2018 · 8254 km Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER
AN 400 BURGMAN
SUZUKI
€ 4.450,-
2012 · 47232 km MotoPort Echt - Echt
AN 400 Z EDITION
SUZUKI
€ 3.999,-
2008 · 14602 km MotoPort Wormerveer - Wormerveer
AN 400 BURGMAN
SUZUKI
€ 2.990,-
2007 · 44715 km MotoPort Assen - Assen
AN 400 A BURGMAN
SUZUKI
€ 5.450,-
2016 · 24938 km MotoPort Echt - Echt
AN 400 BURGMAN
SUZUKI
€ 3.650,-
2008 · 47922 km MotoPort Echt - Echt
AN 400 A BURGMAN
SUZUKI
€ 8.599,-
2020 Selling Motorbikes - Amsterdam
BURGMAN 400 ABS
SUZUKI
€ 8.999,-
2022 · 5 km Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 8.999,-
2022 Motorstore Uithoorn - Uithoorn
AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 5.490,-
2016 · 14488 km MotoPort Assen - Assen
BURGMAN 400 OOK VOOR HET A2 RI
SUZUKI
€ 8.999,-
2022 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
BURGMAN 400 OOK VOOR HET A2 RI
SUZUKI
€ 8.999,-
2022 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
BURGMAN 400 OOK VOOR HET A2 RI
SUZUKI
€ 8.999,-
2022 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
BURGMAN 400
SUZUKI
€ 8.999,-
2022 · 1 km Motostore Barendrecht - Barendrecht
BURGMAN 400 ABS
SUZUKI
€ 8.999,-
2022 · 1 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
BURGMAN 400 ABS
SUZUKI
€ 8.999,-
2022 · 1 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
BURGMAN 400 ABS
SUZUKI
€ 8.999,-
2022 · 1 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 7.290,-
2021 · 9111 km TopMoto B.V. - Apeldoorn
AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 5.390,-
2017 · 60175 km Selling Motorbikes - Amsterdam
AN 400 A
SUZUKI
€ 4.699,-
2016 · 24826 km MotoPort Leeuwarden - Leeuwarden
BURGMAN 400
SUZUKI
€ 8.999,-
2022 MotoPort Goes - Goes
AN 400 BURGMAN
SUZUKI
€ 4.990,-
2014 · 24311 km MotoPort Hengelo - Hengelo OV
AN 400
SUZUKI
€ 3.795,-
2007 · 67194 km Van de Pol Motoren - Helmond
AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 5.190,-
2015 · 22035 km MotoPort Assen - Assen
AN 400 K8
SUZUKI
€ 3.995,-
2008 · 38821 km Van de Pol Motoren - Helmond
AN400A BURGMAN
SUZUKI
€ 6.990,-
2019 · 5402 km MotoPort Rockanje - Rockanje
AN 400 BURGMAN
SUZUKI
€ 2.250,-
2002 · 31579 km MotoPort Echt - Echt
AN 400 K5
SUZUKI
€ 3.295,-
2005 · 49336 km Van de Pol Motoren - Helmond
Reviews
Algemene beoordeling: 9,5
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Peter duwe schreef:
“Hey. Rij al jaren op mijn burgman. Had voordien steeds choppers . Sinds mijn burgman wil ik ook niets anders meer. In mei doe ik een europareis van 7000 km. ”
Pluspunten
Rijcomfort
Verbruik
Laag zadel.ik ben 1.70 dus ideaal
Algemene beoordeling: 10,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Barend Dekker schreef:
“Vind het een hele fijne maschine. Had het motor rijden al op gegeven. Maar via kennis kwam ik in aanraking met de burgman . Rijd weer heerlijk motor . Voor mij geen auto meer ”
Algemene beoordeling: 9,5
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Rene Dehue schreef:
“De Suzuki Burgman 400 berijd ik nu zo\'n 4 jaar en ik vervoermiddelen verruil ik meestal rond die tijd. Ik ben dus alweer een tijdje op zoek naar een leuke opvolger voor mijn Soes. De enige die in aanmerking komt is ... de nieuwe Burgman 400.
Deze motorscooter heeft gewoon van alles het beste. Ten eerste heb ik alle andere scooters het gevoel erOP te zitten, de Burgman daar zit je IN: comfortabel en veilig. Hij ligt geweldig op de weg, stuurt soepel, is snel (op de teller makkelijk 160 km/u) en nog zuinig ook (zomer/winter, vlotte rijstijl, gemiddeld 1 : 22,5). Onder de buddy past in ieder geval 1 systeemhelm en dan is er nog ruimte genoeg voor een halve kar boodschappen of een kleinere helm + regenkleding.
Het enige dat ik mis een beetje mis, is een moderner dashboard met bijv. navigatie. Oh en ik vind de achterkant wat lomp, maar dat zie ik toch niet als ik rijd. Bovendien zorgt die dikke kont voor die enorme bagageruimte onder het zadel.”
Pluspunten
rijdt fantastisch
degelijk
snel en zuinig
Minpunten
enigszins gedateerd dashboard
lompe kont
Algemene beoordeling: 10,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
rjk38@live.nl schreef:
“De ruimte onder het zadel is enorm, 2 helmen passen simpel, maar ook als je rijdt!, boodschappen laptop etc geen probleem om allemaal mee te nemen..
Brandstof verbruik zit boven de 1:25.
Het nieuwe model is iets smaller op de plaats waar je met je voeten op de grond staat, dus beter te handelen voor het stoplicht.
Motor stuurt licht, en dankzij ABS remt als een tank en blijft in zijn spoor.
LED verlichting is ten opzichte van het vorige model een echte verbetering, bij het oude model reed je met waxine lichtjes rond, met deze LED verlichting zie je duidelijk en ver, echt een verbetering.
De 2 vakjes aan de voorzijde zijn iets kleiner geworden, maar nog steeds groot genoeg voor handschoenen, slot en mondkapje.
Standaard scherm is wel laag (ik ben 1,95), maar een verhoogd ruit lost dat simpel op.
Steun in de rug kun je verschuiven, maar ivm mijn lengte niet nodig gehad.
Voor de achterpassagier zijn de steps wel een verbetering, je kan je er beter tegen afzetten, bij het vorige model schoof je nog wel eens met de voeten naar voren bij hard remmen.
Zadel van dit nieuwe model is smaller als van het vorige model, komt de rijstabiliteit en snel je voeten op de grond zetten ten goede.
Komt goed mee op de snelweg, OK OK Max Verstappen haalt je 3x in, maar de scooter is ook niet bedoelt om 160 mee te gaan, daarbij je mag toch niet harder als 100.
Maar de scooter heeft een heerlijk voorspelbaar bocht gedrag, en laat zich simpel en makkelijk van links naar rechts gooien in de bocht.
Handrem vindt ik erg plezierig, zeker als je even voor en brug of zo moet wachten.
Bij het taken wel even 2 of 3x schudden, anders gaat de tank niet helemaal vol, even luchtbellen eruit, maar het verbruik is reuze. Voor het mooie nog een afneembare topkoffer erop en je hebt eigenlijk geen auto meer nodig.
Kortom een geslaagde motorscooter, niet te zwaar van gewicht, laag in verbruik en veel ruimte.
Onderhouds kosten zijn laag, en olie etc kun je simpel zelf doen, alles goed bereikbaar.
”
Pluspunten
brandstof verbruik
laag gewicht
ruimte onder zadel
Minpunten
bij tanken 2-3x schudden
Algemene beoordeling: 8,8
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Mfreak schreef:
“Is een ideaal reismotor
Heeft kracht genoeg voor op de snelweg
Zuinig in benzine verbruik
Mijn vorige motor was een schakelmotor maar de burgman is voor mij echt een luxe scooter. Je kan met 2 personen gaan rijden en al de kledij kan je perfect kwijt in de koffer”
Pluspunten
Goede zadel
Zuinig
Veel bagage ruimte
Minpunten
Geen verstelbaar windscherm
Algemene beoordeling: 9,5
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
kok schreef:
“rij al een tijdje de suzuki burgman 400 2008, vlotte motorfiets, ruimte onder het zadel is ruim geschikt voor 2 helmen, en zeker voor een laptop tas, een tas welke je als handbagage mag meenemen past ook goed onder het zadel.
probleem loze motorfiets, altijd starten, handige handrem functie, olie en filter kan iedereen zonder speciaal gereedschap simpel vervangen, kijk op you tube naar diverse onderhouds filmpjes van burgman 400 k7. verbruik met 1:22- 1:28 vindt ik erg goed, op de snelweg komt hij goed mee, OK boven de 130 moet je geduld hebben, grote voordeel van deze 400 serie is dat de aandrijfriem vervanging niet zo duur is bij de dealer, je kan het ook zelf doen, dus onderhoud is tot een minimum, grote bagage mogelijkheden, zeker in combinatie met een topkoffer, en onderhoud en verzekering zijn erg laag, dat gecombineerd met altijd werken en simpel schoonmaken en onderhoud is dit voor mij de ideale motorscooter, voor mensen kleiner als 1,90 zit je goed achter het scherm, ben je langer, dan zul je een extra hoog scherm moeten aanschaffen”
Pluspunten
opbergruimte, bagage
onderhoud
verbruik
Minpunten
vermogen
benzine tank van 11 liter
Algemene beoordeling: 8,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
maikel schreef:
“ik vind de Suzuki Brugman een degelijke motorscooter ik tref geen bijzondere nadelen ik rijdt met plezier”
Pluspunten
werkpaard
bezineverbruik
wegligging
Algemene beoordeling: 7,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
roozen schreef:
“ik heb t 2016 model
echt een super fijne scooter die me overal veilig brengt en zuinig
en zeer ruime bagageruimte voor 2 helmen en de rest ...voor ook ruime dashboard kastjes
dat is bij t 2018 model wel minder allemaal”
Pluspunten
ruimte
zuinig
veilig
Minpunten
zwaar
Algemene beoordeling: 9,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
IRP schreef:
“Mijn eerste Burgman 400 was het model uit 2000 om te proberen als een motorscooter een optie was voor mij. Ik werk in de stad en gebruik de Burgman voor woonwerk verkeer. Deze Burgman is mij zeer goed bevallen en heb een nieuwe Suzuki Burgman 400 uit 2016 aangeschaft. Wat een waanzinnige machine. Ik rij al jaren motor (ZZR600,FIREBLADE 900) maar dit is echt super relax. Zithouding is perfect stuurt als een mes, en remt als een dijk. Afgelopen zomer naar Sauerland geweest op de Burgman, het is een heerlijke reismotor, op de snelweg kom je in vergelijking met mijn motorvrienden vermogen te kort maar zeker niet onder de maat, je kan geen appels met peren gaan vergelijken. Tot het moment dat je in de bergjes komt, haarspeld bochten etc, echt super kan geen motor tegen trekken. Je rijd variomatic dus altijd het juiste vermogen om de bocht in te snijden. En door de enorme bergruimte kan je al je bagage meenemen zonder extra zijtassen. En een gemiddeldverbruik van 1 op 26.
Een heerlijke allround motor fiets voor dagelijks gebruik en die geen moeite heeft om lange tochten mee te rijden, alleen of met zijn tweeen.”
Pluspunten
Bergruimte
Verbruik
Handelbaarheid/comfort
Algemene beoordeling: 7,8
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
A.teerink schreef:
“Standaard prestaties...gaat wel..
1 of 2 gram lichtere rollers erin (dr pulley sliders).....nu gaat hij als de brandweer en verbruik is nog steeds goed..was 1:26..nu 1:25
(In de stad en omgeving)...
Vooral doen...je kent je scoot niet meer terug.”
Pluspunten
Bergruimte
Degelijk
Goede zit
Minpunten
Prijs
Zwaar
Onderdelen duur
paul schreef:
“super scooter , comfortabel , snel zuinig en zeer goede wegligging
we zijn er met z'n tweeen op naar italie geweest vol bepakt , ging perfect
in 2650 km iets meer dan 1 liter olie verbruikt !!”
ja schreef:
“ja”
Hans schreef:
“Vooral het 2007 model is erg mooi. Sneller, beter uit de wind en comfortabeler zitten zijn zo een paar van de nieuwe eigenschappen die deze motorscooter heeft. Echt genieten. Prijs nu € 6490,-.”
Conny schreef:
“Een motorscooter is een geweldige oplossing voor een motorrijdster die vanwege artrose in de linkerhand niet meer kan schakelen! Het was òf scooterrijden of helemaal niet meer rijden, nou dan is de keuze gauw gemaakt! De Burgman 400 rijdt als een droom.”
Thees schreef:
“Komt goed fors over, kan goed meekomen, ook op de snelweg. Veel bergruimte, volwassen 400 cc "motor".”
José schreef:
“Eindelijk een motor die bij mij past. Motorrijden vind ik geweldig. Maar door een probleem aan mijn rechter enkel heb ik veel moeite met schakelen. Dit is voor mij de uitkomst. Een geweldige fiets. Ik zou niet anders meer willen.”
Repelsteeltje schreef:
“Herlijk vervoermiddel met een redelijk comfort en erg zuinig.”
jerry watchers schreef:
“hoog verbruik 5 tot 6 l/100km in stadsverkeer. Problemen met slepen van remvoering tegen remschijf achteraan en zeer matige remprestaties. Vlotte motor echter met strartprobleem bij koude start. ong. 10.000 km.Wel stabiel bij snelheid tot 130km/u”
Reviews
“Hey. Rij al jaren op mijn burgman. Had voordien steeds choppers . Sinds mijn burgman wil ik ook niets anders meer. In mei doe ik een europareis van 7000 km. ”
“Vind het een hele fijne maschine. Had het motor rijden al op gegeven. Maar via kennis kwam ik in aanraking met de burgman . Rijd weer heerlijk motor . Voor mij geen auto meer ”
“De Suzuki Burgman 400 berijd ik nu zo\'n 4 jaar en ik vervoermiddelen verruil ik meestal rond die tijd. Ik ben dus alweer een tijdje op zoek naar een leuke opvolger voor mijn Soes. De enige die in aanmerking komt is ... de nieuwe Burgman 400.
Deze motorscooter heeft gewoon van alles het beste. Ten eerste heb ik alle andere scooters het gevoel erOP te zitten, de Burgman daar zit je IN: comfortabel en veilig. Hij ligt geweldig op de weg, stuurt soepel, is snel (op de teller makkelijk 160 km/u) en nog zuinig ook (zomer/winter, vlotte rijstijl, gemiddeld 1 : 22,5). Onder de buddy past in ieder geval 1 systeemhelm en dan is er nog ruimte genoeg voor een halve kar boodschappen of een kleinere helm + regenkleding.
Het enige dat ik mis een beetje mis, is een moderner dashboard met bijv. navigatie. Oh en ik vind de achterkant wat lomp, maar dat zie ik toch niet als ik rijd. Bovendien zorgt die dikke kont voor die enorme bagageruimte onder het zadel.”
“De ruimte onder het zadel is enorm, 2 helmen passen simpel, maar ook als je rijdt!, boodschappen laptop etc geen probleem om allemaal mee te nemen..
Brandstof verbruik zit boven de 1:25.
Het nieuwe model is iets smaller op de plaats waar je met je voeten op de grond staat, dus beter te handelen voor het stoplicht.
Motor stuurt licht, en dankzij ABS remt als een tank en blijft in zijn spoor.
LED verlichting is ten opzichte van het vorige model een echte verbetering, bij het oude model reed je met waxine lichtjes rond, met deze LED verlichting zie je duidelijk en ver, echt een verbetering.
De 2 vakjes aan de voorzijde zijn iets kleiner geworden, maar nog steeds groot genoeg voor handschoenen, slot en mondkapje.
Standaard scherm is wel laag (ik ben 1,95), maar een verhoogd ruit lost dat simpel op.
Steun in de rug kun je verschuiven, maar ivm mijn lengte niet nodig gehad.
Voor de achterpassagier zijn de steps wel een verbetering, je kan je er beter tegen afzetten, bij het vorige model schoof je nog wel eens met de voeten naar voren bij hard remmen.
Zadel van dit nieuwe model is smaller als van het vorige model, komt de rijstabiliteit en snel je voeten op de grond zetten ten goede.
Komt goed mee op de snelweg, OK OK Max Verstappen haalt je 3x in, maar de scooter is ook niet bedoelt om 160 mee te gaan, daarbij je mag toch niet harder als 100.
Maar de scooter heeft een heerlijk voorspelbaar bocht gedrag, en laat zich simpel en makkelijk van links naar rechts gooien in de bocht.
Handrem vindt ik erg plezierig, zeker als je even voor en brug of zo moet wachten.
Bij het taken wel even 2 of 3x schudden, anders gaat de tank niet helemaal vol, even luchtbellen eruit, maar het verbruik is reuze. Voor het mooie nog een afneembare topkoffer erop en je hebt eigenlijk geen auto meer nodig.
Kortom een geslaagde motorscooter, niet te zwaar van gewicht, laag in verbruik en veel ruimte.
Onderhouds kosten zijn laag, en olie etc kun je simpel zelf doen, alles goed bereikbaar.
”
“Is een ideaal reismotor
Heeft kracht genoeg voor op de snelweg
Zuinig in benzine verbruik
Mijn vorige motor was een schakelmotor maar de burgman is voor mij echt een luxe scooter. Je kan met 2 personen gaan rijden en al de kledij kan je perfect kwijt in de koffer”
“rij al een tijdje de suzuki burgman 400 2008, vlotte motorfiets, ruimte onder het zadel is ruim geschikt voor 2 helmen, en zeker voor een laptop tas, een tas welke je als handbagage mag meenemen past ook goed onder het zadel.
probleem loze motorfiets, altijd starten, handige handrem functie, olie en filter kan iedereen zonder speciaal gereedschap simpel vervangen, kijk op you tube naar diverse onderhouds filmpjes van burgman 400 k7. verbruik met 1:22- 1:28 vindt ik erg goed, op de snelweg komt hij goed mee, OK boven de 130 moet je geduld hebben, grote voordeel van deze 400 serie is dat de aandrijfriem vervanging niet zo duur is bij de dealer, je kan het ook zelf doen, dus onderhoud is tot een minimum, grote bagage mogelijkheden, zeker in combinatie met een topkoffer, en onderhoud en verzekering zijn erg laag, dat gecombineerd met altijd werken en simpel schoonmaken en onderhoud is dit voor mij de ideale motorscooter, voor mensen kleiner als 1,90 zit je goed achter het scherm, ben je langer, dan zul je een extra hoog scherm moeten aanschaffen”
“ik vind de Suzuki Brugman een degelijke motorscooter ik tref geen bijzondere nadelen ik rijdt met plezier”
“ik heb t 2016 model
echt een super fijne scooter die me overal veilig brengt en zuinig
en zeer ruime bagageruimte voor 2 helmen en de rest ...voor ook ruime dashboard kastjes
dat is bij t 2018 model wel minder allemaal”
“Mijn eerste Burgman 400 was het model uit 2000 om te proberen als een motorscooter een optie was voor mij. Ik werk in de stad en gebruik de Burgman voor woonwerk verkeer. Deze Burgman is mij zeer goed bevallen en heb een nieuwe Suzuki Burgman 400 uit 2016 aangeschaft. Wat een waanzinnige machine. Ik rij al jaren motor (ZZR600,FIREBLADE 900) maar dit is echt super relax. Zithouding is perfect stuurt als een mes, en remt als een dijk. Afgelopen zomer naar Sauerland geweest op de Burgman, het is een heerlijke reismotor, op de snelweg kom je in vergelijking met mijn motorvrienden vermogen te kort maar zeker niet onder de maat, je kan geen appels met peren gaan vergelijken. Tot het moment dat je in de bergjes komt, haarspeld bochten etc, echt super kan geen motor tegen trekken. Je rijd variomatic dus altijd het juiste vermogen om de bocht in te snijden. En door de enorme bergruimte kan je al je bagage meenemen zonder extra zijtassen. En een gemiddeldverbruik van 1 op 26.
Een heerlijke allround motor fiets voor dagelijks gebruik en die geen moeite heeft om lange tochten mee te rijden, alleen of met zijn tweeen.”
“Standaard prestaties...gaat wel..
1 of 2 gram lichtere rollers erin (dr pulley sliders).....nu gaat hij als de brandweer en verbruik is nog steeds goed..was 1:26..nu 1:25
(In de stad en omgeving)...
Vooral doen...je kent je scoot niet meer terug.”
“super scooter , comfortabel , snel zuinig en zeer goede wegligging
we zijn er met z'n tweeen op naar italie geweest vol bepakt , ging perfect
in 2650 km iets meer dan 1 liter olie verbruikt !!”
“ja”
“Vooral het 2007 model is erg mooi. Sneller, beter uit de wind en comfortabeler zitten zijn zo een paar van de nieuwe eigenschappen die deze motorscooter heeft. Echt genieten. Prijs nu € 6490,-.”
“Een motorscooter is een geweldige oplossing voor een motorrijdster die vanwege artrose in de linkerhand niet meer kan schakelen! Het was òf scooterrijden of helemaal niet meer rijden, nou dan is de keuze gauw gemaakt! De Burgman 400 rijdt als een droom.”
“Komt goed fors over, kan goed meekomen, ook op de snelweg. Veel bergruimte, volwassen 400 cc "motor".”
“Eindelijk een motor die bij mij past. Motorrijden vind ik geweldig. Maar door een probleem aan mijn rechter enkel heb ik veel moeite met schakelen. Dit is voor mij de uitkomst. Een geweldige fiets. Ik zou niet anders meer willen.”
“Herlijk vervoermiddel met een redelijk comfort en erg zuinig.”
“hoog verbruik 5 tot 6 l/100km in stadsverkeer. Problemen met slepen van remvoering tegen remschijf achteraan en zeer matige remprestaties. Vlotte motor echter met strartprobleem bij koude start. ong. 10.000 km.Wel stabiel bij snelheid tot 130km/u”