Wat vind jij van de KAWASAKI Z 1000?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
6,3 10 249 KAWASAKI Z 1000

Motoren

Z 1000 SX ABS - KAWASAKI
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 8.500,-

2014 · 60768 km
MotoPort Echt - Echt

Z1000 SX - KAWASAKI
Z1000 SX
KAWASAKI
€ 7.490,-

2014 · 54000 km
Motor Venray - Venray-Oostrum LB

Z 1000 SX - KAWASAKI
Z 1000 SX
KAWASAKI
€ 12.490,-

2019 · 8788 km
MotoPort Hengelo - Hengelo OV

Z 1000 - KAWASAKI
Z 1000
KAWASAKI
€ 4.999,-

2008 · 55590 km
Motorstore Uithoorn - Uithoorn

Z 1000 SX ABS - KAWASAKI
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 6.990,-

2011 · 30900 km
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

Z 1000 SX ABS - KAWASAKI
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 9.690,-

2016 · 33400 km
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

Z 1000 ABS - KAWASAKI
Z 1000 ABS
KAWASAKI
€ 13.990,-

2020 · 6349 km
Motostore Barendrecht - Barendrecht

Z 1000 ABS - KAWASAKI
Z 1000 ABS
KAWASAKI
€ 10.490,-

2016 · 34859 km
TopMoto B.V. - Apeldoorn

Z1000 Motorfiets in nieuwstaat - KAWASAKI
Z1000 MOTORFIETS IN NIEUWSTAAT
KAWASAKI
€ 12.750,-

2019 · 3293 km
De Jong Alphen B.V. - ALPHEN AAN DEN RIJN

Z 1000 SX  ABS - KAWASAKI
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 6.790,-

2011 · 43425 km
Motorstore Uithoorn - Uithoorn

Z 1000 - KAWASAKI
Z 1000
KAWASAKI
€ 8.950,-

2013 · 35459 km
Van de Pol Motoren - Helmond

Z 1000 ABS - KAWASAKI
Z 1000 ABS
KAWASAKI
€ 10.490,-

2014 · 37119 km
Pro-Motor-Motoren - Zoetermeer

Z 1000 Z1000 - KAWASAKI
Z 1000 Z1000
KAWASAKI
€ 5.999,-

2007 · 15763 km
AMC MotorTechniek - Lemelerveld

Z 1000 SX - KAWASAKI
Z 1000 SX
KAWASAKI
€ 11990,- € 10990,-

2019 · 31187 km
Pro-Motor-Motoren - Zoetermeer

Z1000 SX - KAWASAKI
Z1000 SX
KAWASAKI
€ 12.490,-

2019 · 12102 km
Motor Venray - Venray-Oostrum LB

Z 1000 SX ABS - KAWASAKI
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 9.990,-

2017 · 30601 km
Moto Rotterdam - Rotterdam

Z1000 ABS - KAWASAKI
Z1000 ABS
KAWASAKI
€ 4.999,-

2008 · 50884 km
Hofland Motoren B.V. - Amersfoort

Z 1000 SX ABS - KAWASAKI
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 9.190,-

2016 · 44993 km
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

Z 1000 SX ABS - KAWASAKI
Z 1000 SX ABS
KAWASAKI
€ 9.650,-

2016 · 39860 km
MotoPort Echt - Echt

Z1000 SX - KAWASAKI
Z1000 SX
KAWASAKI
€ 12750,- € 11950,-

2019 · 20470 km
Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER

Z1000 H2 - KAWASAKI
Z1000 H2
KAWASAKI
€ 21.349,-

2022
MotoPort Rockanje - Rockanje

Z1000 H2 - KAWASAKI
Z1000 H2
KAWASAKI
€ 18.290,-

2020
MotoPort Rockanje - Rockanje

Z 1000 - KAWASAKI
Z 1000
KAWASAKI
€ 4.995,-

2006 · 50474 km
Van de Pol Motoren - Helmond

Z 1000 SX AKRAPOVIC - KOFFERSE - KAWASAKI
Z 1000 SX AKRAPOVIC - KOFFERSE
KAWASAKI
€ 10.490,-

2016 · 23935 km
Mulders Motorcycles B.V. - Veendam

Reviews

  • Algemene beoordeling: 8,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Lou Ras schreef:

“Is een Top motor met goede wegligging. Je kunt er lekker mee toeren en af en toe ook eens goed gas mee geven. Motor stuurt goed en remt ook zeer goed.

Pascal schreef:

“Heb er jaren op gereden mooie motor. Nu op zoek naar een maatje groter/sneller”

marcel schreef:

“gewoon een top motor ”

Kawakees schreef:

“Ongelovelijke fijne stuurfiets waar je comfortabel op zit. Mijn fijnste fiets tot nu toe. ”

RS schreef:

“superlooks!!!”

Piet schreef:

“Ik heb nu ruim 26000 km met de z1000 gereden en hij bevalt me prima. Je kan er gewoon heerlijk rustig mee rijden maar ook lekker mee scheuren. Het rijwielgedeelte en de vering zijn OK maar sterk afhankelijk van het merk of type band. Momenteel rijd ik met de Conti road attack en die bevallen uitstekend. Wel moest de vering iets straffer gezet worden. Motor is redelijk zuinig en niet duur in gebruik (of rijd ik te netjes). Nog steeds de originele ketting en tandwielen en die gaan nog wel even mee. Kortom een heerlijke rijmachine en verschrikkelijk wendbaar. Enige minpuntje is de harde buddyzit. Bij lange ritten heb ik tenminste gauw last van een zeer achterwerk. Maar voor de rest een echte aanrijder (als je tenmiste geen windbescherming zoekt).”

the Gambler schreef:

“nou heb zelf net een Z1000 sinds twee maanden.fijne en snelle motorfiets met veel inhoud blijven redelijk tot goed waardevast voor de rest een krachtige toer/race fiets waar waar lekker mee in de bochten kan gooien en smijten! minpuntje is de schakelbak. ben zelf van een lesmotor op de z1000 gestapt, tot nu toe geen verkeerde keuze. je kan er lekker mee toeren maar ook als het nodig is het gas opendraaien.Al met al een krachtpatser die je makkelijk kan bedwingen zolang je je rechterhand maar kan bedwingen ”

Eric spikeman schreef:

“Ruige fighter,met een paar minpunten waaronder de voor-
vering het trillen van de cockpit en het matige uitlaat geluid .
De veranderingen op mijn z1000 hebben geleid tot en topbike met een super wegligging en een nog agressiever uiterlijk.Met dank aan Akrapovich,white power en SR service. ”

conan schreef:

“mooie snelle motor alleen boven de 200 goed het stuur vasthouden , veel last van rijwind , of zou dat komen omdat het stuur in rubbers zit , had eigenlijk wel een onderkuip op gekunt voor dat geld , stuurt scherp in korte en lange snelle bochten wel tevreden over , pakt met v-power peut veel beter op? , stuur,cockpit ruitje stelt niets voor.
een iets hogerruitje had veel beter geweest.
en meer pk en minder drooggewicht had natuurlijk ideaal geweest misschien komt dat nog, verder wel tevreden over de Z1000 2003 ”

Gerard schreef:

“Rij er nu 2 maanden op tot volle tevredenheid
stuurt als een trein.
Fantastische wegligging
Veel vermogen.
Strak uiterlijk.
Beste motor tot nu toe die ik bereden heb

JB schreef:

“Barbara, ELK oordeel is subjectief en afhankelijk van eigen smaak, voorkeur en rij-ervaring. Daar wordt hier ook om gevraagd. Als jij denkt dat de motorbladen zo objectief zijn dan wordt het tijd dat je eens goed om je heen gaat kijken....
Maar heel eerlijk had ik wel veel meer van de Z1000 verwacht. En ik heb dus wèl een idee van de rij-eigenschappen van de motor, dat krijg je namelijk als je er op hebt gereden.....net zoals de testers van motorbladen doen. Of mijn oordeel "goed" is moet iedereen uiteraard zelf beoordelen. ”

Barbara schreef:

“Ik heb geen enkel idee over de rijeigenschappen van deze motor. Evenals de vier mensen hieronder; 2 proefritten en 2 van gewoon 'kijken'. Is dit dan een goed, objectief oordeel? Ik vind dat de mensen van motor XP wel eens mogen letten op wat er geplaatst wordt!! ”

JB schreef:

“Ik heb een proefrit mogen maken. Stuurt goed, remt behoorlijk.
De zitpositie is ronduit slecht, je zit erg voor op het stuur. Het zadel helt schuin naar voren, waardoor je constant met de edele delen tegen de tank aan schuift. De motor trilt behoorlijk over een breed toerengebied, zodanig dat de spiegels voor het grootste deel onbruikbaar zijn en je gevoelloze handen en voeten krijgt. Het dashboard ziet er in eerste instantie leuk en modern uit, maar is in de praktijk onleesbaar, ook door de trillingen overigens.
De grootste teleurstelling vond ik het blok. Pas boven de 8/9000 toeren gebeurt er "iets", verder is het een levenloos gebeuren. Lijkt nog mee te vallen als je nog geen andere 1000cc hebt gereden, maar... Bij een motor met het uiterlijk van een streetfighter verwacht je ook wat extra vermogen in de lage/middentoeren en gewoon iets "eigens", een stukje karakter. Dat mist deze Kawa volledig. ”

Mark schreef:

“Heel even een proefritje kunnen maken en dat doe je met een
grote grijns op je gezicht. Het rijdt erg leuk, stuurt heel licht en
accelereert heel behoorlijk alleen moet je daar wel wat toeren
voor maken. Geluid is niet bijzonder. Voelt als een klein fietsje.

Honda CB 600 rijdster schreef:

“nog geen ervaring mee. Maar ik vind het wel een super motor. ik denk er ook hard over om hem aan te schaffen. vooral de kleur oranje vind ik super”

Corrie schreef:

“Geen ervaring met de degelijkheid maar zal wel goed zijn zoals meestal bij Kawa. En hij ziet er super uit....”