Wat vind jij van de HONDA GL 1800?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
5,8 10 91 HONDA GL 1800

Motoren

GL 1800 GOLDWING  Honda GL 180 - HONDA
GL 1800 GOLDWING HONDA GL 180
HONDA
€ 24.990,-

2007 · 25000 km
MotoPort Hengelo - Hengelo OV

GL 1800 - HONDA
GL 1800
HONDA
€ 9.250,-

2005 · 86845 km
MotoPort Hillegom - Hillegom

GL 1800 - HONDA
GL 1800
HONDA
€ 20.490,-

2013 · 37955 km
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

GL 1800 ABS Goldwing - HONDA
GL 1800 ABS GOLDWING
HONDA
€ 10.990,-

2003 · 69256 km
Motor Centrum Eibergen - Eibergen

GL 1800 Gold Wing ABS - HONDA
GL 1800 GOLD WING ABS
HONDA
€ 9.490,-

2001 · 83000 km
MotoPort Goes - Goes

GL 1800 B - HONDA
GL 1800 B
HONDA
€ 30.858,-

2018
MotoPort Den Bosch - Den Bosch

GL 1800 ABS GOLDWING - HONDA
GL 1800 ABS GOLDWING
HONDA
€ 9.990,-

2001 · 75935 km
MotoPort Assen - Assen

GL 1800 TOURING DELUXE - HONDA
GL 1800 TOURING DELUXE
HONDA
€ 42.858,-

2018
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

GL 1800 Goldwing Touring - HONDA
GL 1800 GOLDWING TOURING
HONDA
€ 38.358,-

2018
MotoPort Goes - Goes

GL 1800 A - HONDA
GL 1800 A
HONDA
€ 10.490,-

2001 · 87500 km
MotoPort Goes - Goes

GL 1800 Abs Deluxe Goldwing - HONDA
GL 1800 ABS DELUXE GOLDWING
HONDA
€ 22.500,-

2013 · 115353 km
MotoPort Echt - Echt

GL 1800 ABS GOLDWING - HONDA
GL 1800 ABS GOLDWING
HONDA
€ 11.990,-

2005 · 104929 km
MotoPort Assen - Assen

GL 1800 Goldwing Touring - HONDA
GL 1800 GOLDWING TOURING
HONDA
€ 38358,- € 37500,-

2018 · 500 km
MotoPort Goes - Goes

GL1800 Gold Wing Bagger - HONDA
GL1800 GOLD WING BAGGER
HONDA
€ 30.858,-

2018
MotoPort Hillegom - Hillegom

GL1800 Gold Wing Tour - HONDA
GL1800 GOLD WING TOUR
HONDA
€ 38.358,-

2018
MotoPort Hillegom - Hillegom

GL1800 Gold Wing Tour, with DC - HONDA
GL1800 GOLD WING TOUR, WITH DC
HONDA
€ 42.858,-

2018
MotoPort Hillegom - Hillegom

GL 1800 F6B BAGGER- EML GT 200 - HONDA
GL 1800 F6B BAGGER- EML GT 200
HONDA
€ 29.990,-

2013 · 51657 km
MotoPort Hengelo - Hengelo OV

GL 1800 TOURING DELUXE DCT - HONDA
GL 1800 TOURING DELUXE DCT
HONDA
€ 42.858,-

2018
MotoPort Assen - Assen

GL 1800 - HONDA
GL 1800
HONDA
€ 30.858,-

2018
MotoPort Assen - Assen

GL 1800 TOURING - HONDA
GL 1800 TOURING
HONDA
€ 38.358,-

2018
MotoPort Assen - Assen

GL 1800 - HONDA
GL 1800
HONDA
€ 14.490,-

2007 · 47500 km
MotoPort Goes - Goes

Reviews

  • Algemene beoordeling: 10,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Patrick IGODT schreef:

“het blijft en het is een unieke tour moto, met alles erop en eraan, weinig kan er nog aan verbeteren, eenmaal met dit machine gereden, kunnen andere merken je NIET meer bekoren...grtjes.”

  • Pluspunten
  • comfort
  • soepelheid
  • relax
  • Algemene beoordeling: 9,3
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Patrick schreef:

“voor mij is dat een unieke machine, alles is erop en eraan, en je zit in een lederen salon, daar kan nog weinig aan verbeteren, ik zou niet weten wat, vriendelijk groeten,

  • Algemene beoordeling: 8,5
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
gerco schreef:

“Ik heb 20 jaar BMW gereden ook de 1200 lt
maar als je 1 keer op een goldwing hebt gereden wil je nooit meer op BMW
wat stuurt dat super, je merkt niets van het gewicht.
nu rij ik met veel plezier op mijn 1800”

  • Algemene beoordeling: 8,5
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Henk schreef:

“Een geweldige machine , excellent motorrijden , in alle opzichten super comfort
Verbruik 6.2 liter op 100 ,is laag te noemen voor een 6 cilinder , Japanse degelijkheid ”

  • Pluspunten
  • Comfort
  • Bagage ruimte
  • Degelijkheid
  • Minpunten
  • Dure onderdelen
henk schreef:

“Rijd nu mijn derde Goldwing, top motor!!. Maar nu mag van mij het verstelbare scherm komen.
Wie een Goldwing kiest gaat over de top, dat klopt. Maar het is 100% genieten van alles om je heen en van de motor zelf. ”

Rubro schreef:

“Rijdt al ruim 35 jaar Goldwing vanaf 1000 tot momenteel 1800. Is een "way of life" waarna je niet meer kunt veranderen op toergebied. Pas gekeken naar de nieuwe BMW 1600 GTL (ik zie hem als een RT met een 6 cylinderblok), maar kan aan de Goldwing niet tippen qua zit en ergonomie, wel qua prestaties en veiligheid, maar de Goldwing blijft op eenzame hoogte staan. Honda komt binnenkort met de 2000 cc 6-cylinder met 175 pk en 213 nm koppel. Dus nog even geduld opbrengen. Sorry BMW.”

JJ schreef:

“Zeer comfortabel en veel kracht. Enige nadeel is de vering. Hier zou Honda echt iets aan moeten doen. In de aftersales is een goed werkend alternatief te verkrijgen. Machine met veel mogelijkheden en ondanks zijn gewicht redelijk wendbaar en snel. Menig slechte bestuurder laat het op een racer afweten tegen een ervaren berijder van een Goldwing. Uiteraard zeer geschikt voor lange afstanden.”

eric schreef:

“ik heb zelf een 1500, maar af en toe rijd ik op een 1800. een perfecte motor voor fijn en lang toerplezier.
een echte aanrader”

kever schreef:

“super rijdende motor kan bmw 1200 lt niet tegen op ( heb er eentje gehad), ff een tochtje van 500 km. geen probleem fris er op fris er af. jammer dat de tocht is afgelopen. Niet sportief mee te rijden? Had nooit gedacht dat je er naaimachines mee achter je kon laten. Laat een ander maar denken dat het een rijdend bankstel is, hij weet gewoon niet beter.

JdB schreef:

“Heb alle goldwings gehad vanaf de 1000 in 1977 tot de 1800 nu. De 1800 is weer een heel andere motor. Ondanks zijn grote gewicht toch zeer strak sturend en pittig”

Aimé schreef:

“Ideale motor voor lange afstanden.Pittige acceleraties en comfortabel met luxe.Verbruik ligt goed voor deze motor.Onderhoudsbeurten vallen mee door de grote intervallen.Hij is prijzig maar dat valt mee voor wat m'n krijgt alhoewel dat er voor de accessoires veel moet bijbetaald worden.”

jantje schreef:

“Een goldwing is toch geen motor, eerder een kermisattractie.”

chiel schreef:

“Hoezo geen motorfiets ? Motor rijbewijs,twee wielen,helm,net zo koud als op elke andere motorfiets en een beetje blubber op de weg en je gaat ook onderuit.
Na 15 jaar geen motor te hebben gereden kon ik het deze zomer niet laten er weer een te kopen. Fantasties wat een geweldige machine deze goldwing 1800 . 15 jaar geleden gestopt met motor rijden ( goldwing 1100 )en dus dit jaar in juli zo op een 1800 gestapt. Wat een ervaring. Waarom vinden sommige rijders dit geen motorfiets.
Wij goldwing rijders kraken jullie motorfiets toch ook niet af. Ik groet elke motorrijder, alle motorrijders zijn voor mij gelijk ! Of je op een 50 cc of 2300 Triumph rond toert, kom op groet mekaar op de weg !!
We zijn allemaal mensen en we rijden op twee wielen en hebben een helm op. Dus,iedereen die dit leest Prettige Kerstdagen en een gezond 2004”

Bob Stevens schreef:

“Ik rij nu op mijn 3e GL, 1200 > 1500 > 1800. Het is elke keer beter en mooier geworden, de prijs helaas ook. Het comfort wat van deze fiets is niet in woorden te beschrijven dat moet je voelen. Dat niet iedereen dat aandurft blijkt uit sommige commentaren die ik here lees. Laat je niet afschrikken door deze fiets, Goldwing 4ever!”

Pipo schreef:

“Ik zal nooit zo een crèmekar aanschaffen. Zoiets noem je toch geen motor, nietwaar?”

jaap schreef:

“Uitermate goed sturende motor, odanks het hoge gewicht. Zeer comfortabele reismachine. Ondanks zijn/haar afmetingen erg strak sturend”

Fred schreef:

“Geweldige toermachine met fantastische rij eigenschappen.
Alles helemaal top behalve de prijs.”

JB schreef:

“Tja, dit is toch wel een heel aparte fiets.....Voor zoiets enorms heeft ie best een goede wegligging/bochtgedrag. Van alle gemakken voorzien, maar je moet er van houden, zo'n rijdende leunstoel. Mist alleen nog een airco..... ”

fire blade fore ever schreef:

“volgens mij mag je op dit geval allen rijden als je je vrachtwagen rijbewijs hebt kom op dit noem je toch geen motor ”