2011 · 30900 km Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 9.690,-
2016 · 33400 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
Z 1000 ABS
KAWASAKI
€ 13.990,-
2020 · 6349 km Motostore Barendrecht - Barendrecht
Z 1000 ABS
KAWASAKI
€ 10.490,-
2016 · 34859 km TopMoto B.V. - Apeldoorn
Z1000 MOTORFIETS IN NIEUWSTAAT
KAWASAKI
€ 12.750,-
2019 · 3293 km De Jong Alphen B.V. - ALPHEN AAN DEN RIJN
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 6.790,-
2011 · 43425 km Motorstore Uithoorn - Uithoorn
Z 1000
KAWASAKI
€ 8.950,-
2013 · 35459 km Van de Pol Motoren - Helmond
Z 1000 ABS
KAWASAKI
€ 10.490,-
2014 · 37119 km Pro-Motor-Motoren - Zoetermeer
Z 1000 Z1000
KAWASAKI
€ 5.999,-
2007 · 15763 km AMC MotorTechniek - Lemelerveld
Z 1000 SX
KAWASAKI
€ 11990,-€ 10990,-
2019 · 31187 km Pro-Motor-Motoren - Zoetermeer
Z1000 SX
KAWASAKI
€ 12.490,-
2019 · 12102 km Motor Venray - Venray-Oostrum LB
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 9.990,-
2017 · 30601 km Moto Rotterdam - Rotterdam
Z1000 ABS
KAWASAKI
€ 4.999,-
2008 · 50884 km Hofland Motoren B.V. - Amersfoort
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 9.190,-
2016 · 44993 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 9.650,-
2016 · 39860 km MotoPort Echt - Echt
Z1000 SX
KAWASAKI
€ 12750,-€ 11950,-
2019 · 20470 km Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER
Z1000 H2
KAWASAKI
€ 21.349,-
2022 MotoPort Rockanje - Rockanje
Z1000 H2
KAWASAKI
€ 18.290,-
2020 MotoPort Rockanje - Rockanje
Z 1000
KAWASAKI
€ 4.995,-
2006 · 50474 km Van de Pol Motoren - Helmond
Z 1000 SX AKRAPOVIC - KOFFERSE
KAWASAKI
€ 10.490,-
2016 · 23935 km Mulders Motorcycles B.V. - Veendam
Reviews
Algemene beoordeling: 8,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Lou Ras schreef:
“Is een Top motor met goede wegligging. Je kunt er lekker mee toeren en af en toe ook eens goed gas mee geven. Motor stuurt goed en remt ook zeer goed.
”
Pascal schreef:
“Heb er jaren op gereden mooie motor. Nu op zoek naar een maatje groter/sneller”
marcel schreef:
“gewoon een top motor ”
Kawakees schreef:
“Ongelovelijke fijne stuurfiets waar je comfortabel op zit. Mijn fijnste fiets tot nu toe. ”
RS schreef:
“superlooks!!!”
Piet schreef:
“Ik heb nu ruim 26000 km met de z1000 gereden en hij bevalt me prima. Je kan er gewoon heerlijk rustig mee rijden maar ook lekker mee scheuren. Het rijwielgedeelte en de vering zijn OK maar sterk afhankelijk van het merk of type band. Momenteel rijd ik met de Conti road attack en die bevallen uitstekend. Wel moest de vering iets straffer gezet worden. Motor is redelijk zuinig en niet duur in gebruik (of rijd ik te netjes). Nog steeds de originele ketting en tandwielen en die gaan nog wel even mee. Kortom een heerlijke rijmachine en verschrikkelijk wendbaar. Enige minpuntje is de harde buddyzit. Bij lange ritten heb ik tenminste gauw last van een zeer achterwerk. Maar voor de rest een echte aanrijder (als je tenmiste geen windbescherming zoekt).”
the Gambler schreef:
“nou heb zelf net een Z1000 sinds twee maanden.fijne en snelle motorfiets met veel inhoud blijven redelijk tot goed waardevast voor de rest een krachtige toer/race fiets waar waar lekker mee in de bochten kan gooien en smijten! minpuntje is de schakelbak. ben zelf van een lesmotor op de z1000 gestapt, tot nu toe geen verkeerde keuze. je kan er lekker mee toeren maar ook als het nodig is het gas opendraaien.Al met al een krachtpatser die je makkelijk kan bedwingen zolang je je rechterhand maar kan bedwingen ”
Eric spikeman schreef:
“Ruige fighter,met een paar minpunten waaronder de voor-
vering het trillen van de cockpit en het matige uitlaat geluid .
De veranderingen op mijn z1000 hebben geleid tot en topbike met een super wegligging en een nog agressiever uiterlijk.Met dank aan Akrapovich,white power en SR service. ”
conan schreef:
“mooie snelle motor alleen boven de 200 goed het stuur vasthouden , veel last van rijwind , of zou dat komen omdat het stuur in rubbers zit , had eigenlijk wel een onderkuip op gekunt voor dat geld , stuurt scherp in korte en lange snelle bochten wel tevreden over , pakt met v-power peut veel beter op? , stuur,cockpit ruitje stelt niets voor.
een iets hogerruitje had veel beter geweest.
en meer pk en minder drooggewicht had natuurlijk ideaal geweest misschien komt dat nog, verder wel tevreden over de Z1000 2003 ”
Gerard schreef:
“Rij er nu 2 maanden op tot volle tevredenheid
stuurt als een trein.
Fantastische wegligging
Veel vermogen.
Strak uiterlijk.
Beste motor tot nu toe die ik bereden heb
”
JB schreef:
“Barbara, ELK oordeel is subjectief en afhankelijk van eigen smaak, voorkeur en rij-ervaring. Daar wordt hier ook om gevraagd. Als jij denkt dat de motorbladen zo objectief zijn dan wordt het tijd dat je eens goed om je heen gaat kijken....
Maar heel eerlijk had ik wel veel meer van de Z1000 verwacht. En ik heb dus wèl een idee van de rij-eigenschappen van de motor, dat krijg je namelijk als je er op hebt gereden.....net zoals de testers van motorbladen doen. Of mijn oordeel "goed" is moet iedereen uiteraard zelf beoordelen. ”
Barbara schreef:
“Ik heb geen enkel idee over de rijeigenschappen van deze motor. Evenals de vier mensen hieronder; 2 proefritten en 2 van gewoon 'kijken'. Is dit dan een goed, objectief oordeel? Ik vind dat de mensen van motor XP wel eens mogen letten op wat er geplaatst wordt!! ”
JB schreef:
“Ik heb een proefrit mogen maken. Stuurt goed, remt behoorlijk.
De zitpositie is ronduit slecht, je zit erg voor op het stuur. Het zadel helt schuin naar voren, waardoor je constant met de edele delen tegen de tank aan schuift. De motor trilt behoorlijk over een breed toerengebied, zodanig dat de spiegels voor het grootste deel onbruikbaar zijn en je gevoelloze handen en voeten krijgt. Het dashboard ziet er in eerste instantie leuk en modern uit, maar is in de praktijk onleesbaar, ook door de trillingen overigens.
De grootste teleurstelling vond ik het blok. Pas boven de 8/9000 toeren gebeurt er "iets", verder is het een levenloos gebeuren. Lijkt nog mee te vallen als je nog geen andere 1000cc hebt gereden, maar... Bij een motor met het uiterlijk van een streetfighter verwacht je ook wat extra vermogen in de lage/middentoeren en gewoon iets "eigens", een stukje karakter. Dat mist deze Kawa volledig. ”
Mark
schreef:
“Heel even een proefritje kunnen maken en dat doe je met een
grote grijns op je gezicht. Het rijdt erg leuk, stuurt heel licht en
accelereert heel behoorlijk alleen moet je daar wel wat toeren
voor maken. Geluid is niet bijzonder. Voelt als een klein fietsje.
”
Honda CB 600 rijdster schreef:
“nog geen ervaring mee. Maar ik vind het wel een super motor. ik denk er ook hard over om hem aan te schaffen. vooral de kleur oranje vind ik super”
Corrie schreef:
“Geen ervaring met de degelijkheid maar zal wel goed zijn zoals meestal bij Kawa. En hij ziet er super uit....”
Reviews
“Is een Top motor met goede wegligging. Je kunt er lekker mee toeren en af en toe ook eens goed gas mee geven. Motor stuurt goed en remt ook zeer goed.
”
“Heb er jaren op gereden mooie motor. Nu op zoek naar een maatje groter/sneller”
“gewoon een top motor ”
“Ongelovelijke fijne stuurfiets waar je comfortabel op zit. Mijn fijnste fiets tot nu toe. ”
“superlooks!!!”
“Ik heb nu ruim 26000 km met de z1000 gereden en hij bevalt me prima. Je kan er gewoon heerlijk rustig mee rijden maar ook lekker mee scheuren. Het rijwielgedeelte en de vering zijn OK maar sterk afhankelijk van het merk of type band. Momenteel rijd ik met de Conti road attack en die bevallen uitstekend. Wel moest de vering iets straffer gezet worden. Motor is redelijk zuinig en niet duur in gebruik (of rijd ik te netjes). Nog steeds de originele ketting en tandwielen en die gaan nog wel even mee. Kortom een heerlijke rijmachine en verschrikkelijk wendbaar. Enige minpuntje is de harde buddyzit. Bij lange ritten heb ik tenminste gauw last van een zeer achterwerk. Maar voor de rest een echte aanrijder (als je tenmiste geen windbescherming zoekt).”
“nou heb zelf net een Z1000 sinds twee maanden.fijne en snelle motorfiets met veel inhoud blijven redelijk tot goed waardevast voor de rest een krachtige toer/race fiets waar waar lekker mee in de bochten kan gooien en smijten! minpuntje is de schakelbak. ben zelf van een lesmotor op de z1000 gestapt, tot nu toe geen verkeerde keuze. je kan er lekker mee toeren maar ook als het nodig is het gas opendraaien.Al met al een krachtpatser die je makkelijk kan bedwingen zolang je je rechterhand maar kan bedwingen ”
“Ruige fighter,met een paar minpunten waaronder de voor-
vering het trillen van de cockpit en het matige uitlaat geluid .
De veranderingen op mijn z1000 hebben geleid tot en topbike met een super wegligging en een nog agressiever uiterlijk.Met dank aan Akrapovich,white power en SR service. ”
“mooie snelle motor alleen boven de 200 goed het stuur vasthouden , veel last van rijwind , of zou dat komen omdat het stuur in rubbers zit , had eigenlijk wel een onderkuip op gekunt voor dat geld , stuurt scherp in korte en lange snelle bochten wel tevreden over , pakt met v-power peut veel beter op? , stuur,cockpit ruitje stelt niets voor.
een iets hogerruitje had veel beter geweest.
en meer pk en minder drooggewicht had natuurlijk ideaal geweest misschien komt dat nog, verder wel tevreden over de Z1000 2003 ”
“Rij er nu 2 maanden op tot volle tevredenheid
stuurt als een trein.
Fantastische wegligging
Veel vermogen.
Strak uiterlijk.
Beste motor tot nu toe die ik bereden heb
”
“Barbara, ELK oordeel is subjectief en afhankelijk van eigen smaak, voorkeur en rij-ervaring. Daar wordt hier ook om gevraagd. Als jij denkt dat de motorbladen zo objectief zijn dan wordt het tijd dat je eens goed om je heen gaat kijken....
Maar heel eerlijk had ik wel veel meer van de Z1000 verwacht. En ik heb dus wèl een idee van de rij-eigenschappen van de motor, dat krijg je namelijk als je er op hebt gereden.....net zoals de testers van motorbladen doen. Of mijn oordeel "goed" is moet iedereen uiteraard zelf beoordelen. ”
“Ik heb geen enkel idee over de rijeigenschappen van deze motor. Evenals de vier mensen hieronder; 2 proefritten en 2 van gewoon 'kijken'. Is dit dan een goed, objectief oordeel? Ik vind dat de mensen van motor XP wel eens mogen letten op wat er geplaatst wordt!! ”
“Ik heb een proefrit mogen maken. Stuurt goed, remt behoorlijk.
De zitpositie is ronduit slecht, je zit erg voor op het stuur. Het zadel helt schuin naar voren, waardoor je constant met de edele delen tegen de tank aan schuift. De motor trilt behoorlijk over een breed toerengebied, zodanig dat de spiegels voor het grootste deel onbruikbaar zijn en je gevoelloze handen en voeten krijgt. Het dashboard ziet er in eerste instantie leuk en modern uit, maar is in de praktijk onleesbaar, ook door de trillingen overigens.
De grootste teleurstelling vond ik het blok. Pas boven de 8/9000 toeren gebeurt er "iets", verder is het een levenloos gebeuren. Lijkt nog mee te vallen als je nog geen andere 1000cc hebt gereden, maar... Bij een motor met het uiterlijk van een streetfighter verwacht je ook wat extra vermogen in de lage/middentoeren en gewoon iets "eigens", een stukje karakter. Dat mist deze Kawa volledig. ”
“Heel even een proefritje kunnen maken en dat doe je met een
grote grijns op je gezicht. Het rijdt erg leuk, stuurt heel licht en
accelereert heel behoorlijk alleen moet je daar wel wat toeren
voor maken. Geluid is niet bijzonder. Voelt als een klein fietsje.
”
“nog geen ervaring mee. Maar ik vind het wel een super motor. ik denk er ook hard over om hem aan te schaffen. vooral de kleur oranje vind ik super”
“Geen ervaring met de degelijkheid maar zal wel goed zijn zoals meestal bij Kawa. En hij ziet er super uit....”