2013 ยท 31500 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
ZX10R
KAWASAKI
€ 23.749,-
2023 Motor Venray - Venray-Oostrum LB
ZX-10RR
KAWASAKI
€ 33.599,-
2023 Motor Venray - Venray-Oostrum LB
ZX 10 RR
KAWASAKI
€ 33.599,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
ZX 10 R
KAWASAKI
€ 23.749,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
ZX 10 R
KAWASAKI
€ 23.749,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
ZX-10 R PRE-ORDER NU!
KAWASAKI
€ 22.799,-
2022 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
ZX-10 R PRE-ORDER NU!
KAWASAKI
€ 23.749,-
2023 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
ZX-10 RR PRE-ORDER NU!
KAWASAKI
€ 33.599,-
2023 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
Reviews
Algemene beoordeling: 8,3
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
SB schreef:
“Niet echt een beginnersmotor, maar wat een geweldig apparaat. Zeker de laatste rauwe versie uit 2007 is een snoepje. Lowspeed is het oppassen geblazen, manoeuvreerbaarheid is dan niet geweldig, maar daar is hij ook niet voor ontworpen ! Met de juiste uitlaat ook een prachtig geluid. Met deze motor word je regelmatig uitgedaagd, maar ik laat me nooit kennen, ik weet dat ik ze allemaal toch wel pak, al geef ik ze een headstart.”
Pluspunten
snelheid
optrekkend vermogen
goede schakelbak
Minpunten
lowspeed maneuvre
interesse van politie
Frank schreef:
“kortom een perfecte motor rijdt lekker en is niet zenuwachtig hoge achterbrug kan af en toe vervelend zijn voor bijrijder”
Eric-Jan G. schreef:
“Een geweldige sportmotor, die met een paar kleine wijzigingen nog beter kan worden. Mijn ZX-10 heb ik meteen op Bridgestone banden (BT12ss)laten zetten ipv de originele harde joekels. Verder een jetstream ruit voor wat (meer) windbescherming, een WP stuurdemper (zeer prettig bij stevige acceleratie) en de veervoorspanning van voorvork en schokbreker achter een stuk lager (slapper!) gezet. resultaat: een motor die zich geweldig hard laat berijden, ook voor een normale sterveling. Alleen de remmen voor worden snel sponzig, dus stalen remleidingen staan hoog op het verlanglijstje. Verder zijn valstoppers wel handig mocht het onverhoopt nog een keer fout gaan.”
KAWA4KEES schreef:
“Top superbike,Ik heb er op gezeten EN bereden,wat de bladen schrijven is geen letter overdreven!
De rankheid van deze machine staat niet in verhouding met wat hij presteerd.
Onderin valt het nog mee, maar kom je boven de 6000 dan is het stuur inderdaad een klimrek!
Je kunt je niet voorstellen hoeveel kracht er uit deze machine komt ondanks dat je voor je er op stapt een idee hebt wat je moet gaan verwachten,simpelweg omdat je als gewone man nog nooit de mogelijkheid hebt gehad vanwege gebrek aan zulke ongelooflijk snelle motoren!
Ik ben wel wat gewend maar dit is echt een enge (vermogen) en supersturende fiets!”
kawakeesie schreef:
“tsja wat kan ik hier nog over zeggen
sjesus gloeiende wat een power
echt een beest”
KAWA schreef:
“het is gewoon een plaatje... zeker als je de prijs bekijkt neem een duc en je bent het dubbele kwijt.
Het gewicht van de machine ligt echt precies goed het lijkt echt of je net op een brommer zit,de zit is gewoon geweldig.”
iemand schreef:
“tja hij ziet er gewoon geweldig uit niet echt als een kawa op die ram air inlaat na dan
en de prestatie is gewoon te je kan deze motor nooit tot zijn echt uiterste laten gaan volgens mij mar blijft wel leuk het te blijven proberen”
Reviews
“Niet echt een beginnersmotor, maar wat een geweldig apparaat. Zeker de laatste rauwe versie uit 2007 is een snoepje. Lowspeed is het oppassen geblazen, manoeuvreerbaarheid is dan niet geweldig, maar daar is hij ook niet voor ontworpen ! Met de juiste uitlaat ook een prachtig geluid. Met deze motor word je regelmatig uitgedaagd, maar ik laat me nooit kennen, ik weet dat ik ze allemaal toch wel pak, al geef ik ze een headstart.”
“kortom een perfecte motor rijdt lekker en is niet zenuwachtig hoge achterbrug kan af en toe vervelend zijn voor bijrijder”
“Een geweldige sportmotor, die met een paar kleine wijzigingen nog beter kan worden. Mijn ZX-10 heb ik meteen op Bridgestone banden (BT12ss)laten zetten ipv de originele harde joekels. Verder een jetstream ruit voor wat (meer) windbescherming, een WP stuurdemper (zeer prettig bij stevige acceleratie) en de veervoorspanning van voorvork en schokbreker achter een stuk lager (slapper!) gezet. resultaat: een motor die zich geweldig hard laat berijden, ook voor een normale sterveling. Alleen de remmen voor worden snel sponzig, dus stalen remleidingen staan hoog op het verlanglijstje. Verder zijn valstoppers wel handig mocht het onverhoopt nog een keer fout gaan.”
“Top superbike,Ik heb er op gezeten EN bereden,wat de bladen schrijven is geen letter overdreven!
De rankheid van deze machine staat niet in verhouding met wat hij presteerd.
Onderin valt het nog mee, maar kom je boven de 6000 dan is het stuur inderdaad een klimrek!
Je kunt je niet voorstellen hoeveel kracht er uit deze machine komt ondanks dat je voor je er op stapt een idee hebt wat je moet gaan verwachten,simpelweg omdat je als gewone man nog nooit de mogelijkheid hebt gehad vanwege gebrek aan zulke ongelooflijk snelle motoren!
Ik ben wel wat gewend maar dit is echt een enge (vermogen) en supersturende fiets!”
“tsja wat kan ik hier nog over zeggen
sjesus gloeiende wat een power
echt een beest”
“het is gewoon een plaatje... zeker als je de prijs bekijkt neem een duc en je bent het dubbele kwijt.
Het gewicht van de machine ligt echt precies goed het lijkt echt of je net op een brommer zit,de zit is gewoon geweldig.”
“tja hij ziet er gewoon geweldig uit niet echt als een kawa op die ram air inlaat na dan
en de prestatie is gewoon te je kan deze motor nooit tot zijn echt uiterste laten gaan volgens mij mar blijft wel leuk het te blijven proberen”