Wat vind jij van de SUZUKI BURGMAN 650?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
5,5 10 118 SUZUKI BURGMAN 650

Motoren

AN 650 BURGMAN ABS - SUZUKI
AN 650 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 6.995,-

2012 · 27389 km
Van de Waerdt Motors C.V. - Doorn

AN 650 Burgman - SUZUKI
AN 650 BURGMAN
SUZUKI
€ 2.950,-

2002 · 58919 km
MotoPort Echt - Echt

AN 650 ABS Business Edition - SUZUKI
AN 650 ABS BUSINESS EDITION
SUZUKI
€ 6.290,-

2011 · 780 km
MotoPort Rotterdam - Rotterdam

AN 650 Burgman ABS EXECUTIVE - SUZUKI
AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 8.890,-

2015 · 11095 km
MotoPort Echt - Echt

AN 650 Burgman ABS EXECUTIVE - SUZUKI
AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 4.290,-

2007 · 75200 km
MotoPort Echt - Echt

AN650 ABS EXECUTIVE - SUZUKI
AN650 ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 5.900,-

2011 · 30171 km
Motoshop Margraten - Margraten

AN650 ZA - SUZUKI
AN650 ZA
SUZUKI
€ 12.999,-

2017
MotoPort Venray - Venray-Oostrum LB

AN650 A Burgman - SUZUKI
AN650 A BURGMAN
SUZUKI
€ 8.990,-

2014 · 38242 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

AN650A - SUZUKI
AN650A
SUZUKI
€ 3.999,-

2004 · 49140 km
MotoPort Amsterdam - Amsterdam

AN 650 Z BURGMAN - SUZUKI
AN 650 Z BURGMAN
SUZUKI
€ 5.990,-

2014 · 68950 km
MotoPort Wateringen B.V. - Wateringen

AN 650 Burgman ABS - SUZUKI
AN 650 BURGMAN ABS
SUZUKI
€ 4.390,-

2008 · 77600 km
MotoPort Echt - Echt

AN650AZ - SUZUKI
AN650AZ
SUZUKI
€ 8.990,-

2014 · 3550 km
Motostore Barendrecht - Barendrecht

AN 650 AZ BURGMAN EXECUTIVE - SUZUKI
AN 650 AZ BURGMAN EXECUTIVE
SUZUKI
€ 8.990,-

2015 · 3941 km
MotoPort Wateringen B.V. - Wateringen

AN 650 ZA BURGMAN - SUZUKI
AN 650 ZA BURGMAN
SUZUKI
€ 12.999,-

2017
MotoPort Wateringen B.V. - Wateringen

AN 650 Burgman ABS Executive - SUZUKI
AN 650 BURGMAN ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 4.790,-

2007 · 33808 km
Termaat Motoren B.V. - Nijmegen

AN 650 - SUZUKI
AN 650
SUZUKI
€ 3.990,-

2004 · 28784 km
MotoPort Wateringen B.V. - Wateringen

AN650 BURGMAN - SUZUKI
AN650 BURGMAN
SUZUKI
€ 4.790,-

2010 · 35480 km
Motostore Barendrecht - Barendrecht

BURGMAN 650 Z ABS - SUZUKI
BURGMAN 650 Z ABS
SUZUKI
€ 6.190,-

2008 · 24843 km
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

AN 650 A K8 - SUZUKI
AN 650 A K8
SUZUKI
€ 6.250,-

2008 · 27500 km
Van de Pol Motoren - Helmond

AN 650 EXECUTIVE - SUZUKI
AN 650 EXECUTIVE
SUZUKI
€ 3.990,-

2008 · 47129 km
MotoPort Leeuwarden - Leeuwarden

AN650 A Burgman - SUZUKI
AN650 A BURGMAN
SUZUKI
€ 3.995,-

2004 · 49154 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

AN 650 A Executive - SUZUKI
AN 650 A EXECUTIVE
SUZUKI
€ 6.000,-

2011 · 39812 km
MotoPort Amsterdam - Amsterdam

AN650A EXECUTIVE BURGMAN - SUZUKI
AN650A EXECUTIVE BURGMAN
SUZUKI
€ 5.390,-

2008 · 24900 km
MotoPort Rockanje - Rockanje

AN 650 ZA - SUZUKI
AN 650 ZA
SUZUKI
€ 12.899,-

2017
MotoPort Den Bosch - Den Bosch

AN 650Z - SUZUKI
AN 650Z
SUZUKI
€ 12.899,-

2017
MotoPort Echt - Echt

AN 650 A K8 - SUZUKI
AN 650 A K8
SUZUKI
€ 2.950,-

2008 · 112000 km
Van de Pol Motoren - Helmond

AN 650 A  EXECUTIVE - SUZUKI
AN 650 A EXECUTIVE
SUZUKI
€ 6.490,-

2011 · 39600 km
Van de Pol Motoren - Helmond

AN650 A Burgman - SUZUKI
AN650 A BURGMAN
SUZUKI
€ 5.995,-

2008 · 28745 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

AN650 A Burgman - SUZUKI
AN650 A BURGMAN
SUZUKI
€ 5.290,-

2007 · 41916 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

BURGMAN 650 ABS EXECUTIVE - SUZUKI
BURGMAN 650 ABS EXECUTIVE
SUZUKI
€ 8.790,-

2012 · 15690 km
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

AN 650 - SUZUKI
AN 650
SUZUKI
€ 3.495,-

2004 · 44001 km
Van de Pol Motoren - Helmond

Reviews

  • Algemene beoordeling: 8,8
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
HJ Holmer schreef:

“Nadat ik jaren op een BMW 1200GS heb mogen rijden laat de gezondheid het mij niet meer toe om op een dergelijk hoge machine te rijden. De Burgman is erg prettig om op te stappen er n.m. geen tank dus je hoeft niet je been over een hindernis van ong. 85 cm te slingeren. Het rijden van de automaat gaat als vanzelf en is erg prettig. Je vraagt je af waarom er niet veel meer motoren dat hebben. Het comfort op de burgman is geweldig. Je zit en rijd als een vorst. Ook met de aanwezige handvat-en zadelverwarming is het tijdens een koudere rit goed toeven op de soes. Het vermogen van zo\'n 55 pk is ruim voldoende om de burgman vlot door de stad te manoeuvreren, maar je hoeft de snelweg absoluut niet te mijden, want met een top van rond de 175 kmh en een lekkere cruisesnelheid van rond de 120 kmh is het een motorfiets die goed mee kan in het dagelijks verkeer.
De grote opbergmogelijkheden van de burgman maken hem ook een heel aangename forenzen motor.Het gemiddelde benzine verbruik van rond de 1:23 maken hem ook als zodanig aantrekkelijk. De onderhoudsinterval is wel een puntje, maar in overleg met je dealer kunnen er hier en daar wel wat kilometertjes worden gesmokkeld zodat je uiteindelijk op een normale en vergelijkbare interval zit als met een doorsnee motorfiets. Kortom een BMW man die niet voor de C650 GT, maar wel voor de Suzuki burgman 65 executive kiest, mede door de toch wel vaak terugkerende \"mindere berichten\"over de bmw scoot .”

  • Pluspunten
  • rijgenot/ automaat
  • gemakkelijk te berijden en bedienen
  • comfort
  • Minpunten
  • iet wat hoog gewicht (280KG)
  • volgens fabrieks opgegeven onderhoudsinterval
  • Algemene beoordeling: 8,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
M.L Janssen schreef:

“Ik heb nu ruim anderhalf jaar een Suzuki Burgman 650. Het begon met een probleem met de automaat (F1). Deze is echter door de Burgman Specialist te Oss gerepareerd en sindsdien geen enkel probleem meer. Ik heb er nu meer dan 10000km mee gereden in weer en wind. Ik vind hem geweldig. Zou graag een Executive willen hebben maar die zijn kostbaar. Ik rijd veel met mijn echtgenote achterop die vind het geweldig. Plus punten vinden wij vooral ook de opbergruimte in en op de Burgman. Het comfort is geweldig voor zowel de bestuurder als de passagier. Ik zou wel de vering wat beter willen hebben op hobbelige weggetjes dan vind ik hem wat stoterig. Hij is wel zwaar maar dat is een plus wanneer het hard waait. De kruissnelheid is erg hoog op de grote weg. Je rijdt met gemak 150 km/u. Dat redt je niet op een naked bike! De top is bijna 180 maar ja waar rijd je dat. De acceleratie vanuit stilstand is ook fantastisch! Binnen een paar tellen zit je op 100km.
Ik heb een extra ruitje op de ruit en dat is na het zomerseizoen eigenlijk onmisbaar. Doordat er nu meer wind is geteld bij de rijwind heb je nu erg veel last van klappen op je hoofd. Dat is niet zo prettig. Op de rechte weg is hij heel stabiel bij rotondes moet je toch wel werken zeker als je een passagier achterop hebt. Veel oefenen! En op U tube kijken naar instructie filmpjes!! Ik rijd nu bijna geen auto meer omdat ik eigenlijk altijd de Burgman pak. Heb wel mijn kleding op elk seizoen aangepast!!
Ik vind het altijd een feest als ik weer weg mag op mijn Burgman. Ik onderhoud hem goed. Vooral de tussenbak olie moet goed zijn! Zo niet dan jankt hij als een speenvarken!! ( te dunne olie) Heb verder (nog) geen nare dingen meegemaakt. Heb een trailer gekocht en heb hem in de zomer meegenomen op vakantie. In december gaat hij weer mee. Ik ga in december dan ook winterbanden erop laten zetten.
Ik ben nu 68 jaar heb 2,5 jaar geleden bewust mijn A2 gehaald. Vroeger droomde ik al van een Burgman. Dus mijn droom is uitgekomen! Ik hoef geen schakel motor heb er wel op gereden mocht examen doen maar vind het niks. Mijn eerste motorscooter was een Aprilia Scarabeo 500. Ook een geweldig ding.”

  • Pluspunten
  • Automaat
  • Comfort
  • Snelheid
  • Minpunten
  • Gewicht
  • Stoterig op keien
  • Mag meer motorinhoud hebben
den schreef:

“goed”

daan schreef:

“zeer veel rij plessier.”

BurgmanFlat schreef:

“Hallo,
Na meer dan 60 motorfietsen te hebben gehad sinds 1962 (40.000 km/jr) heb ik in 2004 een Honda F6C gebruikt gekocht.
Dit is voor mij de ultieme motor. Omdat een andere motorfiets mij niet aantrekkelijk leek heb ik in 2006 een Burgman AN650A(BS) gekocht.
Ik rij er (nog) liever op dan op de Flat; zeer stabiel framr en dus ook goede rij-eigenschappen met uitstekende remmen; niet zo flitsend (als bv een 650V-Strom) door zijn lange wielbasis en hoge gewicht, maar zeer goed handelbaar in de file en de stad, terwijl hij op de snelweg erg snel (kan) zijn/is.
Ik raad iedereen aan om eens een testrit te maken bij de importeur of bij de Suzuki Exclusiefdealer Jan van Sommeren te Afferden, eventueel via de gebroeders
van Doorn te Ammerzoden.
Ik heb er nu een kleine 3000 km mee gereden en ben nog steeds verliefd erop.
Mvg
JoS.”

Robert van den Dungen schreef:

“Heerlijke scooter maar na 500km kwam de bougie/bobine er uit. Nu heb ik na 15000km dit probleem al 5 keer gehad. Nimag gebeld en die kende het probleem en suggereerde siliconenkit en secondenlijm te gebruiken.
Beneden de maat vind ik voor zo'n scooter en dus geen goede importeur.

jozsef schreef:

“Ik heb 2 jaar met de 400 gereden en heb vorig jaar de 650er gekocht. een prachtig apparaat. wat minder leuk was,ik moest de distributie ketting spanner/geleider laten vervangenbinnen 2 jaar. verder tevreden met de machine. wat ik verbeterd zou willen zien, is het scherm. het zou hoger moeten zijn om minder last van de wind te hebben. op grotere afstanden is het toch hinderlijk dat geruis. heeft ieman dervaring met een verhoogde shcerm? geef een deuntje op: burgman650650@hotmail.com ”

John Wijsmuller schreef:

“Met het grote scherm van Givi kan ik zonder probleem 1200 km in een dag rijden. Vorig jaar ben ik in 2 dagen naar Zuid-Portugal en een week later in 2 dagen terug gereden. Maximaal 180 km/uur, maar ook in de stad super handig. Grandioos.”