2022 · 28078 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
SH 150 A
HONDA
€ 4.300,-
2022 · 7897 km MotoPort Echt - Echt
SH 150 I ABS
HONDA
€ 3.990,-
2020 · 13510 km MotoPort Assen - Assen
SH 150
HONDA
€ 3.790,-
2020 · 4500 km MotoPort Goes - Goes
SH150I
HONDA
€ 3.490,-
2020 · 20161 km Moto Hippo - Hippolytushoef
SH 150
HONDA
€ 3.790,-
2020 · 15264 km Selling Motorbikes - Amsterdam
SH 150 I
HONDA
€ 5.099,-
2024 Motorstore Uithoorn - Uithoorn
SH 150 I ABS
HONDA
€ 5.099,-
2024 · 1500 km MotoPort Assen - Assen
SH 150
HONDA
€ 5.099,-
2024 MotoPort Goes - Goes
SH 150 I ABS
HONDA
€ 2.990,-
2017 · 24333 km Moto Rotterdam - Rotterdam
SH 150
HONDA
€ 4.190,-
2020 · 6548 km Selling Motorbikes - Amsterdam
SH 150 I
HONDA
€ 2.990,-
2014 · 9135 km Moto Hengelo - Hengelo OV
SH 150
HONDA
€ 3.490,-
2017 · 14627 km Selling Motorbikes - Amsterdam
Reviews
Algemene beoordeling: 8,5
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Peter Schuurmans schreef:
“Na 2x een gebruikte SH150i te hebben aangeschaft nu een nieuwe gekocht 2023. De eerste 150km zitten erop en wederom áangenaam verrast door de verbeterde motor en rijeigenschappen! Als extra origineel windscherm en handvatverwarming laten monteren. Grote bergruimte onder het zadel omdat de tank nu onder de voetenruinte zit. Digitaal dashboard met vele functies en volledige ledverlichting. De lichtopbrengst van de koplamp is ook sterk verbeterd en de bijgeleverde topkoffer gaat nu zonder sleutel open. Brandstofverbruik is zeer gunstig......
Ideaal voor woon werkverkeer stadsverkeer en buitenwegen
Het is geen goedkope scooter maar wel erg degelijk weet ik uit ervaring en ik vindt hem ook mooi om te zien!!!”
Pluspunten
Degelijk
Mooi design
Zuinig
Algemene beoordeling: 8,8
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Bert S schreef:
“Sinds een maand in het bezit van een Honda SH150i uit 2019 met circa 9000km op de klok. Ik rijd al ruim 40 jaar motor en dit is mijn 3e motorscooter. Heb ooit een Honda Lead 125 gehad en ook nog een Yamaha Majesty 250. Daarnaast allemaal \"normale\" motoren. Ik heb dus aardig wat vergelijkingsmateriaal. Heb mijn Yamaha 600 motor ingeruild en ben de SH 150i gaan rijden. Ik wilde eerst een SH300 maar na een proefrit op de SH 150i, op aanraden van de dealer, was ik helemaal om. Geweldige motorscooter die nagenoeg rijdt als een \"normale\" motor. Een echt pittig ding die tot aan ca 90 km stevig doortrekt. Daarna gaat het wat langzamer maar je zit ook nog vrij vlot boven de 100 km per uur. Stabiel weggedrag, veel beter dan de Yamaha Majesty voornamelijk vanwege de grote wielen. Hij rijdt zelfs beter dan mijn oude 600 cc motorfiets. Waanzinnig zuinig. Verbruik gemiddeld 1 op 42 volgens de boordcomputer. Dat is deels snelweg ( ca 1 op 35) en rustig binnendoor toeren waarbij in dat laatst geval regelmatig boven de 1 op 50 wordt gehaald. Motor loopt soepel en pakt prima op. Start/stop systeem werkt feilloos en reageert direct zonder haperen. Ik had er een hoog scherm op, maar dat beviel mij niet. In de regen heb je dubbel op druppels, zowel van het scherm als van de helm. Komt het zicht niet ten goede. Inmiddels een lager scherm gekocht en dat gaat perfect. Door de rijwind lopen nu de druppels ook van mijn helm af. (met soort teflonmiddel erop). Zitpositie is heerlijk (ben 1,83 m) en ik houd het veel langer vol op dit zadel dan op mijn oude Yamaha. Inmiddels ook een langere rit gemaakt (Groningen naar Utrecht en vice versa) deels door de polder over 80km wegen en deels snelweg. Geen probleem. Je komt prima mee met het verkeer. Vrachtauto die 100 rijdt inhalen gaat wat traag maar ook dat lukt. Zeer handelbaar in de stad en menigeen legt het in zijn auto af bij de stoplichten. Ik wilde er eerst niet aan en dacht dat deze motor qua vermogen te licht zou zijn maar niets is minder waar. Dit ding heeft echt power. Voor mij werkt het perfect. Hij zal met duopassagier wel iets minder snel zijn maar dat komt bij mij nauwelijks voor. Voor woon-werk (40 km heen en 40 km terug) waarvan 60% snelweg prima geschikt. Eindelijk weer tanken met een lachend gezicht en dat met deze hoge brandstofprijzen. De opbergruimte met de grote standaard topkoffer en de ruimte onder het zadel is voor dagelijks gebruik meer dan voldoende. Ik ben uitermate tevreden over deze machine. ”
Pluspunten
Stabiel weggedrag
Zeer zuinig
Degelijke motor
Minpunten
Hoog scherm in de regen.
Algemene beoordeling: 8,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Jan schreef:
“Ik heb nu sinds enkele weken een 2019 model. Woon/werk gebruik volstaat prima, kom er niet veel aan te kort.Ik had hiervoor een Suzuki Adress 110. Deze Honda is uiteraard wel iets duurder in aanschaf, maar je krijgt er vele malen betere kwaliteit en plezier voor terug. Hij is haast te vergelijken met een lichte motorfiets en SUPERzuinig. Vormgeving moet je van houden, maar ledverlichting dashboard en dagverlichting e.t.c. is zeer fraai gedaan en doet degelijk en luxe aan.
Met koude start wel een klein rammeltje maar is na enkele minuten over, hierover al terug geweest bij dealer. Niet echt des Honda\"s achtig........
Zithouding is zeer plezierig. Kortom; Voor het geld een mooi, goed, zuinig en degelijke motorscooter.
Wil je \"echt\"een motor ; koop dan iets anders voor veel meer geld.”
Pluspunten
Degelijk zit goed in elkaar
Superzuinig
Motortje draait mooi
Minpunten
Zadel is electrisch te openen.
Word geleverd met 1 Afstandsbed. €100 extra voor reserve.
Algemene beoordeling: 9,5
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Peter schreef:
“Na 3 jaar gereden te hebben op mijn 2014 SH150i deze ingeruild voor het nieuwe 2019 model. Het nieuwe model heeft led-verlichting voor en achter keyless startsysteem en 12 volt aansluiting . De styling van de voorkant is aangepast en de uitlaatdemper. De led stadsverlichting is erg fraai !
Ook zit er nu een digitale verbruiksmeter op. Wat mij verder opviel is de dashboard verlichting die ook is aangepast en een lust voor het oog is. De motor en rijwielgedeelte zijn hetzelfde gebleven en het luchtfilter huis is iets aangepast. De scooter wordt standaard met een topkoffer geleverd.
De goede rij eigenschappen zijn hetzelfde gebleven!
Zie mijn vorige review...
”
Pluspunten
Zuinig
Leuk model
Prettige zitpositie
Algemene beoordeling: 7,3
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Schuurmans schreef:
“Prima lichte motorscooter voor stadswerk en buitenwegen en komt op de autosnelweg ook aardig mee. Stabiel weggedrag uitstekende remmen goede zit positie voor mij 1.78m. Scooter voelt ook degelijk aan schakelaars etc en een fraai dashboard met blauwe verlichting.
De bekende Honda kwaliteit straalt er vanaf. Neemt weinig ruimte in vanwege zijn compacte formaat.”
Reviews
“Na 2x een gebruikte SH150i te hebben aangeschaft nu een nieuwe gekocht 2023. De eerste 150km zitten erop en wederom áangenaam verrast door de verbeterde motor en rijeigenschappen! Als extra origineel windscherm en handvatverwarming laten monteren. Grote bergruimte onder het zadel omdat de tank nu onder de voetenruinte zit. Digitaal dashboard met vele functies en volledige ledverlichting. De lichtopbrengst van de koplamp is ook sterk verbeterd en de bijgeleverde topkoffer gaat nu zonder sleutel open. Brandstofverbruik is zeer gunstig......
Ideaal voor woon werkverkeer stadsverkeer en buitenwegen
Het is geen goedkope scooter maar wel erg degelijk weet ik uit ervaring en ik vindt hem ook mooi om te zien!!!”
“Sinds een maand in het bezit van een Honda SH150i uit 2019 met circa 9000km op de klok. Ik rijd al ruim 40 jaar motor en dit is mijn 3e motorscooter. Heb ooit een Honda Lead 125 gehad en ook nog een Yamaha Majesty 250. Daarnaast allemaal \"normale\" motoren. Ik heb dus aardig wat vergelijkingsmateriaal. Heb mijn Yamaha 600 motor ingeruild en ben de SH 150i gaan rijden. Ik wilde eerst een SH300 maar na een proefrit op de SH 150i, op aanraden van de dealer, was ik helemaal om. Geweldige motorscooter die nagenoeg rijdt als een \"normale\" motor. Een echt pittig ding die tot aan ca 90 km stevig doortrekt. Daarna gaat het wat langzamer maar je zit ook nog vrij vlot boven de 100 km per uur. Stabiel weggedrag, veel beter dan de Yamaha Majesty voornamelijk vanwege de grote wielen. Hij rijdt zelfs beter dan mijn oude 600 cc motorfiets. Waanzinnig zuinig. Verbruik gemiddeld 1 op 42 volgens de boordcomputer. Dat is deels snelweg ( ca 1 op 35) en rustig binnendoor toeren waarbij in dat laatst geval regelmatig boven de 1 op 50 wordt gehaald. Motor loopt soepel en pakt prima op. Start/stop systeem werkt feilloos en reageert direct zonder haperen. Ik had er een hoog scherm op, maar dat beviel mij niet. In de regen heb je dubbel op druppels, zowel van het scherm als van de helm. Komt het zicht niet ten goede. Inmiddels een lager scherm gekocht en dat gaat perfect. Door de rijwind lopen nu de druppels ook van mijn helm af. (met soort teflonmiddel erop). Zitpositie is heerlijk (ben 1,83 m) en ik houd het veel langer vol op dit zadel dan op mijn oude Yamaha. Inmiddels ook een langere rit gemaakt (Groningen naar Utrecht en vice versa) deels door de polder over 80km wegen en deels snelweg. Geen probleem. Je komt prima mee met het verkeer. Vrachtauto die 100 rijdt inhalen gaat wat traag maar ook dat lukt. Zeer handelbaar in de stad en menigeen legt het in zijn auto af bij de stoplichten. Ik wilde er eerst niet aan en dacht dat deze motor qua vermogen te licht zou zijn maar niets is minder waar. Dit ding heeft echt power. Voor mij werkt het perfect. Hij zal met duopassagier wel iets minder snel zijn maar dat komt bij mij nauwelijks voor. Voor woon-werk (40 km heen en 40 km terug) waarvan 60% snelweg prima geschikt. Eindelijk weer tanken met een lachend gezicht en dat met deze hoge brandstofprijzen. De opbergruimte met de grote standaard topkoffer en de ruimte onder het zadel is voor dagelijks gebruik meer dan voldoende. Ik ben uitermate tevreden over deze machine. ”
“Ik heb nu sinds enkele weken een 2019 model. Woon/werk gebruik volstaat prima, kom er niet veel aan te kort.Ik had hiervoor een Suzuki Adress 110. Deze Honda is uiteraard wel iets duurder in aanschaf, maar je krijgt er vele malen betere kwaliteit en plezier voor terug. Hij is haast te vergelijken met een lichte motorfiets en SUPERzuinig. Vormgeving moet je van houden, maar ledverlichting dashboard en dagverlichting e.t.c. is zeer fraai gedaan en doet degelijk en luxe aan.
Met koude start wel een klein rammeltje maar is na enkele minuten over, hierover al terug geweest bij dealer. Niet echt des Honda\"s achtig........
Zithouding is zeer plezierig. Kortom; Voor het geld een mooi, goed, zuinig en degelijke motorscooter.
Wil je \"echt\"een motor ; koop dan iets anders voor veel meer geld.”
“Na 3 jaar gereden te hebben op mijn 2014 SH150i deze ingeruild voor het nieuwe 2019 model. Het nieuwe model heeft led-verlichting voor en achter keyless startsysteem en 12 volt aansluiting . De styling van de voorkant is aangepast en de uitlaatdemper. De led stadsverlichting is erg fraai !
Ook zit er nu een digitale verbruiksmeter op. Wat mij verder opviel is de dashboard verlichting die ook is aangepast en een lust voor het oog is. De motor en rijwielgedeelte zijn hetzelfde gebleven en het luchtfilter huis is iets aangepast. De scooter wordt standaard met een topkoffer geleverd.
De goede rij eigenschappen zijn hetzelfde gebleven!
Zie mijn vorige review...
”
“Prima lichte motorscooter voor stadswerk en buitenwegen en komt op de autosnelweg ook aardig mee. Stabiel weggedrag uitstekende remmen goede zit positie voor mij 1.78m. Scooter voelt ook degelijk aan schakelaars etc en een fraai dashboard met blauwe verlichting.
De bekende Honda kwaliteit straalt er vanaf. Neemt weinig ruimte in vanwege zijn compacte formaat.”