Wat vind jij van de SUZUKI V STROM DL 650?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
8,8 10 5 SUZUKI V STROM DL 650

Motoren

DL 650 V-STROM - SUZUKI
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 9.899,-

2023
MotoPort Echt - Echt

DL 650 V-Strom ABS - SUZUKI
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 6.599,-

2013 · 20800 km
MotoPort Veldhoven - Veldhoven

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
MotoPort Leeuwarden - Leeuwarden

DL 650 A - SUZUKI
DL 650 A
SUZUKI
€ 9.899,-

2023
MotoPort Leeuwarden - Leeuwarden

DL 650 A - SUZUKI
DL 650 A
SUZUKI
€ 9.899,-

2023
MotoPort Leeuwarden - Leeuwarden

DL 650 A - SUZUKI
DL 650 A
SUZUKI
€ 9.899,-

2023
MotoPort Leeuwarden - Leeuwarden

DL 650 V Strom - SUZUKI
DL 650 V STROM
SUZUKI
€ 7.999,-

2018 · 18146 km
MotoPort Hillegom - Hillegom

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
MotoPort Leeuwarden - Leeuwarden

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
MotoPort Leeuwarden - Leeuwarden

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
MotoPort Leeuwarden - Leeuwarden

DL 650 V-STROM 35KW - SUZUKI
DL 650 V-STROM 35KW
SUZUKI
€ 7.990,-

2018 · 24100 km
MotoPort Goes - Goes

DL 650 V-STROM - SUZUKI
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 9.250,-

2022 · 1122 km
MotoPort Echt - Echt

DL 650 V-Strom 35kW/ A2 mogeli - SUZUKI
DL 650 V-STROM 35KW/ A2 MOGELI
SUZUKI
€ 4.790,-

2008 · 53516 km
TopMoto B.V. - Apeldoorn

DL 650 V-STROM NIEUWSTAAT! SLE - SUZUKI
DL 650 V-STROM NIEUWSTAAT! SLE
SUZUKI
€ 5.990,-

2011 · 12904 km
Mulders Motorcycles B.V. - Veendam

V-STROM 650 ABS - SUZUKI
V-STROM 650 ABS
SUZUKI
€ 9.899,-

2023
MotoPort Leek - Leek

V-STROM 650 XT ABS - SUZUKI
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
MotoPort Leek - Leek

DL 650 V-STROM - SUZUKI
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 8.690,-

2022 · 9085 km
MotoPort Echt - Echt

V STROM 650 - SUZUKI
V STROM 650
SUZUKI
€ 4.490,-

2008 · 25430 km
Pro-Motor-Motoren - Zoetermeer

DL650A - SUZUKI
DL650A
SUZUKI
€ 7.250,-

2017 · 35986 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

DL 650 V-STROM XTA - SUZUKI
DL 650 V-STROM XTA
SUZUKI
€ 8.990,-

2021 · 3200 km
MotoPort Goes - Goes

DL 650 V-STROM ABS - SUZUKI
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 7.599,-

2018 · 13568 km
Motorstore Uithoorn - Uithoorn

DL 650 A - SUZUKI
DL 650 A
SUZUKI
€ 9.899,-

2023 · 1 km
Motostore Barendrecht - Barendrecht

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023 · 1 km
Motostore Barendrecht - Barendrecht

DL 650 V-Strom - SUZUKI
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 3.999,-

2006 · 44821 km
MotoPort Veldhoven - Veldhoven

DL 650 V STROM - SUZUKI
DL 650 V STROM
SUZUKI
€ 6.799,-

2016 · 18802 km
MotoPort Wormerveer - Wormerveer

DL 650 V-STROM - SUZUKI
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 9.899,-

2022
MotoPort Echt - Echt

DL 650 ABS - SUZUKI
DL 650 ABS
SUZUKI
€ 9.899,-

2023
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

DL 650 ABS - SUZUKI
DL 650 ABS
SUZUKI
€ 9.899,-

2023
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

DL 650 ABS - SUZUKI
DL 650 ABS
SUZUKI
€ 9.899,-

2023
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

DL 650 V-STROM ABS - SUZUKI
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 6.299,-

2012 · 27116 km
Motorstore Uithoorn - Uithoorn

V-STROM 650 XT ABS - SUZUKI
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
MotoPort Leek - Leek

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023 · 1 km
Motostore Barendrecht - Barendrecht

V-Strom 650XT-abs - SUZUKI
V-STROM 650XT-ABS
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER

V-Strom 650-abs - SUZUKI
V-STROM 650-ABS
SUZUKI
€ 9.899,-

2023
Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER

V-Strom 650XT-abs - SUZUKI
V-STROM 650XT-ABS
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER

V-Strom 650-abs - SUZUKI
V-STROM 650-ABS
SUZUKI
€ 9.899,-

2023
Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER

DL 650 V-STROM ABS - SUZUKI
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 9.899,-

2022
MotoPort Goes - Goes

V-STROM 650 XT ABS - SUZUKI
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 10.399,-

2023 · 4 km
MotoPort Leek - Leek

V-STROM 650 XT ABS - SUZUKI
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
MotoPort Leek - Leek

V-Strom 650A V-Strom 650A , Vs - SUZUKI
V-STROM 650A V-STROM 650A , VS
SUZUKI
€ 7.250,-

2017 · 19895 km
Groenewold Motoren - Delft

V-STROM 650 XT ABS - SUZUKI
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
MotoPort Leek - Leek

DL 650 V-STROM ABS TOURING - SUZUKI
DL 650 V-STROM ABS TOURING
SUZUKI
€ 5.290,-

2010 · 44707 km
MotoPort Assen - Assen

DL650XTA - SUZUKI
DL650XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Motoshop Margraten - Margraten

DL 650 V-STROM ABS - SUZUKI
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 7.190,-

2016 · 3035 km
MotoPort Assen - Assen

DL650AL2 - SUZUKI
DL650AL2
SUZUKI
€ 6.450,-

2012 · 34150 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

DL 650 V-STROM ABS BLACK RHINO - SUZUKI
DL 650 V-STROM ABS BLACK RHINO
SUZUKI
€ 5.890,-

2009 · 29673 km
MotoPort Assen - Assen

V-STROM 650 XT ABS - SUZUKI
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 7.995,-

2017 · 4857 km
MotoPort Leek - Leek

DL 650 V-STROM - SUZUKI
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 9.899,-

2022
MotoPort Echt - Echt

DL 650 XTA - SUZUKI
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2023 · 1 km
Motostore Barendrecht - Barendrecht

V-STROM 650 XTA - SUZUKI
V-STROM 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2022
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

DL650A - SUZUKI
DL650A
SUZUKI
€ 6.750,-

2015 · 31303 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

DL650A V-STROM - SUZUKI
DL650A V-STROM
SUZUKI
€ 9.499,-

2022
MotoPort Rockanje - Rockanje

DL650 XTA Touring - SUZUKI
DL650 XTA TOURING
SUZUKI
€ 9.999,-

2022
MotoPort Rockanje - Rockanje

DL 650 XTA  V-Strom - SUZUKI
DL 650 XTA V-STROM
SUZUKI
€ 8.950,-

2021 · 6911 km
MotoPort Echt - Echt

DL 650 XTA  V-Strom - SUZUKI
DL 650 XTA V-STROM
SUZUKI
€ 10.399,-

2022
MotoPort Echt - Echt

DL 650 V-STROM XTA - SUZUKI
DL 650 V-STROM XTA
SUZUKI
€ 10.399,-

2022
MotoPort Goes - Goes

DL650A V-STROM - SUZUKI
DL650A V-STROM
SUZUKI
€ 9.499,-

2022
MotoPort Rockanje - Rockanje

DL 650 - SUZUKI
DL 650
SUZUKI
€ 4.750,-

2009 · 45200 km
Team Liemers Motoren - Lathum

DL 650 V-STROM ABS - SUZUKI
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 5.490,-

2012 · 49185 km
MotoPort Assen - Assen

DL 650 V-STROM - SUZUKI
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 4.999,-

2008 · 39742 km
Rokemp motoren - Vollenhove

DL 650 A - SUZUKI
DL 650 A
SUZUKI
€ 5.950,-

2011 · 23935 km
Team Liemers Motoren - Lathum

DL650XTA V-STROM - SUZUKI
DL650XTA V-STROM
SUZUKI
€ 9.999,-

2022
MotoPort Rockanje - Rockanje

DL650 - SUZUKI
DL650
SUZUKI
€ 6.450,-

2013 · 26582 km
Hoegee Suzuki Center BV - Afferden

DL 650 V-Strom - SUZUKI
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 8.950,-

2019 · 20605 km
MotoPort Den Bosch - Den Bosch

V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!! - SUZUKI
V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!!
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!! - SUZUKI
V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!!
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!! - SUZUKI
V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!!
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!! - SUZUKI
V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!!
SUZUKI
€ 10.399,-

2023
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

DL650A V-STROM - SUZUKI
DL650A V-STROM
SUZUKI
€ 9.499,-

2021
MotoPort Rockanje - Rockanje

DL650XTA - SUZUKI
DL650XTA
SUZUKI
€ 8.200,-

2021 · 24909 km
Motoshop Margraten - Margraten

DL650A V-STROM - SUZUKI
DL650A V-STROM
SUZUKI
€ 7.999,-

2021 · 13000 km
MotoPort Rockanje - Rockanje

Reviews

  • Algemene beoordeling: 8,8
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
E.K.J. Soer schreef:

“Ik rijd een VStrom uit 2021 Motor is echt heerlijk om mee te rijden. Nieuw gekocht en nu 14.000 km op de klok. Onderhoudsinterval in Europa is volgens het boekje om de 12000 km en dat is prima met mijn 15.000 woon werk km die ik maak. Houdt zich goed in alle weersomstandigheden, wendbaar en ook rustig tussen de file door te sturen. Motor heeft wel iets meer karakter dan een 4 op rij.
In snelle bochten merk je dat het zwaartepunt wat hoog ligt en valt de motor de bocht in, de eerste keer is dat wat schrikken. Grotere ruit en handvat verwarming met kappen maken het af. De 650 mist wat punch vanuit de 6e versnelling vandaar de wat mindere cijfers bij de prestaties. Is wel erg zijwind gevoelig je kan zo een halve meter opzij gezet worden als je een vrachtauto passeert, even op letten, zeker met een grote topkoffer. De achterrem doet niet echt mee lijkt het wel, dus je knijpt wat harder in de voorrem. Wel al een aantal keer in de ABS gesprongen, wat overigens erg rustig gaat zonder stoten. Verder als je klein bent is dit niet jouw motor want hij is vrij hoog. Makkelijk te onderhouden en oerbetrouwbaar gebleken met een redelijke restwaarde. Ziet er ook nog eens gewoon mooi uit. 1 op 22 is overal prima haalbaar gebleken.”

  • Pluspunten
  • Verbruik
  • Mmotor erg soepel
  • Uiterlijk
  • Minpunten
  • Windgevoelig
  • Achterrem
  • Zwaartepunt
  • Algemene beoordeling: 9,5
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Peter schreef:

“Ik rijd nu 3 jaar op mijn Suzuki dl 650 2004 ben zeer tevreden om me op te rijden lichte wendbare motor”

  • Pluspunten
  • Snel optrekken
  • Zuinig om te rijden ligt ook aan je rijstijl natuurlijk
  • Algemene beoordeling: 8,5
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Martin schreef:

“Een heel fijne motor, die lekker stuurt en een goede wegligging heeft. Met een verhoogd ruitje van givi zit je helemaal uit de wind. Het verbruik is fenomenaal, vooral op secondaire wegen en een lekkere grote tank. Wel heeft hij een zeer matig remvermogen. Oudere types hebben een slechte dynamo, maar dat probleem is nu echt opgelost. Bouten, moeren, abs-sensorring en diverse andere onderdelen zijn niet van rvs, maar van verzinkt ijzer maar dit kan ook niet voor de prijs van de motorfiets. Voetsteunen van de duopassagier, de spiegels en knipperlichten kunnen wel een upgrade gebruiken. Het motorblok is oerdegelijk!”

  • Pluspunten
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Uitstraling
  • Minpunten
  • Remmen
  • Algemene beoordeling: 9,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Dan Fabritius schreef:

“Sinds Mei 2017 rijd ik een 650 V Strom, na Bmw gereden te hebben(1150 RT).De Bmw werd mij te zwaar i.v.m ouder worden, dus heb bewust gekozen voor een lichtere motor.De Suzuki is een wendbare motor, heerlijke gooi en smijtmotor, je zit er prima op, en de kracht is ook prima, inhalen een fluitje van een cent, leuk bochtenwerk.Bmw is een Duits product,Suzuki Japans, je moet dus geen appels met peren vergelijken, daarvoor zijn de motoren gewoon te verschillend.Men bouwt nergens geen slechte motoren meer, en overal zoeken motorfabrikanten naar lichtere materialen, ook Bmw moet concessies doen aan de kwaliteit van gebruikte materialen, de motoren na 2004 van Bmw zijn kwalitatief minder geworden, niet zozeer het motorisch gedeelte, maar de hele opbouw..Dat mag misschien gelden voor alle motorfabrikanten.Suzuki V Strom 650 gebruikt ook lichte materialen.Maar het is een onproblematische motor, dus een motor met weinig problemen zoals recent een vakman zei. Om de 6000 km is voor mij in onderhoud prima behapbaar, ik ben een pensionado, dus gebruik hem niet voor woon werkverkeer, puur voor de luxe en gewoon het motorrijden.De zeldzame keren Duitsland of Schotland maken voor mij die 6000 km onderhoudsbeurt niet lastiger.Voor mensen die meer rijden zou ik een motor kiezen die langere intervallen kennen, zoals de DL 1000 van Suzuki.Heb er hyperpro veren opzitten, dat scheelt echt een slok op een borrel wat rijden aangaat, stuurt strak, kortom ben dik tevreden.Met gemak zonder problemen 160 km, mogelijkerwijs ook door beter veercomfort met hyperpro.Topsnelheid die men zelden rijdt ligt rond de 195 km. Het zitcomfort wat bij mijn Bmw ook goed was, is bij Suzuki ook in orde, ook al is de vorm van het zadel anders.Maar heb zeer beslist na drie kwartier geen zadelpijn.Ben 189 lang, en dat past bij deze motor die tamelijk hoog op de banden staat . Hij is tamelijk goed uitgerust met valbeugels, motorbescherming, handkappen, en ik kocht hem als tweedehands met handverwarming.Stond 40.000 op de teller. Het verbruik is netjes, 1 op 23, en bij 150 km haal je ook nog wel 1 op 20.Kortom, een tevreden Suzuki rijder.”

  • Pluspunten
  • Onproblematische motor
  • Prima zitcomfort en wendbaarheid
  • Zuinig in gebruik
  • Minpunten
  • Intervallen bij 6000 km
  • materialen net even minder verfijnd dan bij de Dl 1000
  • Bij lagere snelheden neemt wendbaarheid af
  • Algemene beoordeling: 8,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Kees schreef:

“Ik rijd sinds 2 jaar op een DL650, nieuw aangeschaft. Na 25.000km voornamelijk woon-werk is het tijd voor een review
- Motor vind ik het meest geschikt voor wat langere afstanden met niet al te veel kort bochten werk T.o.v het oude model Versys 650 is hij flink stabieler bij hogere snelheden, en ook trillingsvrij. Kruissnelheid tot 135km/u is goed vol te houden, daarboven ga je merken dat je maar 650cc hebt.
- Voor het echt korte bochtenwerk, bv om vlot door het verkeer te komen in de stad, is hij minder geschikt. Hier merk je duidelijk verschik met de Kawa Versys, die een stuk lichter stuurt. Het is allemaal wel te doen maar niet van harte
- Motor is vrij hoog, ook het zwaartepunt is vrij hoog. Ik ben \"slechts\" 170cm, het gaat allemaal net. Voor een beginner die niet al te groot is, zou ik deze motor daarom niet direct aanraden, het is echt wennen.
- De 2 cylinder V-twin motor geeft meer vermogen dan je wellicht zou verwachten voor een 650cc. Vermogen wordt heel geleidelijk afgegeven, wat fijn rijdt. Wel is veel schakelen nodig om vlot te blijven rijden. T.o.v. een 4 cylinder, rijdt het toch watonrustiger. Ik vind dit juist leuk, maar dat moet je liggen.
- Onderhoud is om de 6000 km. Voor mij is dit erg veel aangezien ik veel rijd. Kan dus een reden zijn om te kiezen voor een motor met lagere onderhoudsfrequentie.
- Uiterlijk vind ik persoonlijk wat gedateerd, vooral tov de recent vernieuwde Versys.

  • Pluspunten
  • Fijn voor langere afstanden
  • Degelijk betrouwbaar motorblok
  • 100% trillingsvrij
  • Minpunten
  • Niet heel wendbaar bij lage snelheden
  • Uiterlijk ietwat gedateerd
  • Vrij hoge zithoogte