Wat vind jij van de KAWASAKI VN 800?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
5,2 10 103 KAWASAKI VN 800

Motoren

VN 800 CLASSIC - KAWASAKI
VN 800 CLASSIC
KAWASAKI
€ 4.250,-

2002 · 21214 km
Arie Molenaar Motors B.V. - IJSSELSTEIN UT

VN 800 CLASSIC - KAWASAKI
VN 800 CLASSIC
KAWASAKI
€ 3.495,-

1998 · 29920 km
MotoPort Leek - Leek

VN 800 CLASSIC - KAWASAKI
VN 800 CLASSIC
KAWASAKI
€ 3.490,-

1996 · 39197 km
MotoPort Wateringen B.V. - Wateringen

VN 800 Drifter - KAWASAKI
VN 800 DRIFTER
KAWASAKI
€ 5.299,-

2001 · 10356 km
MotoPort Express Hoogezand - Kolham

VN 800 Vulcan  Classic - KAWASAKI
VN 800 VULCAN CLASSIC
KAWASAKI
€ 4.550,-

2003 · 19327 km
MotoPort Echt - Echt

VN 800 - KAWASAKI
VN 800
KAWASAKI
€ 3.990,-

2003 · 32000 km
Termaat Motoren B.V. - Nijmegen

VN 800 CLASSIC - KAWASAKI
VN 800 CLASSIC
KAWASAKI
€ 4.650,-

1998 · 11960 km
DIPI-moto - Gilze

Reviews

Wilhelm schreef:

“Een zeer betrouwbare motor, start altijd en loopt perfect. Voldoende PK's en ziet er goed uit, maar ..... het orginele zadel is voor zwaardere personen ( +90 Kg )waardeloos. Na een uurtje rijden heb je beslist een "houten kont". Tips: zadel direct vervangen voor een Mustang of Corbin zadel. De 'hielpedaal' setjes van Highway Hawk geven de voetsteuntjes het comfort van 'floorboards'. Bevalt zeer goed.
Jammer dat de motor later moeilijk te verkopen is voor een redelijke prijs. Je verliest er bij verkoop dus veel geld op.

groetjes Wilhelm.”

Freddy schreef:

“Een zeer degelijke motor die prijs kwaliteit er zeker mag wezen. Ik rijd zelf met het model 2001. Kleur bordeau-zwart. Vind het spijtig dat de modellen van dit ogenblik maar in één kleur te verkrijgen zijn. Prachtige moto om verder aan te kleden. Ben al 4j bezig en weet nog niet van ophouden. Heb zelfs nog een prachtoccasie op de kop kunnen tikken van het jaar 1996 met 9000 km op teller. Nooit in de regen gereden.
Niet van nieuw te onderschijden. Als dat niet tevreden zijn is. ”

annie schreef:

“ik ben een vrouw en mijn duo zitster
heeft er wel ook problemen met de hakken,die kleven er dikwijls aan ik heb dan ook een dubbele stoel laten plaatsen is zeer comfortabel,ik heb hem dan ook aangekocht om het uiterlijk en omdat mijn vorige motoren wat te licht waren 125 en een 500 beiden van kawasaki natuurlijk een stuk zwaarder voor een vrouw
ik moet het dan ook dikwijls van mijn partner horen (ook een vrouw)dat motoren toch maar beter onder mannen
handen zitten grtz chouky waky”

henk (grote motor smurf) schreef:

“Ben sinds kort in het bezit van een 800 classic wegligging prima vermogen voldoende en het uiterlijk mooi afgewerkt ben er zeer over te spreken Ik ben nogal lang en dat geeft iets problemen op lange afstanden. heb dat op proberen te lossen met highway steps gaat al beter.”

Eric schreef:

“ gedrach matig, . motor prachtig profiel, prijs goed vermogen genoeg ,restwaarde prima goede beginner ”

han ten kate schreef:

“lekkere tuf vooral voor woon werk verkeer

frank schreef:

“ik heb eeb proef ritje gemaakt en hij rijdt lekker
kan het weekend hem gaan halen bij de dealer ben benieuwd”

jack schreef:

“Zit als een luie stoel rijdt als een zonnetje.”

FvD schreef:

“Prima motorfiets, ziet er prachtig uit. Waar ik wel aan moest wennen is het feit dat het bochtenwerk snel leidt tot slijtage aan uitlaat.
Zorg ervoor dat de evt duo geen schoenen met al te hoge hakken draagt, het rubber is zo slecht van de uitlaat te verwijderen.”

Frans van Teunenbroek schreef:

“Ik heb in 3,5 jaar 40.000km er (tweede handsje) mee gereden (woon werk verkeer) zonder 1 makke. Super betrouwbaar dus. Ik kocht hem vanwege zijn uiterlijk. Vorig weekend ingeruild voor een wildstar”

Erwin schreef:

“Leuke motorfiets om mee te toeren. Zeker voor iemand die niet (nog niet) meteen op het zwaarste van het zwaarste wil rijden. Stuurt goed, alleen niet al te plat gaan! Wel aan te raden om meteen andere uitlaten er op te zetten voor het geluid.
ps. Rij zelf niet op de Classic maar het is alleen het uiterlijk dat anders is bij de VN800A (en de voorband is dunner)”