETGLIDE 2017 (BTW)
HARLEY-DAVIDSON
€ 33.550,-

2017 · 201 km
H-D Point - Drachten

FLHRSE Road King CVO 2014 - HARLEY-DAVIDSON
FLHRSE ROAD KING CVO 2014
HARLEY-DAVIDSON
€ 37.990,-

2014 · 8067 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHTK Electra Limited 1690  FL - HARLEY-DAVIDSON
FLHTK ELECTRA LIMITED 1690 FL
HARLEY-DAVIDSON
€ 20.950,-

2010 · 17689 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHRC Road King Classic 1450 - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC 1450
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.750,-

2004 · 60250 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHTK Electra Limited 1690  FL - HARLEY-DAVIDSON
FLHTK ELECTRA LIMITED 1690 FL
HARLEY-DAVIDSON
€ 26.950,-

2015 · 22508 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHXS Street Glide Spec.  1690 - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREET GLIDE SPEC. 1690
HARLEY-DAVIDSON
€ 26.950,-

2016 · 11820 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHXS Street Glide Special - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREET GLIDE SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON
€ 31.640,-

2017
MotoPort Goes - Goes

FLTRXS Road Glide Special - HARLEY-DAVIDSON
FLTRXS ROAD GLIDE SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON
€ 26.990,-

2015 · 3816 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS
HARLEY-DAVIDSON
€ 15.950,-

2007 · 55670 km
H-D Point - Drachten

FLHR Road King 2016 - HARLEY-DAVIDSON
FLHR ROAD KING 2016
HARLEY-DAVIDSON
€ 25.990,-

2016 · 21492 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHRC Road King Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.490,-

2014 · 14862 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHRC Road King Classic 103 - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC 103
HARLEY-DAVIDSON
€ 20.950,-

2014 · 26001 km
Dutch Hills Harley-Davidson - Kerkrade

FLHRC Road King Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.950,-

2005 · 45150 km
Dutch Hills Harley-Davidson - Kerkrade

FLHR Road King - HARLEY-DAVIDSON
FLHR ROAD KING
HARLEY-DAVIDSON
€ 31.940,-

2016 · 1 km
Dutch Hills Harley-Davidson - Kerkrade

FLHRC Road King Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.950,-

2007 · 30515 km
Dutch Hills Harley-Davidson - Kerkrade

FLHXS Street Glide Spec. 107 - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREET GLIDE SPEC. 107
HARLEY-DAVIDSON
€ 32.030,-

2017
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHXSE Street Glide CVO 114  F - HARLEY-DAVIDSON
FLHXSE STREET GLIDE CVO 114 F
HARLEY-DAVIDSON
€ 46.500,-

2017
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.500,-

2002 · 16142 km
H-D Point - Drachten

FLHRC - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.990,-

2008 · 62929 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

ROAD KING CLASSIC FLHRC 103 - HARLEY-DAVIDSON
ROAD KING CLASSIC FLHRC 103
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.890,-

2014 · 20730 km
Motor Center Venlo - Venlo-Blerick

FLHRC Road king Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 15.990,-

2008 · 27100 km
MotoPort Goes - Goes

FLHXS STREETGLIDE 2017 (btw) - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREETGLIDE 2017 (BTW)
HARLEY-DAVIDSON
€ 31.990,-

2017 · 1214 km
H-D Point - Drachten

FLHX Street Glide 2014 - HARLEY-DAVIDSON
FLHX STREET GLIDE 2014
HARLEY-DAVIDSON
€ 39.995,-

2014 · 10662 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLTRXS Road Glide Special 1690 - HARLEY-DAVIDSON
FLTRXS ROAD GLIDE SPECIAL 1690
HARLEY-DAVIDSON
€ 25.950,-

2015 · 10331 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHRC Road King Classic 1580 - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC 1580
HARLEY-DAVIDSON
€ 15.950,-

2009 · 52500 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHXS Street Glide Spec.  1690 - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREET GLIDE SPEC. 1690
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.950,-

2015 · 36500 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHRC Road King Classic 1450 - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC 1450
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.750,-

2006 · 43793 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHTCU ULTRA ELECTRA btw mot - HARLEY-DAVIDSON
FLHTCU ULTRA ELECTRA BTW MOT
HARLEY-DAVIDSON
€ 26.750,-

2015 · 36132 km
H-D Point - Drachten

FLHRS Road King Custom 1450 - HARLEY-DAVIDSON
FLHRS ROAD KING CUSTOM 1450
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.950,-

2004 · 37561 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLH SHOVELHEAD 1200 cc    FLH - HARLEY-DAVIDSON
FLH SHOVELHEAD 1200 CC FLH
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.950,-

1981 · 94880 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHR Road King 1340  FLHR Road - HARLEY-DAVIDSON
FLHR ROAD KING 1340 FLHR ROAD
HARLEY-DAVIDSON
€ 10.950,-

1994 · 80554 km
Oude Monnink Motors - Vroomshoop

FLHRCI ROAD KING CLASSIC - HARLEY-DAVIDSON
FLHRCI ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 12.490,-

2004 · 89314 km
Motor Center Venlo - Venlo-Blerick

FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.950,-

2007 · 11517 km
H-D Point - Drachten

FLHXS STREETGLIDE FLHX - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREETGLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON
€ 26.500,-

2014
H-D Point - Drachten

FLHXSE CVO Street Glide - HARLEY-DAVIDSON
FLHXSE CVO STREET GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 39.990,-

2016 · 4950 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHX STREET GLIDE SPECIAL - HARLEY-DAVIDSON
FLHX STREET GLIDE SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.900,-

2014 · 33336 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHRC Touring Two-Tone - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC TOURING TWO-TONE
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.990,-

2008 · 45458 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHTKSE Ultra Limited CVO - HARLEY-DAVIDSON
FLHTKSE ULTRA LIMITED CVO
HARLEY-DAVIDSON
€ 29.990,-

2014 · 19093 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHRCI Road King Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHRCI ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.990,-

2006 · 25934 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHXS Street Glide Special - HARLEY-DAVIDSON
FLHXS STREET GLIDE SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON
€ 30380,- € 28990,-

2016
MotoPort Goes - Goes

FLHTK Ultra Limited - HARLEY-DAVIDSON
FLHTK ULTRA LIMITED
HARLEY-DAVIDSON
€ 34515,- € 32990,-

2016
MotoPort Goes - Goes

FLHX Street Glide - HARLEY-DAVIDSON
FLHX STREET GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 14.990,-

2006 · 32785 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHX Street Glide 2014 - HARLEY-DAVIDSON
FLHX STREET GLIDE 2014
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.900,-

2014 · 45459 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.990,-

2014 · 2640 km
H-D Point - Drachten

FLHX Street Glide 103 - HARLEY-DAVIDSON
FLHX STREET GLIDE 103
HARLEY-DAVIDSON
€ 23.900,-

2014 · 45780 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHRC ROADKING ROAD btw motor - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROADKING ROAD BTW MOTOR
HARLEY-DAVIDSON
€ 22.750,-

2015 · 14055 km
H-D Point - Drachten

FLHXSE CVO Street Glide - HARLEY-DAVIDSON
FLHXSE CVO STREET GLIDE
HARLEY-DAVIDSON
€ 36.990,-

2015 · 17133 km
Harley-Davidson Rotterdam - Nieuwerkerk ad Ijssel

FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROADKING ROAD KING CLASS
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.750,-

2005 · 9925 km
H-D Point - Drachten

ROAD KING CLASSIC - HARLEY-DAVIDSON
ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 11.999,-

2005 · 24105 km
MotoPort Rockanje - Rockanje

FLHRC Road king Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 29.765,-

2017
MotoPort Goes - Goes

FLHRC Road king Classic - HARLEY-DAVIDSON
FLHRC ROAD KING CLASSIC
HARLEY-DAVIDSON
€ 13.490,-

2007 · 60130 km
MotoPort Goes - Goes

FLHX Streetglide Vivid Black - HARLEY-DAVIDSON
FLHX STREETGLIDE VIVID BLACK
HARLEY-DAVIDSON
€ 20.950,-

2010 · 11966 km
H-D Point - Drachten

FLHR ROAD KING - HARLEY-DAVIDSON
FLHR ROAD KING
HARLEY-DAVIDSON
€ 9.990,-

1999 · 49153 km
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

Reviews

  • Algemene beoordeling: 5,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
VN-fanaat schreef:

“Harley, Harley, Harley. Ik heb zeker niets negatiefs ervaren met Harley vermits ik geen Harley heb.
Dat Harley vroeger (en nu ?) kwaliteitsproblemen had is door menig verteld. Maar mijn Japanner de VN900 kan ik wel over praten, leuk gezapig, doet snelheid als het moet (160/kmh) uitgerust als een tourmachine doe ik de moeilijkste baantjes in de Alpen... weinig zwaardere Cruisers of Customs gezien daar ... En bovenal: OOK een mooi ding die nog eens weinig verbruikt. zonder pannes.”

  • Pluspunten
  • imago
  • imago
  • imago
  • Minpunten
  • imago
  • imago
  • imago
  • Algemene beoordeling: 9,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Eddie The Eagle schreef:

“Rij nu al 8 jaar op mijn FLHRSI (Road King Custom) en elke rit beleef ik waanzinnig veel plezier aan de motor door de looks en het geluid wat alleen een Harley heeft. Inmiddels 30.000 km zonder ook maar één storing. Aanschaf + accessoires zijn idd duur ( 25.000 aanschaf + 5.000 accessoires) maar ja....elke hobby kost geld. Stage II getuned dus voldoende vermogen; het blijft een tourmotor en zo moet je hem ook berijden; geeft het meeste plezier! Geloof me: door de Highlands en Glenn Coe op een Harley is beter dan seks (dit geldt voor zowel de mannen als de vrouwen ;-))”

  • Pluspunten
  • Looks Sound Feeling
  • Minpunten
  • Bochtenwerk
  • Algemene beoordeling: 9,3
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
chris trip schreef:

“Dit is een superbetrouwbare fiets. Volledig onderhoudsvrij. Uitstraling is ongeëvenaard, Je hoeft niets uit te leggen met deze motor. Bij alle andere motoren wel.. Koop alleen geen kale, want dan ben je de kneus. meteen goed doen. Let op dat sommige extra\'s niet later meer kunnen worden uitgevoerd zoals de chroom voorvork. een must! ”

  • Algemene beoordeling: 8,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Bert schreef:

“De FLHRSE3 is een kanon op twee wielen. Vooral in het bereik van 50 tot 120 km per uur ga je als de brandweer, als je wilt. Deze CVO uitvoering rijdt ook nog eens heerlijk comfortabel, een echte toerbuffel. Zet de cruise control aan en gaan met de banaan op de snelweg of Autobahn. Dit is dus een van de stoerste Harley´s die er zijn, vind ik. Zeker als je de fiets nog een beetje naar je eigen smaak ´customized´. Het is 1800 cc Amerikaans geweld met donderklappen uit de uitlaat, wat wil je nog meer? En je trekt alle bekijks, geloof me maar.”

  • Pluspunten
  • Bomvol accessoires
  • Veel Power
  • Betrouwbaar
  • Minpunten
  • Uiterlijk, je moet er van houden
  • Loeizwaar
  • Duur in aanschaf
peje schreef:

“Rijdt dagelijks woon-werk 80 km en zakelijk in binnen en buitenland. ca 20K per jaar.
uitlaten zelf aangepast (2 x rechterpijp + doorgeboord)
sound is mooi en duidelijk (niet te)
Oogst overal bewondering en erkenning, vooral zakelijk!

Ritten naar Oostenrijk 1000km in 1 dag geen probleem.
comfort onovertroffen.
De beste machine die ik ooit heb gehad,
nooit meer een andere !!!!!

Ernesto Rafael schreef:

“het is een zeer comfortable fiets, waarmee je ondanks de groote v\d motor verrassend een goede bocht kunt nemen, voeg daarbij het koppel v/d motor erbij en je rijdt echt als een king op de weg. Dus voor mij liever een 2e hands king dan een nepper. Met de King voel je dat je rijd, en met een jap niet.”

Ernesto Rafael schreef:

“het is een zeer comfortable fiets, waarmee je ondanks de groote v\d motor verrassend een goede bocht kunt nemen, voeg daarbij het koppel v/d motor erbij en je rijdt echt als een king op de weg. Dus voor mij liever een 2e hands king dan een nepper. Met de King voel je dat je rijd, en met een jap niet.”

Westbroek schreef:

“Rij nu 3 jaar zonder problemen met de FLHT.
Het enige minpunt was voor mij de zithoogte opgelost met ander zadel.

bopper schreef:

“Mooie tourmoter

techniek tegenwoordig GOED
dus lekker sturen en niet sleutelen.

Prachtmotor aleen prijzig”

tradeplaza schreef:

“Geweldige motor.

rijervaring: geweldig
Motorblok: evoblok - subliem ”

Henk schreef:

“Gooi gelijk de dikke poef ( duozadel ) eraf en koop een mooi solozadel van b.v. La Pera of Corbin.
De standaard sound uit de uitlaten is niet om aan te horen, dus gelijk ook maar een open Screaming Eagle, Supertrapp of Vaines & Haines pijpen erop voor de juiste sound.
Een geweldige toermotor voor veel probleemloze kilometers. Je kan ook voor een Honda Goldwing gaan, maar daar kijkt niemand naar om. :-)De motor is voorzien van EFI injectie en het motorblok is in tegenstelling tot de oudere HD types absoluut lekvrij.
De eerste weken denk je door de mechanische geluiden dat het Harley blok ieder ogenblik kan stuklopen, maar na een tijdje gaat dit ook wennen.
Na montage van nieuwe uitlaten, open luchtfilter en een aanpassing van je EFI injectie trek je met dat ding de keien uit grond. Het is beslist geen snelheidsmonster, maar een hele dag bij 140 km op de snelweg is geen probleem. Denk eraan, de HD is luchtgekoeld en het blok kan oververhit raken bij langduring in de file staan.

De Standaard Electra is beslist een aanrader en... kijk je rechtsboven in beeld naar de alternatieven voor deze motor zie je dat dit allemaal klonen zijn van deze orginele "Made in USA" bike. "Go for the real thing !!"

albert schreef:

“Een hele mooie degelijke toermotor waar je heerlijk met ze tweeen of alleen lange mooie toertochten op kunt gaan maken. Het enige wat ik na 16000km heb gehad is dat me aandrijfriem een keer is gebroken, ook al was ik al buiten mijn garantie periode het werd toch gratis gemaakt (kijk dat is nu HD). Motorisch nog nooit problemen gehad. Het onderhouden van de motor valt ook erg mee je kunt het zelf zo gek maken als je zelf wil.”

Willy schreef:

“Typisch een Amerikaans product. Slecht spuitwerk, slecht afgewerk en al roest in de nieuwe !! uitlaten. Groot gat in het dashboard waar ooit de Radio-CD-speler voor >€1000,- moet komen, maar wel een sigaretten aansteker in de kuip !! Vervelend uitstekende draadeinden waar je maar kijkt. In orginele staat een lelijke bak, maar na aanschaf van een kleine vrachtauto vol ( peperdure ) accesoires is er iets van te maken. Weinig PK's maar een fors koppel. De motor is erg waardevast, dus weinig afschrijving vergeleken met een Jap. De Perfecte toermotor door de grote batwing kuip, perfecte zadel grote koffers. Stationair trillen je vullingen uit je bek, maar boven 2000 rpm is dit helemaal weg.
Met open pijpen en een Stage I kit is dit een echte dikke Harley voor 'relatief' weinig geld vergeleken met de andere touring modellen. Ondanks zijn gewicht van 350 kg ( leeg !!! ) gaat hij goed door de bochten, mede veroorzaakt door het lage zwaartepunt. Als het moet zelfs met de floorboards over het asfalt. Na een dag in het zadel van deze machine wil je gewoon niet meer naar huis ! Kortom, IK WIL NOOIT MEER IETS ANDERS !! :-}”

Wilhelm schreef:

“Je mag van een Harley Electra niet de kwaliteit en afwerking verwachten als van b.v. een Honda Goldwing. Het is een zeer zware toermotor met te weinig PK's en de eerste roestplekken verschijnen binnen een jaar na aankoop als je even niet oplet. En hij is natuurlijk VEEL te duur voor wat je geleverd krijgt maar ....
Eenmaal onderweg ermee wil je hem nooit meer kwijt en wil je NOOIT meer iets anders. Je raakt dan besmet met het Harley virus en dat raak je dus nooit meer kwijt. :-)”

Harry schreef:

“Verbruik valt wel mee, ook als je aan het gas draait na montage van een kit zakt het niet benden de 1:15. Niet verkeerd dacht ik voor ruim 350 kg. Als je met je knie aan de grond wilt heb je deze fiets echt niet begrepen.”

Monkey schreef:

“Wat nou log ! Het gas gewoon opendraaien, dat mag ! Verder is hij eigenlijk te duur, maar ja dat blijft hij, dus hij is wel waardevast ! Als je sportief wilt rijden en zijn prestaties vallen je tegen, dan gooi je er een kit tegenaan. Nadeel is vaak het benzineverbruik, maar je schiet wel lekker op.”

hoekman schreef:

“zit comfortabel , rijdt lekker ,remt prima ,geeft motorisch geen problemen , powercommander monteren geeft goede resultaten.Chroom is van goede kwaliteit.
Onderhoud bij dealer is veel te duur.”

Badaap schreef:

“fijne, veel te dure, tourder met onbetwiste capaciteiten
de techniek is zo ver voortgeschreden (evolutie ipv revolutie) dat ook de werkplaats geen operatieruimte meer is.

biker schreef:

“veel te log en zwaar voor sportief te rijden”