Wat vind jij van de HONDA ST 1300?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
5,9 10 212 HONDA ST 1300

Motoren

ST 1300 Pan European ABS - HONDA
ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA
€ 7.250,-

2006 · 65814 km
MotoPort Hillegom - Hillegom

ST 1300 Pan European ABS - HONDA
ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA
€ 10.340,-

2008 · 30702 km
MotoPort Hillegom - Hillegom

ST 1300 - HONDA
ST 1300
HONDA
€ 5.399,-

2002 · 39656 km
MotoPort Uithoorn - Uithoorn

ST 1300 PAN EUROPEAN - HONDA
ST 1300 PAN EUROPEAN
HONDA
€ 5.289,-

2003 · 137059 km
MotoPort Assen - Assen

ST 1300 ABS - HONDA
ST 1300 ABS
HONDA
€ 11.899,-

2011 · 28444 km
MotoPort Uithoorn - Uithoorn

ST1300 A6 06 ED - HONDA
ST1300 A6 06 ED
HONDA
€ 7.990,-

2007 · 86961 km
MotoPort Venray - Venray-Oostrum LB

ST1300 Pan European - HONDA
ST1300 PAN EUROPEAN
HONDA
€ 5.990,-

2002 · 92321 km
Motor Centrum Eibergen - Eibergen

ST1300  PAN EUROPEEN ABS - HONDA
ST1300 PAN EUROPEEN ABS
HONDA
€ 4.990,-

2004 · 137500 km
Motor Center Venlo - Venlo-Blerick

ST 1300 PAN EUROPEAN ABS - HONDA
ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA
€ 6.990,-

2002 · 54833 km
Arie Molenaar Motors B.V. - IJSSELSTEIN UT

ST 1300 PAN EUROPEAN ABS - HONDA
ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA
€ 8.900,-

2006 · 30000 km
Arie Molenaar Motors B.V. - IJSSELSTEIN UT

ST1300A PAN-EUROPEAN - HONDA
ST1300A PAN-EUROPEAN
HONDA
€ 9.299,-

2007 · 21032 km
MotoPort Rockanje - Rockanje

ST 1300 ABS - HONDA
ST 1300 ABS
HONDA
€ 9.990,-

2010 · 83167 km
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

ST 1300 PAN EUROPEAN ABS - HONDA
ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA
€ 7.200,-

2002 · 49000 km
Arie Molenaar Motors B.V. - IJSSELSTEIN UT

ST 1300 ABS  Honda ST1300 ABS - HONDA
ST 1300 ABS HONDA ST1300 ABS
HONDA
€ 6.499,-

2002 · 42851 km
MotoPort Uithoorn - Uithoorn

Reviews

  • Algemene beoordeling: 10,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Paul Foster schreef:

“I een prachtige motor voor wie al ervaring heeft, zeer stabiel
Prachtig uit lage toerental zonder veen schakelen toch op snelheid te krijgen
Comfortabel is zeker het overwegen waard”

  • Pluspunten
  • Sherm zeer hoog verstelbaar
  • Minpunten
  • Zadel kan beter
  • Algemene beoordeling: 8,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Guus schreef:

“De Honda ST 1300 is een echte tourbuffel. Je kan er lange reizen mee maken maar ook korte ritjes. Een erg betrouwbare motorfiets.”

  • Algemene beoordeling: 7,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
August schreef:

“Heerlijke volwassen fiets, maar niet voor jongens die denken dat het een oude mannen fiets is zonder power en sportiviteit.”

  • Pluspunten
  • motor/ cardan
  • Duo + zitcomfort
  • windscherm
  • Minpunten
  • contactslot
  • Uit stekend draad bij topkofferremlicht
  • warmte van motor bij warm weer
  • Algemene beoordeling: 10,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
rich schreef:

“heerlijke motor .
onderlaats nog even van nederland naar italie en terug in een dag
heerlijk om te touren ”

Fred schreef:

“Dijk van een motor. Ik ken niemand die spijt heeft van deze aanschaf! Super motor om vakanties te doen. Je hoort veel over de stabiliteit van de St1300.
Ikzelf merk daar alleen iets van als ik rond de 220 kilometer per uur ineens het gas dicht draai. Hij is ook iets gevoeliger als er net nieuwe banden gemonteerd zijn. De ruit kan zeer ver omhoog en dan is het ook logisch dat hij gevoeliger wordt voor de bekende "wobbel". Eerlijkheidshalve moet er wel bijvertelt worden dat je bij iedere toermotor waar de ruit zo verstelt kan worden enige instabiliteit te voelen is. Het kan ook niet anders. Het is alsof je met een grote plaat op je motor aan het balanceren bent. Zelf heb ik er dus alleen een beetje last van op zeer hoge snelheden. Hij is zeer wendbaar, met menig haarspeldbocht rijd ik de voetsteunen aan de grond! Van het zware gewicht merk je echt niets als de wielen maar even rollen! Moet je de motor manouvreren, ja, dat is ronduit zwaar. Ik kijk ook altijd als ik hem parkeer of ik ook weer makkelijk weg kan komen zodat ik niet een stukje eerst schuin omhoog achteruit moet rijden. In een langduurtest had hij na 100.000km. meer kompressie dan toen hij werd binnengereden. Ik ken er die al 350.000km hebben gereden zonder problemen!!!”

Jan schreef:

“Na drie modificaties en een gewenningsperiode, (ik stap nl van een hayabusa af, vond de rechter een beter idee) kan ik deze machine steeds meer waarderen. Het gewicht valt tijden het rijden in het niet, stuurd dan ook erg strak. Het comfort is hoog en de bagage-mogelijkheden altijd voldoende aanwezig. Door het brede koppelverloop altijd voldoende trekkracht, ik verbaas vriend en vijand met de acceleratie. Trouwens vindt ik zelf ook steeds weer fantastisch hoe soepel en snel dit gaat. Over uiterlijk valt niet te twisten maak een 5,5 als score vindt ik toch wel ondergewaardeerd, dit geldt voor mij alleen voor de prijs. Het is een echte Honda, degelijk en gewaarborgd voor een lange tijd, zowel voor beginnende toertijders als voor gevorderde motorrijders. Het rijden op snelle sportmachines is natuurlijk nog leuker maar zeg nou zelf, met de dagelijkse snelheidscontroles is daar niets meer mee aan. Op de Pan comfortabel, onspannend en (als het even kan) toch supersnel door leuke bochten. Het genieten blijft.”

marcel schreef:

“Heb een blackbird ingeruild op een nieuwe st1300, en was stom verbaast over het rijplezier van deze motor,
de gemiddelde bochten snelheid is zeker zo hoog als met de bb,alles gaat vloeiender soepeler en comfortabeler.
Dat bij snelheden van 200 km ik het stuur wat beter vast moet houden is geen enkel probleem je zit dan rechtop met geen last van de wind met de ruitomhoog duo passagier en topkoffer, dan mag een motor toch wel een kleine zijwaartse beweging maken als je een vrachtauto voorbij gaat trouwens als je het stuur niet te krampachtig vasthoud blijft alles binnen de grenzen gevaarlijk wordt het nooit.”

guido schreef:

“fijne toermotor en toch sportief te berijden,alleen is de prijs wel wat hoog”

billy schreef:

“De Pan-European is een tijd uit productie genomen. Het ding begon gevaarlijk te slingeren bij 140-150 km/u. Verder: overjaarse techniek, veel te zwaar, niet wendbaar, ouderwets uiterlijk en het geluid van een stofzuiger.”

R.Groot schreef:

“Qua degelijkheid en prestaties dikke voldoende.
Bij tegenwind en achter ander verkeer bemerkte ik een sterke wiebeling om de lengte as. In een woord onrustig.
Dit terwijl het een gemodificeerde machine was.
Ik heb besloten het nog enkele jaren af te wachten.
Mijn ST 1100 is niet veel minder.”

schouten schreef:

“27000 km probleemloze kilometers.
zeer zuinig met brandstof op lange afstand.(net een tocht naar de Eifel gemaakt van 1200km met een gemid.verbr van 1 op 19.8 ).
Fijne versnellingsbak en geweldig remsysteem .
zijde zachte loop van het motorblok.
helaas zit een deel van de stuur uiteinden in het beeld van de spiegels. ”