Wat vind jij van de KAWASAKI ZZR 1200?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
6,0 10 8 KAWASAKI ZZR 1200

Motoren

ZZR 1200 - KAWASAKI
ZZR 1200
KAWASAKI
€ 3.750,-

2005 · 39161 km
MotoPort Echt - Echt

ZZR 1200 - KAWASAKI
ZZR 1200
KAWASAKI
€ 3.150,-

2003 · 43232 km
Verhoeven Motoren - Druten

ZZ-R1200 - KAWASAKI
ZZ-R1200
KAWASAKI
€ 3.450,-

2002 · 25510 km
Pols Motoren BV - Waalwijk

ZZR 1200 - KAWASAKI
ZZR 1200
KAWASAKI
€ 3.590,-

2002 · 83271 km
MotoPort Echt - Echt

Reviews

  • Algemene beoordeling: 7,8
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Michiel schreef:

“Een sportmotor met overgewicht, maar die het goed weet te verbergen. Hij stuurt licht en scherp. De kuip houdt je goed uit de koude wind. Perfect voor rijden op hoge snelheid. Zeer stabiele wegligging. Voor stadsritten niet geschikt. Je geeft een klein beetje gas en je zit over de honderd km/u. Ik rijd gemiddeld 1L op 18,5 km.”

  • Pluspunten
  • Acceleratie
  • Topsnelheid
  • Windbescherming
  • Minpunten
  • Gewicht
kawarobbie schreef:

“rij er al jaren op geen probleem”

René schreef:

“P.s.
...het zal geen wonder zijn: voor mij nóóit meer een Kawasaki!!!”

René B. te Heerlen schreef:

“Ik heb een ZZR1200 gekocht in 2003, twee weken buiten de garantie werd geconstateerd dat de nokkenassen volledig 'weggevreten' waren (pitting), dit is door de dealer waar de fiets binnen de garantieperiode in onderhoud was nooit vastgesteld dus deze klojo's hebben ook nooit fatsoenlijk onderhoud gepleegd. Twee weken buiten garantie dus deze bedroeflijke constatering en naar Kawasaki Europe gebeld... wat een beschamende vertoning! Kawasaki Europe is NIET geïnteresseerd in de bevindingen van de klant, doet NIETS om je als eigenaar van een Kawasaki tegemoet te komen, en bekt je gewoon af als je het lef hebt om ze te bellen. Ze willen niets met je te maken hebben nadat je veel geld hebt betaald om een produkt met hun merknaam erop te kopen. Het probleem met de nokkenassen was trouwens geen "einzel-fall", ik heb diverse (inter)nationale fora afgestruind en kwam tot honderden klachten die bij de meesten BINNEN garantie en zonder problemen werden afgehandeld. Omdat ik twee weken buiten garantie was kon ik in een gat met stront vallen, maar eerlijkheid gebied me te zeggen: na veel moeite is het probleem toch opgelost (rechtsbijstand ingeschakeld).
Kortom: een slecht product van een nog veel slechtere 'firma' :-(”