Wat vind jij van de SUZUKI GSX 600?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
6,0 10 225 SUZUKI GSX 600

Motoren

GSX600F - SUZUKI
GSX600F
SUZUKI
€ 1.750,-

1999 · 45163 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

GSX 600 F - SUZUKI
GSX 600 F
SUZUKI
€ 1.950,-

2002 · 55068 km
MotoPort Echt - Echt

GSX600F - SUZUKI
GSX600F
SUZUKI
€ 1.499,-

1999 · 11400 km
Motostore Barendrecht - Barendrecht

GSX 600F - SUZUKI
GSX 600F
SUZUKI
€ 2.149,-

2001 · 12908 km
MotoPort Express Hoogezand - Kolham

GSX 600 F - SUZUKI
GSX 600 F
SUZUKI
€ 3.490,-

2006 · 7600 km
MotoPort Goes - Goes

GSX 600 F - SUZUKI
GSX 600 F
SUZUKI
€ 1.245,-

1995 · 38126 km
MotoPort Leek - Leek

GSX 600F - SUZUKI
GSX 600F
SUZUKI
€ 1.450,-

1990 · 60200 km
Motor Centrum Eibergen - Eibergen

GSX600F - SUZUKI
GSX600F
SUZUKI
€ 3.950,-

2003 · 6210 km
Hans van Wijk Motoren B.V. - Zoetermeer

GSX 600 F - SUZUKI
GSX 600 F
SUZUKI
€ 3.490,-

2006 · 12200 km
MotoPort Veldhoven - Veldhoven

GSX600F - SUZUKI
GSX600F
SUZUKI
€ 3.250,-

2006 · 46669 km
Hans van Wijk Motoren B.V. - Zoetermeer

GSX600F - SUZUKI
GSX600F
SUZUKI
€ 2.350,-

1998 · 34480 km
Hans van Wijk Motoren B.V. - Zoetermeer

GSX 600 F - SUZUKI
GSX 600 F
SUZUKI
€ 2.990,-

2004 · 25650 km
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

GSX 600 F - SUZUKI
GSX 600 F
SUZUKI
€ 2.790,-

2003 · 22042 km
MotoPort Den Bosch - Den Bosch

GSX 600 F - SUZUKI
GSX 600 F
SUZUKI
€ 3.490,-

2005 · 9700 km
MotoPort Den Bosch - Den Bosch

GSX 600 F 2000 - SUZUKI
GSX 600 F 2000
SUZUKI
€ 2.250,-

1998 · 51451 km
Van de Pol Motoren - Helmond

GSX 600 R 2001 - SUZUKI
GSX 600 R 2001
SUZUKI
€ 2.995,-

2001 · 46490 km
Van de Pol Motoren - Helmond

Reviews

Jerril B. schreef:

“Degelijke fiets.Niet de snelste,rijdt als een brommer onder de 6000 toeren,een hele zware brommer.Komt hij boven de 6000 toeren,dan gaat hij wel als een dolle!
Perfecte ( weder )opstap-motor.Wil je hierna een zware Jongen,hij weegt 200+,dan heb je dit alvast mee.Kernwoorden voor deze motorfiets:"betrouwbaar,degelijk,goedkoop". ”

Marco schreef:

“Een fiets voor als je met je verstand kiest. Goede rij-eigenschappen en een allemansvriend. Het wordt wel een stuk leuker rijden als je de banden vervangt. Standaard zijn dit harde mac-adan banden en willen eigenlijk enkel rechtuit. Door 2 compound banden er onder te zetten veel beter sturen. Ook het oor geniet als je een brulpijp er onder zet. Het F-je kan heerlijk janken en geeft net iets meer PK's af met een sportpijp omdat hij wat vrijer kan ademen. Als je het beestje netjes zijn beurtjes geeft hoef je geen enkel probleem te verwachten. Aandachtspunt is wel het choke kabeltje. De 600 F heeft deze nog. Die wil wel es vast gaan zitten om de 15.000 Km. Komt doordat de kabel onder de kuip wat te dicht bij het (warme) blok zit. Rijd goed, goed afgewerkt en verder een volkomen probleemloze motor. Ik heb er drie gehad eentje in het rood, zwart en een blauwe. Nooit stil gestaan, nooit problemen gehad. ”

Johan schreef:

“Top ding voor weinig!”

Robin schreef:

“Helemaal tevreden met Mn Fje. Had een paar maanden geleden inmiddels de kolder in Mn kop van ik wil meer maar dat is na een proefrit op een GSX 1000 R helemaal over. Een tourmaatje kwam met zo'n ding en dat geeft wat testosteron af...

Zo soepel en voorspelbaar als de F rijd was de 1000 R misschien een te grote stap: wat een beul! Met zo veel PK kun je gewoon nauwenlijks normaal rijden dus vond ik het een verademing om weer op mijn fje naar huis te mogen. Bij thuiskomst heb ik wel meteen de DB killer uit Mn pijpje gehaald zodat ie wat voller en minder braaf klinkt.

Voor niet veel centen heb je aan de F een heel behoorlijke fiets die goed mee komt met de eRRetjes. Een sec later op de 140 is denk ik niet zo erg en daarbij zit je ook niet zo heel erg in-elkaar gedoken. Laat staan dat je in de regen moet rijden - dan ben je met die PK beesten echt niet blij....

Tip: een 750F of 600F zijn vrijwel gelijk in sturen en hoe het brommertje rijd. Heb ze allebei gehad en merkte behalve de extra peseta's die ik kon aftikken geen verschil. Daar baal ik nog van :-(

De nieuwe 650 F is een aanrader. De 600 F is passe en nu een collector item geworden. Verschil is de injectie en veel meer lampjes. Dat wordt zeker Mn volgende fiets! ”

Harry schreef:

“Helemaal top! Dat vind ik tenminste. Genoeg power, genoeg motor gevoel ( wel ff een pijpje er onder hè ).
Zet er een paar andere banden onder en hij stuurt net wat beter.

Uiteraard kan het altijd beter maar voor weinig een heel knap ding. De mijne heeft er nu een paar duizend gelopen - 12000. Ik mis wel eens dat beetje extra maar heb geen zin om dik meer er voor te betalen. Waar voor je centen en veel lol is wat de 600F je geeft.
Daarbij zijn die dingen nog erg waarde vast! Een 10 jaar oude f brengt nog steeds 3000, - op. Reden: ze zijn nou eenmaal oerdegelijk gemaakt.....”

Kees schreef:

“Mis een beetje brullen maar verder helemaal top. Het is en blijft en 200+ motor al klinkt hij oh oh zo braaf. Wegligging is strak en de kuip doet zijn werk goed.
( Tevreden, ja maar dan wel op zijn te zachte klanken na)”

Tanja schreef:

“Gewoon een (h)eerlijke motor. Er is altijd wel een baas boven baas natuurlijk - harder, hoger en hyper...ach
Ik ben heel erg happy met de mijne. Goede motor en rijd gewoon erg goed. 1 keer per jaar een beurtje en je hebt gegarandeerd geen zorgen.

Tanja”

Koos schreef:

“Leuk ding, stuurt goed en betrouwbaar. Maak het af met een lage prijs verder en je hebt een heerlijke zomer!

Van mij enkel dus een dikke plus!
Overal een 7-tje ”

Henk schreef:

“Leuk ding! Wienig mis mee en voordelig in de kosten - ook als je over onderhoud spreekt - en verder stuurt goed met genoeg vermogen!

Geef M een 7”

Henk schreef:

“Een no nonsen ding! Gelul van snelheid en zo ach ja
Waarde en plezier gaat het om en dat heb je bij deze!

Ben geen beginner meer ondertussen en al jaren het M RB en wil enkel lekker probleemloos rond tuffen. Dat kan met deze zeker!!”

Henk schreef:

“Een no nonsen ding! Gelul van snelheid en zo ach...
Waarde en plezier gaat het om en dat heb je bij deze!
Ben geen beginner meer ondertussen en al jaren het M RB en wil enkel lekker probleemloos rond tuffen. Dat kan met deze zeker!!”

Henk schreef:

“Een no nonsen ding! Gelul van snelheid en zo ach...
Waarde en plezier gaat het om en dat heb je bij deze!
Ben geen beginner meer ondertussen en al jaren het M RB en wil enkel lekker probleemloos rond tuffen. Dat kan met deze zeker!!”

Harry schreef:

“Ik ga als herinstapper vandaag Mn derde GSXFJ halen. Dit keer weer een 600 en het is nu een gebruikte.

Ik heb ondertussen wat andere merken - stukgatie o.a. - en modellen - extreem race tot chopper - tussendoor gehad en kom nu weer terug bij een goude 'oude'. Veel voor wienig.

Behalve gunstig in prijs, verbruik en actie radius van +300 Km zijn deze fietsen ook erg betrouwbaar en comfortabel.

Motorrijden is het meest fun als je niet met kramp afstapt of dat er lampjes rood knipperen dus dat je niet leegloopt op het onderhoud. Bij de GSX F weet je zeker dat je geen van beide hebt! Ik ben 8 motoren verder en van alle 8 - wat ik tot nu toe heb gereden - beviel me dit dus het beste. Terwijl het lang niet de duurtse motor was die ik ooit heb gehad.

Ik heb gemerkt dat een 80 PK fiets voldoende is om te genieten al kan het altijd beter natuurlijk. Voor mijn persoontje pas deze fiets prima!

Ik geef M in totaal een 7,5!

Het is uiteraard een persoonlijk verhaal wat ik hier neer zet en ieder heeft Zn eigen club tegenwoordig. ”

Harry schreef:

“Heerlijke fiets! Geen gedoe machine. Enkel het chokekabeltje - wil wel eens defect gaan - en verder strak sturend! 600 of 750 is een te kleine stap voor het geld - heb beide gereden - want je merkt geen verschil namelijk. Goedkoop rijden en veel motor voor weinig. Jammer dat hij niet meer gemaakt wordt.”

Rob schreef:

“Het is een leuke fiets het is een beetje van alles wat je kan lekker in de toeten rijden, een beetje sportief dus. Maar het rijd rond de 3000 of 4000 toeren ook erg lekker. Maar je zou ook kunnen zeggen dat het een beetje van alles niets is want een echte super sport is het niet en ook geen fiets waar je in één dag zonder spierpijn mee naar zuid Frankrijk rijd. Wel lekker is de 20 liter beniene tank waar je zo'n 300 km mee kan rijden, de ruimte voor spullen onder je zadel is erg groot en tellers en lampjes zijn allemaar erg overzichtelijk. En vergeet niet dat als je zo'n fiets koopt je er echt een andere demper op moet zetten want met een standaard demper kan je niet horen of de motor aan of uitstaat. Gr. Rob”

Thijs v.k. schreef:

“Heb mn Soes nu 3,5 maand. Reed eerst een GS550 E uit `78 en dan merk je het verschil wel. Voor de GSX gekozen voor zijn gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Merk wel, na nu ongeveer 3000km te hebben gereden dat hij me qua presaties niet meer verrast. Maar gelukkig wil dit niet zeggen dat je er niet mee kunt vegen! 200+ is geen punt en hoog in de toeren gaat ie als de brandweer. Denk wel aan een dynojet en een 4-in-1 uitlaat om de zaak wat op te rekken. Wel moet ik zeggen dat de bijrijder redelijk hoog zit(en dus vol in de wind). Maar al met al is het echt een topper!!”

Pedro schreef:

“Leuke opstapmotor met een goede combinatie van snelheid en verbruik.”

600ff schreef:

“Leuke en mooie motor om te zien en te beginnen. Tevens voor alle doelgroepen te gebruiken is zo om te bouwen voor 25Kw. Rijd lekker soepel en motorblok zit opgesloten in het frame.”

Heavyd schreef:

“Goede beginners motor rijd lekker en je zit goed uit de
wind.Ook wel fijn dat er een bok op zit en alarmlichten.
Lekkere motor om op te touren.”

Schifi schreef:

“GEWELDIG simpele motor.. rijd geweldig, genoeg vermogen maar niet verrassend veel.. wel heel erg veel meer motor gekregen door het vervangen van de demper door een REMUS GP racedemper (6 pk meer op de testbank) en dat is ECHT te merken... ook de stoppers kunnen wel beter dacht ik... maar na het plaatsen van EBC remblokken waren ze helemaal SUPER.. zelfs beter dan de stoppers op 'n R6 van 'n vriend.. echt FUN om op te stappen.. en al helemaal als je kijkt wat die fiets maar kost :-) .. rij er al 20.000 km op en heb nog helemaal geen tegenslagen gehad.. gewoon 1 keer per jaar 'n beurt in de winter en klaar...”

koreman schreef:

“Ik vind het een heerlijke motor, veel motor voor relatief weinig geld. altijd betrouwbaar en start altijd, kortom een geweldige motor voor b.v. woon/werk verkeer maar ook om er lang mee te toeren. Laatst naar Limburg geweest de Merchelland route gereden ca. 410 km en geen centje pijn in tegenstelling van mijn vrienden die Ducati rijden. Ik had geen pijn aan mijn polsen, geen pijn in mijn rug en ook mijn zitvlak was nog helemaal intact. Nou dat heb ik hun nog niet horen zeggen hi,hi,hi”

Rudy schreef:

“De suzuki gsx600f was mijn eerste motor en als beginnersmotor is hij bijzonder geschikt. Hij heeft wel voldoende vermogen om lekker door te rijden, maar het vermogen zal je niet gauw verrassen. De remmen zijn niet echt geweldig wat voor een beginneer wel positief is , wanneer je in een reflex naar de remmen grijpt. Na iets meer dan een jaar begon mijn bochtensnelheid dusdanig hoog te worden dat ik het vertrouwen in de gsx een beetje begon te verliezen, ik heb hem toen ingeruild voor cbr600f. Wat betreft vermogen, bochtengedrag en degelijkheid staat de cbr toch op een hoger niveau, maar daar is de prijs dan ook naar. Als beginner heb je aan de gsx600f een prima motor met een gunstige prijs.”

Mark schreef:

“Lekker allround.. je kan er sportief mee raggen of lekker mee op vakantie..”

Griffin schreef:

“toffe & prima beginnersfiets. Je moet alleen niet te 'sportief' willen rijden.
Slecht afgewerkt,vooral de lak...en bagger remmen. Maar dat kan ook aan die van mij gelegen hebben, welke verder overigens wel in goede staat was.
Frame niet de stijfste, lijnen op weg en lange hogesnelheids bochten zijn bijna eng. Winbescherming erg goed. Rechtuitstabilliteit ook.
Onderhouds interval erg kort 6000/12000 km

Jan-Willem schreef:

“Prima fiets voor het geld, met dynojet en laser pijp houdt je praktisch alles bij, zeker op gooi en smijtwerk. remmen mogen iets beter en frame wat stijver.”

fast eddie schreef:

“Degelijke goedsturende en redelijk snelle (boven 7000 toeren) motor. Heel erg allround en zeker een juiste keuze als eerste motor. 599 cc is iets aan de lage kant omdat je, als je flink doordraait, weinig meer over hebt. Rijd nu anderhalf jaar een '97 model. Een van de mooiste modellen, zwart. Nieuwe model is veel meer op toeren gericht. Oude model (tot '98 of tot en met '97) heeft meer race look. Fijne fiets. Geef een lekker 7.

groetjes aan allen, en nog veel rijplezier met de soes”

Remco schreef:

“Ik heb deze motorfiets sinds afgelopen vrijdag. Heb er nog niet veel op kunnen rijden i.v.m slecht weer maar toe nu toe bevalt hij prima.”

martinxxl schreef:

“Goede beginnersmotor. Straft niet gelijk een foutje af! Gunstige prijzen, lekker rustig toeren, of stevig blazen. Het kan allemaal, verveeld dus niet snel. Voor lange mensen redelijk goede zitpositie, wel last van polsen na een eind rijden, i.v.m. lage stuurhelften.”

Karin schreef:

“Zelf vindt ik het een heerlijke motor om mee te beginnen.Hij wil snel als je snel wilt en als je wat rustiger wilt rondtoerren laat hij je in je waarde zonder gekke dingen.Maar er mag wel wat meer pit in.”

Marc Koenen schreef:

“Gebruik hem dagelijks door weer en wind.Iedere dag 115 km.Model 95 en hij heeft er nu 113000km opzitten.Buiten de slijtage onderdelen enkel nog maar de voorste remklauwen vervangen(te zeer door pekel aangetast)en 1 klepstoter vervangen van de 2°cilinder(inlaat)die bij 100000 km te felle slijtage had.Voor mij de ideale motor weinig kosten betrouwbaar en zuinig(5,5 l op 100km).
En ook nog een toffe virtuele club:www.gsxfclub.nl”

ReintjedeVos schreef:

“Degelijke motor met een goede prijs/kwaliteit verhouding!
Je kan der lekker mee door de bochten en hoog in de toeren kan dit 600blokkie aardig partij geven met de rest, tevens is de wegligging met de Michelin Macadams prima.”

Kubwa P. schreef:

“Toffe fiets die doet waar je voor betaald, relatief laag vermogen, maar het is een doorontwikkeld concept en daar is de prijs dan ook naar. Ennuh, met 80 pk kan je best gummen als dat moet ;-)”

Emmie schreef:

“Dit is mijn eerste motor en ik ben er uitermate tevreden over. Hij is goed betaalbaar en je kan er heerlijk mee toeren, maar ook zeker pittig op rijden.”

bikvouwer schreef:

“Super brommer voor een redelijke prijs
Heb hiervoor een honda cb900 gehad maar dit is vele malen leuker
Goed genoeg voor wat gooi en smijtwerk en leuk genoeg om rustig rijdend mee gezien te worden
Gooi er wel even een paar bridgestone banden onder voor het betere scheerwerk”

KS34 schreef:

“De Soes is mijn 3e fiets (na een GPZ600R Ninja). Bouwjaar 94, maar ben er nog steeds mee in mijn nopjes. Vooral de prijs/prestatieverhouding sprak/spreekt mij zeer aan. Je kan er rustig met toeren ;) en daarnaast ook met de sportievere fietsen meekomen en lekker boenderen. Zeker boven de 6000revs komt er wat leven in de brouwerij. Speciaal als je er een 4-in-1-uitlaat onder hangt. Maar goed, het kan altijd beter. Maar al met al ben ik dus uitermate tevreden met mijn rode Soes.”

Crazyduck schreef:

“Ik heb ook een nieuw model GSX 600-F. Is ook mijn eerste bike. En tot nu toe bevalt die mij uitstekend.”

suzuki duvel schreef:

“De GSX 600 F is mijn vierde motor. Ben in het bezit van het nieuwe model. Grootste voordeel van deze motor vind ik dat je zowel lekker kunt toeren als lekker aan het gas hangen en er sportief mee kunt rijden, zelfs "knietjes" zijn mogelijk. Het is dus een super allrounder. Zitcomfort is ook perfect, lange ritten zijn geen enkel probleem. Kortom een superfiets!!!”

Mr Joppy (Cool rider) schreef:

“Mijn GSX 600-F is inmiddels de derde motor waar ik mee mag rondrijden en ze bevalt stukken beter dan de voorgaande (CBR 900 RR) de Suzuki is niet zenuwachtig en wil met wat hogere toeren toch goed opschieten. Onderhoud is nihil en eventueel zelf te doen.
Kortom, Perfecte fiets!!”

Mister TT schreef:

“Voor mij is de GSX600F model '92 mijn tweede motor. Hij bevalt me prima. Er staan nu 45000 kilometers op de teller maar er zijn mede clubleden die er al meer dan 100000 gereden hebben. Qua degelijkheid is ie dus perfect. Prestatie zijn qua vermogen en koppel wat minder, maar als je wilt, kan je er toch zeker zeer sportief mee rijden. De prijs gaf voor mij als student de doorslag. Qua uiterlijk vind ik persoonlijk het oude model wat mooier maar dat is persoonlijk. Ik vind het oude model een wat sportiever uiterlijk hebben. Samengevat is het een geweldige motor om mee te beginnen.”

Mark schreef:

“Di's mijn eerste motor en ik heb er heel veel plezier van. Qua prestaties heb ik 'em een 6je gegeven omdat ik toch iets sportiever rijd dan dat deze soes me kan bieden..
desalniettemin blijft het een wereldfiets (zie ook www.gsxfclub.nl)”

Hans schreef:

“Ik heb welliswaar geen 600 maar een 750 (nieuw model), maar dat mag de pret niet drukken. Het is mijn 3e motor (2e was wel een GSX600F) en het bevalt super. Een fiets waar je zowel mee kunt toeren als sportief kunt rijden. Zitcomfort is ok en je kunt er genoeg leuke dingen mee doen.”

Ikke de trauma man schreef:

“Een zeer toffe motor waar ik al veel plezier aan beleefd heb. Een ideale beginners motor die toe laatdat je eens een foutje maakt en dit niet direcrt gaat afstraffen. Met een koffer set erop een zeer aangename reis motor waar je perfect in één ruk 1200 km mee kan rijden aan één stuk. Alleen jammer dat hij een beetje pit mist, mag gerust wat meer koppel hebben.”

UnixIt schreef:

“Uitermate geschikte beginnersfiets, heeft inderdaad voor het oneindige plezier wel wat te weinig pit, maar is wel heel erg vergevingsgezind.
In onderhoud niet duur en verder erg degelijke fiets!
Standaard is de vering erruch slap, maar met een beetje afstelling scheelt dat al 400% voor het gevoel, remmen zouden iets beter mogen...”

Master X schreef:

“geweldige fiets!!!! ”

JB schreef:

“Goede en degelijke allround motor, afwerking is een sterk punt. Mist wel wat "pit" om leuk te zijn en de vering is behoorlijk aan de slappe kant.”