Wat vind jij van de SUZUKI BURGMAN 650?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
5,6 10 124 SUZUKI BURGMAN 650

Motoren

AN 650 Z BURGMAN - SUZUKI
AN 650 Z BURGMAN
SUZUKI
€ 5490,- € 5290,-

2014 · 78166 km
MotoPort Wateringen B.V. - Wateringen

BURGMAN 650AZ - SUZUKI
BURGMAN 650AZ
SUZUKI
€ 3.290,-

2002 · 23000 km
MotoPort Rockanje - Rockanje

AN650 - SUZUKI
AN650
SUZUKI
€ 3.950,-

2008 · 30498 km
Vos Oss Motoren v.o.f. - Oss

AN 650 AZ - SUZUKI
AN 650 AZ
SUZUKI
€ 12.999,-

2019
MotoPort Echt - Echt

AN650 Abs Executive - SUZUKI
AN650 ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 4.990,-

2008 · 16111 km
MotoPort Venray - Venray-Oostrum LB

AN 650 Burgman ABS - SUZUKI
AN 650 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 5.650,-

2010 · 21670 km
MotoPort Echt - Echt

Burgman 650 - SUZUKI
BURGMAN 650
SUZUKI
€ 4.690,-

2007 · 19000 km
MotoPort Amsterdam - Amsterdam

AN 650 Burgman - SUZUKI
AN 650 BURGMAN
SUZUKI
€ 2.990,-

2002 · 35569 km
TopMoto B.V. - Apeldoorn

AN 650 BURGMAN  ABS - SUZUKI
AN 650 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 3.699,-

2005 · 38855 km
MotoPort Uithoorn - Uithoorn

AN650 Burgman ABS - SUZUKI
AN650 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 12.999,-

2019
Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER

AN 650 ABS EXECUTIVE - SUZUKI
AN 650 ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 6.690,-

2014 · 62000 km
MotoPort Rotterdam - Rotterdam

BURGMAN 650 ABS EXECUTIVE - SUZUKI
BURGMAN 650 ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 12.999,-

2019
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

AN 650 ZA BURGMAN - SUZUKI
AN 650 ZA BURGMAN
SUZUKI
€ 12.999,-

2019
MotoPort Wateringen B.V. - Wateringen

BURGMAN 650 - SUZUKI
BURGMAN 650
SUZUKI
€ 12.999,-

2019
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

AN 650 BURGMAN ZA - SUZUKI
AN 650 BURGMAN ZA
SUZUKI
€ 12.999,-

2019
MotoPort Rotterdam - Rotterdam

BURGMAN 650 ABS EXECUTIVE - SUZUKI
BURGMAN 650 ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 12.999,-

2019
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

AN 650 Z BURGMAN - SUZUKI
AN 650 Z BURGMAN
SUZUKI
€ 5.990,-

2013 · 50078 km
MotoPort Wateringen B.V. - Wateringen

AN 650 A BURGMAN - SUZUKI
AN 650 A BURGMAN
SUZUKI
€ 4990,- € 3990,-

2007 · 59409 km
MotoPort Wateringen B.V. - Wateringen

AN 650 ABS EXECUTIVE - SUZUKI
AN 650 ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 7.990,-

2015 · 41779 km
MotoPort Rotterdam - Rotterdam

BURGMAN 650 A EXECUTIVE - SUZUKI
BURGMAN 650 A EXECUTIVE
SUZUKI
€ 12.999,-

2018
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

AN650AZ  incl. TomTom navigati - SUZUKI
AN650AZ INCL. TOMTOM NAVIGATI
SUZUKI
€ 9.450,-

2015 · 19775 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

Burgman 650 ABS Executive - SUZUKI
BURGMAN 650 ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 5.990,-

2011 · 29296 km
MotoPort Hippolytushoef - Hippolytushoef

AN 650 EX BUSS ED - SUZUKI
AN 650 EX BUSS ED
SUZUKI
€ 7.490,-

2012 · 13871 km
Motostore Barendrecht - Barendrecht

AN650A EXECUTIVE BURGMAN - SUZUKI
AN650A EXECUTIVE BURGMAN
SUZUKI
€ 8499,- € 6999,-

2014 · 13459 km
MotoPort Rockanje - Rockanje

AN 650 A Executive - SUZUKI
AN 650 A EXECUTIVE
SUZUKI
€ 5.250,-

2007 · 35359 km
MotoPort Amsterdam - Amsterdam

AN650 A Burgman - SUZUKI
AN650 A BURGMAN
SUZUKI
€ 4.450,-

2007 · 41916 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

AN 650 BURGMAN ABS - SUZUKI
AN 650 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 6.995,-

2012 · 27389 km
Van de Waerdt Motors C.V. - Doorn

AN650 A Burgman  BTW motor - SUZUKI
AN650 A BURGMAN BTW MOTOR
SUZUKI
€ 8.990,-

2014 · 38299 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

AN 650 A K8 - SUZUKI
AN 650 A K8
SUZUKI
€ 6.250,-

2008 · 27500 km
Van de Pol Motoren - Helmond

AN 650 - SUZUKI
AN 650
SUZUKI
€ 3.495,-

2004 · 44001 km
Van de Pol Motoren - Helmond

Reviews

  • Algemene beoordeling: 9,3
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Henny Tielrooy schreef:

“Na afscheid te hebben genomen van mijn Yamaha Venture 1300 (485kg) heb ik in 2010 met mijn pensionering een Suzuki Burgman 650 Excutive gekocht voor de prijs van €9.999 wat toen nog leuk was. Er ging een wereld voor mij open.
Een automaat met een groot scherm waar ik een extra windvanger opgezet heb i.v.m mijn lengte (1,93 cm). Elk jaar rij ik met veel plezier 6000 km waar in de zomermaanden mijn vrouw ook mee rijdt los duo.
2 mooie buisniss koffers van Givi er op gemonteerd en vaak een weekje weg naar Duitsland.
Als ik even op mijn dochters Triumph Thunderbird 900 heb gereden ben ik blij dat ik weer terug naar huis ga op mijn Suzuki zonder schakelen en met een scherm voor mij.
Ik koop nooit meer wat anders.”

  • Pluspunten
  • Zuinig 1:22
  • Rijgenot en bergruimte.
  • Goed onderhoud tabel.
  • Minpunten
  • Geen
  • Geen
  • Geen
  • Algemene beoordeling: 10,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Frank Puts schreef:

“Mijn vrouw en ik hebben samen jarenlang motorgereden. Sedert enige tijd zijn wij over gestapt naar de Burgman 650. ( Modeljaar 2018 ) Een zwarte en een grijze. Een echt warm bad is deze motorfiets. Ruim voldoende vermogen, zitten als een prins ook met een duopassagier, een prettig verstelbaar windscherm, een enorm prettige zet, overzicht, bedieningsgemak en na 5 uurtjes rijden stappen wij uitgerust van motor af. Met een gebruik van ca 1:26 kan de Burgman mooi mee. De motor is zeer makkelijk te besturen ondanks zijn aanzienlijk gewicht. Daar merk je echter niets van. Het is een echte cabriolet op 2 wielen. Een aanrader is deze motor met powerknop voorziening absoluut. Ik ben op zoek naar een minpuntje maar dat kan ik niet vinden. Als ik dan toch iets mag zeggen...……..wanneer komt de cruise control :) ”

  • Pluspunten
  • comfort, rijgedrag, rust
  • gebruik, hand en zadelverwarming
  • cabriolet gevoel
  • Algemene beoordeling: 10,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Fam. Puts-Heijnen schreef:

“Mijn vrouw en ik hebben beiden als wat oudere mensen een nieuwe Suzuki Burgman 650 executive 2018 gekocht bij motoport Venray.
Na jarenlang allerlei motoren te hebben gereden van allerlei merken van boxer tot lijnmotoren is dit het ultieme wat je als motorrijder kunt hebben. Automaat, geweldig, en als je wil kun je nog hand schakelen maar die knop bedienen wij niet meer. Handverwarming, kontverwarming, een geweldige zit houding, automatische inklapbare spiegels en een in hoogte verstelbaar scherm. |Gewoon geweldig. Perfecte zit houding en na 5 00 kilometer rijden naar zuid Duitsland stappen we uitgerust af,. Geen pijn in de rug of vermoeidheid. Kortom, een zwaar onderschatte motor en als je dit eenmaal hebt gereden dan vallen alle andere motoren is het niet. Ook voor de duo passagier een genot

Gewoon geweldig. Een cabriolet op 2 wielen. ”

  • Pluspunten
  • comfort/degelijkheid/automaat
  • reisgenot/prestaties
  • alles aan boord en prachtig uiterlijk
  • Algemene beoordeling: 6,8
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Daniel Roor schreef:

“Motor rijdt lekker en comfortabel geen bijzonderheden. Ik heb een verhoogde voorruit geplaatst ivm de rij wind.”

  • Pluspunten
  • Comfortabel op de autoweg
  • Acceleratie geweldig
  • Opbergen onder zadel
  • Minpunten
  • Veel onderhoud nodig 6000KM
  • Veel plastic
  • CVT kan knappen of vastlopen
  • Algemene beoordeling: 7,5
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Rudy Vercammen schreef:

“Ik heb een vijftal jaren geleden een Burgman 650 tweedehands gekocht.
Op de teller toen stonden er ongeveer 45.000 km.
Ik heb er nu 30000 km bij gereden en heb er zowel goede als enkele minder goede ervaringen mee.
Positief: laag verbruik, heel betrouwbaar zelfs bij heel koud weer, comfortabel en moeilijk te stelen (gelukkig voor mij).
Negatief: na 50000 km op de teller moesten alle wielrollagers worden vervangen
Elk jaar een nieuwe achterband
Op 55000 km nieuwe schokdempers achteraan.
Geblokkeerde remcilinder achteraan.
Handvatverwarming stuk
Olie lek aan de motor met een reparatie van 2.200€ tot gevolg.
Remschijven vooraan en achteraan vertoonden barsten tussen de ventilatiegaten in de schijf en de buitenkant ervan.
Schakelaar voor het in en uit klappen van de spiegels werkt niet meer
Onderhoud valt relatief duur uit
Langdurig in de file staan is niet aangenaam met de automatische versnellingsbak, verder fantastisch om er mee te rijden
Ook je laten uitbollen naar een rood licht toe is minder aangenaam dan met een gewone versnellingsbak

Verder alles in orde :-)

  • Algemene beoordeling: 8,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Roor schreef:

“ik rij deze motorscooter 6 jaar en vindt het een goede aanschaf en comfortabele zitten voor lange toerritten. Heb deze motorscooter van tweede eigenaar model 2007.

  • Pluspunten
  • ruimte onder buggy zit
  • automaat of schakelen met up down knop
  • zeer snel optrekken vanaf stilstaan
  • Minpunten
  • gewicht is 280 kilo
  • achterband elke 20.000 kilometer vervangen worden.
  • Algemene beoordeling: 8,8
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
HJ Holmer schreef:

“Nadat ik jaren op een BMW 1200GS heb mogen rijden laat de gezondheid het mij niet meer toe om op een dergelijk hoge machine te rijden. De Burgman is erg prettig om op te stappen er n.m. geen tank dus je hoeft niet je been over een hindernis van ong. 85 cm te slingeren. Het rijden van de automaat gaat als vanzelf en is erg prettig. Je vraagt je af waarom er niet veel meer motoren dat hebben. Het comfort op de burgman is geweldig. Je zit en rijd als een vorst. Ook met de aanwezige handvat-en zadelverwarming is het tijdens een koudere rit goed toeven op de soes. Het vermogen van zo\'n 55 pk is ruim voldoende om de burgman vlot door de stad te manoeuvreren, maar je hoeft de snelweg absoluut niet te mijden, want met een top van rond de 175 kmh en een lekkere cruisesnelheid van rond de 120 kmh is het een motorfiets die goed mee kan in het dagelijks verkeer.
De grote opbergmogelijkheden van de burgman maken hem ook een heel aangename forenzen motor.Het gemiddelde benzine verbruik van rond de 1:23 maken hem ook als zodanig aantrekkelijk. De onderhoudsinterval is wel een puntje, maar in overleg met je dealer kunnen er hier en daar wel wat kilometertjes worden gesmokkeld zodat je uiteindelijk op een normale en vergelijkbare interval zit als met een doorsnee motorfiets. Kortom een BMW man die niet voor de C650 GT, maar wel voor de Suzuki burgman 65 executive kiest, mede door de toch wel vaak terugkerende \"mindere berichten\"over de bmw scoot .”

  • Pluspunten
  • rijgenot/ automaat
  • gemakkelijk te berijden en bedienen
  • comfort
  • Minpunten
  • iet wat hoog gewicht (280KG)
  • volgens fabrieks opgegeven onderhoudsinterval
  • Algemene beoordeling: 8,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
M.L Janssen schreef:

“Ik heb nu ruim anderhalf jaar een Suzuki Burgman 650. Het begon met een probleem met de automaat (F1). Deze is echter door de Burgman Specialist te Oss gerepareerd en sindsdien geen enkel probleem meer. Ik heb er nu meer dan 10000km mee gereden in weer en wind. Ik vind hem geweldig. Zou graag een Executive willen hebben maar die zijn kostbaar. Ik rijd veel met mijn echtgenote achterop die vind het geweldig. Plus punten vinden wij vooral ook de opbergruimte in en op de Burgman. Het comfort is geweldig voor zowel de bestuurder als de passagier. Ik zou wel de vering wat beter willen hebben op hobbelige weggetjes dan vind ik hem wat stoterig. Hij is wel zwaar maar dat is een plus wanneer het hard waait. De kruissnelheid is erg hoog op de grote weg. Je rijdt met gemak 150 km/u. Dat redt je niet op een naked bike! De top is bijna 180 maar ja waar rijd je dat. De acceleratie vanuit stilstand is ook fantastisch! Binnen een paar tellen zit je op 100km.
Ik heb een extra ruitje op de ruit en dat is na het zomerseizoen eigenlijk onmisbaar. Doordat er nu meer wind is geteld bij de rijwind heb je nu erg veel last van klappen op je hoofd. Dat is niet zo prettig. Op de rechte weg is hij heel stabiel bij rotondes moet je toch wel werken zeker als je een passagier achterop hebt. Veel oefenen! En op U tube kijken naar instructie filmpjes!! Ik rijd nu bijna geen auto meer omdat ik eigenlijk altijd de Burgman pak. Heb wel mijn kleding op elk seizoen aangepast!!
Ik vind het altijd een feest als ik weer weg mag op mijn Burgman. Ik onderhoud hem goed. Vooral de tussenbak olie moet goed zijn! Zo niet dan jankt hij als een speenvarken!! ( te dunne olie) Heb verder (nog) geen nare dingen meegemaakt. Heb een trailer gekocht en heb hem in de zomer meegenomen op vakantie. In december gaat hij weer mee. Ik ga in december dan ook winterbanden erop laten zetten.
Ik ben nu 68 jaar heb 2,5 jaar geleden bewust mijn A2 gehaald. Vroeger droomde ik al van een Burgman. Dus mijn droom is uitgekomen! Ik hoef geen schakel motor heb er wel op gereden mocht examen doen maar vind het niks. Mijn eerste motorscooter was een Aprilia Scarabeo 500. Ook een geweldig ding.”

  • Pluspunten
  • Automaat
  • Comfort
  • Snelheid
  • Minpunten
  • Gewicht
  • Stoterig op keien
  • Mag meer motorinhoud hebben
den schreef:

“goed”

daan schreef:

“zeer veel rij plessier.”

BurgmanFlat schreef:

“Hallo,
Na meer dan 60 motorfietsen te hebben gehad sinds 1962 (40.000 km/jr) heb ik in 2004 een Honda F6C gebruikt gekocht.
Dit is voor mij de ultieme motor. Omdat een andere motorfiets mij niet aantrekkelijk leek heb ik in 2006 een Burgman AN650A(BS) gekocht.
Ik rij er (nog) liever op dan op de Flat; zeer stabiel framr en dus ook goede rij-eigenschappen met uitstekende remmen; niet zo flitsend (als bv een 650V-Strom) door zijn lange wielbasis en hoge gewicht, maar zeer goed handelbaar in de file en de stad, terwijl hij op de snelweg erg snel (kan) zijn/is.
Ik raad iedereen aan om eens een testrit te maken bij de importeur of bij de Suzuki Exclusiefdealer Jan van Sommeren te Afferden, eventueel via de gebroeders
van Doorn te Ammerzoden.
Ik heb er nu een kleine 3000 km mee gereden en ben nog steeds verliefd erop.
Mvg
JoS.”

Robert van den Dungen schreef:

“Heerlijke scooter maar na 500km kwam de bougie/bobine er uit. Nu heb ik na 15000km dit probleem al 5 keer gehad. Nimag gebeld en die kende het probleem en suggereerde siliconenkit en secondenlijm te gebruiken.
Beneden de maat vind ik voor zo'n scooter en dus geen goede importeur.

jozsef schreef:

“Ik heb 2 jaar met de 400 gereden en heb vorig jaar de 650er gekocht. een prachtig apparaat. wat minder leuk was,ik moest de distributie ketting spanner/geleider laten vervangenbinnen 2 jaar. verder tevreden met de machine. wat ik verbeterd zou willen zien, is het scherm. het zou hoger moeten zijn om minder last van de wind te hebben. op grotere afstanden is het toch hinderlijk dat geruis. heeft ieman dervaring met een verhoogde shcerm? geef een deuntje op: burgman650650@hotmail.com ”

John Wijsmuller schreef:

“Met het grote scherm van Givi kan ik zonder probleem 1200 km in een dag rijden. Vorig jaar ben ik in 2 dagen naar Zuid-Portugal en een week later in 2 dagen terug gereden. Maximaal 180 km/uur, maar ook in de stad super handig. Grandioos.”