2011 · 12904 km Mulders Motorcycles B.V. - Veendam
V-STROM 650 ABS
SUZUKI
€ 9.899,-
2023 MotoPort Leek - Leek
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 MotoPort Leek - Leek
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 8.690,-
2022 · 9085 km MotoPort Echt - Echt
V STROM 650
SUZUKI
€ 4.490,-
2008 · 25430 km Pro-Motor-Motoren - Zoetermeer
DL650A
SUZUKI
€ 7.250,-
2017 · 35986 km Hoegee Suzuki Center BV - Afferden
DL 650 V-STROM XTA
SUZUKI
€ 8.990,-
2021 · 3200 km MotoPort Goes - Goes
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 7.599,-
2018 · 13568 km Motorstore Uithoorn - Uithoorn
DL 650 A
SUZUKI
€ 9.899,-
2023 · 1 km Motostore Barendrecht - Barendrecht
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 · 1 km Motostore Barendrecht - Barendrecht
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 3.999,-
2006 · 44821 km MotoPort Veldhoven - Veldhoven
DL 650 V STROM
SUZUKI
€ 6.799,-
2016 · 18802 km MotoPort Wormerveer - Wormerveer
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 9.899,-
2022 MotoPort Echt - Echt
DL 650 ABS
SUZUKI
€ 9.899,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
DL 650 ABS
SUZUKI
€ 9.899,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
DL 650 ABS
SUZUKI
€ 9.899,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 6.299,-
2012 · 27116 km Motorstore Uithoorn - Uithoorn
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 MotoPort Leek - Leek
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 · 1 km Motostore Barendrecht - Barendrecht
V-STROM 650XT-ABS
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER
V-STROM 650-ABS
SUZUKI
€ 9.899,-
2023 Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER
V-STROM 650XT-ABS
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER
V-STROM 650-ABS
SUZUKI
€ 9.899,-
2023 Hans van Wijk Motoren B.V. - ZOETERMEER
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 9.899,-
2022 MotoPort Goes - Goes
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 · 4 km MotoPort Leek - Leek
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 MotoPort Leek - Leek
V-STROM 650A V-STROM 650A , VS
SUZUKI
€ 7.250,-
2017 · 19895 km Groenewold Motoren - Delft
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 MotoPort Leek - Leek
DL 650 V-STROM ABS TOURING
SUZUKI
€ 5.290,-
2010 · 44707 km MotoPort Assen - Assen
DL650XTA
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Motoshop Margraten - Margraten
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 7.190,-
2016 · 3035 km MotoPort Assen - Assen
DL650AL2
SUZUKI
€ 6.450,-
2012 · 34150 km Hoegee Suzuki Center BV - Afferden
DL 650 V-STROM ABS BLACK RHINO
SUZUKI
€ 5.890,-
2009 · 29673 km MotoPort Assen - Assen
V-STROM 650 XT ABS
SUZUKI
€ 7.995,-
2017 · 4857 km MotoPort Leek - Leek
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 9.899,-
2022 MotoPort Echt - Echt
DL 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 · 1 km Motostore Barendrecht - Barendrecht
V-STROM 650 XTA
SUZUKI
€ 10.399,-
2022 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
DL650A
SUZUKI
€ 6.750,-
2015 · 31303 km Hoegee Suzuki Center BV - Afferden
DL650A V-STROM
SUZUKI
€ 9.499,-
2022 MotoPort Rockanje - Rockanje
DL650 XTA TOURING
SUZUKI
€ 9.999,-
2022 MotoPort Rockanje - Rockanje
DL 650 XTA V-STROM
SUZUKI
€ 8.950,-
2021 · 6911 km MotoPort Echt - Echt
DL 650 XTA V-STROM
SUZUKI
€ 10.399,-
2022 MotoPort Echt - Echt
DL 650 V-STROM XTA
SUZUKI
€ 10.399,-
2022 MotoPort Goes - Goes
DL650A V-STROM
SUZUKI
€ 9.499,-
2022 MotoPort Rockanje - Rockanje
DL 650
SUZUKI
€ 4.750,-
2009 · 45200 km Team Liemers Motoren - Lathum
DL 650 V-STROM ABS
SUZUKI
€ 5.490,-
2012 · 49185 km MotoPort Assen - Assen
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 4.999,-
2008 · 39742 km Rokemp motoren - Vollenhove
DL 650 A
SUZUKI
€ 5.950,-
2011 · 23935 km Team Liemers Motoren - Lathum
DL650XTA V-STROM
SUZUKI
€ 9.999,-
2022 MotoPort Rockanje - Rockanje
DL650
SUZUKI
€ 6.450,-
2013 · 26582 km Hoegee Suzuki Center BV - Afferden
DL 650 V-STROM
SUZUKI
€ 8.950,-
2019 · 20605 km MotoPort Den Bosch - Den Bosch
V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!!
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!!
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!!
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
V-STROM 650 XTA PRE-ORDER NU!!
SUZUKI
€ 10.399,-
2023 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
DL650A V-STROM
SUZUKI
€ 9.499,-
2021 MotoPort Rockanje - Rockanje
DL650XTA
SUZUKI
€ 8.200,-
2021 · 24909 km Motoshop Margraten - Margraten
DL650A V-STROM
SUZUKI
€ 7.999,-
2021 · 13000 km MotoPort Rockanje - Rockanje
Reviews
Algemene beoordeling: 8,8
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
E.K.J. Soer schreef:
“Ik rijd een VStrom uit 2021 Motor is echt heerlijk om mee te rijden. Nieuw gekocht en nu 14.000 km op de klok. Onderhoudsinterval in Europa is volgens het boekje om de 12000 km en dat is prima met mijn 15.000 woon werk km die ik maak. Houdt zich goed in alle weersomstandigheden, wendbaar en ook rustig tussen de file door te sturen. Motor heeft wel iets meer karakter dan een 4 op rij.
In snelle bochten merk je dat het zwaartepunt wat hoog ligt en valt de motor de bocht in, de eerste keer is dat wat schrikken. Grotere ruit en handvat verwarming met kappen maken het af. De 650 mist wat punch vanuit de 6e versnelling vandaar de wat mindere cijfers bij de prestaties. Is wel erg zijwind gevoelig je kan zo een halve meter opzij gezet worden als je een vrachtauto passeert, even op letten, zeker met een grote topkoffer. De achterrem doet niet echt mee lijkt het wel, dus je knijpt wat harder in de voorrem. Wel al een aantal keer in de ABS gesprongen, wat overigens erg rustig gaat zonder stoten. Verder als je klein bent is dit niet jouw motor want hij is vrij hoog. Makkelijk te onderhouden en oerbetrouwbaar gebleken met een redelijke restwaarde. Ziet er ook nog eens gewoon mooi uit. 1 op 22 is overal prima haalbaar gebleken.”
Pluspunten
Verbruik
Mmotor erg soepel
Uiterlijk
Minpunten
Windgevoelig
Achterrem
Zwaartepunt
Algemene beoordeling: 9,5
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Peter schreef:
“Ik rijd nu 3 jaar op mijn Suzuki dl 650 2004 ben zeer tevreden om me op te rijden lichte wendbare motor”
Pluspunten
Snel optrekken
Zuinig om te rijden ligt ook aan je rijstijl natuurlijk
Algemene beoordeling: 8,5
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Martin schreef:
“Een heel fijne motor, die lekker stuurt en een goede wegligging heeft. Met een verhoogd ruitje van givi zit je helemaal uit de wind. Het verbruik is fenomenaal, vooral op secondaire wegen en een lekkere grote tank. Wel heeft hij een zeer matig remvermogen. Oudere types hebben een slechte dynamo, maar dat probleem is nu echt opgelost. Bouten, moeren, abs-sensorring en diverse andere onderdelen zijn niet van rvs, maar van verzinkt ijzer maar dit kan ook niet voor de prijs van de motorfiets. Voetsteunen van de duopassagier, de spiegels en knipperlichten kunnen wel een upgrade gebruiken. Het motorblok is oerdegelijk!”
Pluspunten
Prijs
Kwaliteit
Uitstraling
Minpunten
Remmen
Algemene beoordeling: 9,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Dan Fabritius schreef:
“Sinds Mei 2017 rijd ik een 650 V Strom, na Bmw gereden te hebben(1150 RT).De Bmw werd mij te zwaar i.v.m ouder worden, dus heb bewust gekozen voor een lichtere motor.De Suzuki is een wendbare motor, heerlijke gooi en smijtmotor, je zit er prima op, en de kracht is ook prima, inhalen een fluitje van een cent, leuk bochtenwerk.Bmw is een Duits product,Suzuki Japans, je moet dus geen appels met peren vergelijken, daarvoor zijn de motoren gewoon te verschillend.Men bouwt nergens geen slechte motoren meer, en overal zoeken motorfabrikanten naar lichtere materialen, ook Bmw moet concessies doen aan de kwaliteit van gebruikte materialen, de motoren na 2004 van Bmw zijn kwalitatief minder geworden, niet zozeer het motorisch gedeelte, maar de hele opbouw..Dat mag misschien gelden voor alle motorfabrikanten.Suzuki V Strom 650 gebruikt ook lichte materialen.Maar het is een onproblematische motor, dus een motor met weinig problemen zoals recent een vakman zei. Om de 6000 km is voor mij in onderhoud prima behapbaar, ik ben een pensionado, dus gebruik hem niet voor woon werkverkeer, puur voor de luxe en gewoon het motorrijden.De zeldzame keren Duitsland of Schotland maken voor mij die 6000 km onderhoudsbeurt niet lastiger.Voor mensen die meer rijden zou ik een motor kiezen die langere intervallen kennen, zoals de DL 1000 van Suzuki.Heb er hyperpro veren opzitten, dat scheelt echt een slok op een borrel wat rijden aangaat, stuurt strak, kortom ben dik tevreden.Met gemak zonder problemen 160 km, mogelijkerwijs ook door beter veercomfort met hyperpro.Topsnelheid die men zelden rijdt ligt rond de 195 km. Het zitcomfort wat bij mijn Bmw ook goed was, is bij Suzuki ook in orde, ook al is de vorm van het zadel anders.Maar heb zeer beslist na drie kwartier geen zadelpijn.Ben 189 lang, en dat past bij deze motor die tamelijk hoog op de banden staat . Hij is tamelijk goed uitgerust met valbeugels, motorbescherming, handkappen, en ik kocht hem als tweedehands met handverwarming.Stond 40.000 op de teller. Het verbruik is netjes, 1 op 23, en bij 150 km haal je ook nog wel 1 op 20.Kortom, een tevreden Suzuki rijder.”
Pluspunten
Onproblematische motor
Prima zitcomfort en wendbaarheid
Zuinig in gebruik
Minpunten
Intervallen bij 6000 km
materialen net even minder verfijnd dan bij de Dl 1000
Bij lagere snelheden neemt wendbaarheid af
Algemene beoordeling: 8,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Kees schreef:
“Ik rijd sinds 2 jaar op een DL650, nieuw aangeschaft. Na 25.000km voornamelijk woon-werk is het tijd voor een review
- Motor vind ik het meest geschikt voor wat langere afstanden met niet al te veel kort bochten werk T.o.v het oude model Versys 650 is hij flink stabieler bij hogere snelheden, en ook trillingsvrij. Kruissnelheid tot 135km/u is goed vol te houden, daarboven ga je merken dat je maar 650cc hebt.
- Voor het echt korte bochtenwerk, bv om vlot door het verkeer te komen in de stad, is hij minder geschikt. Hier merk je duidelijk verschik met de Kawa Versys, die een stuk lichter stuurt. Het is allemaal wel te doen maar niet van harte
- Motor is vrij hoog, ook het zwaartepunt is vrij hoog. Ik ben \"slechts\" 170cm, het gaat allemaal net. Voor een beginner die niet al te groot is, zou ik deze motor daarom niet direct aanraden, het is echt wennen.
- De 2 cylinder V-twin motor geeft meer vermogen dan je wellicht zou verwachten voor een 650cc. Vermogen wordt heel geleidelijk afgegeven, wat fijn rijdt. Wel is veel schakelen nodig om vlot te blijven rijden. T.o.v. een 4 cylinder, rijdt het toch watonrustiger. Ik vind dit juist leuk, maar dat moet je liggen.
- Onderhoud is om de 6000 km. Voor mij is dit erg veel aangezien ik veel rijd. Kan dus een reden zijn om te kiezen voor een motor met lagere onderhoudsfrequentie.
- Uiterlijk vind ik persoonlijk wat gedateerd, vooral tov de recent vernieuwde Versys.
”
Reviews
“Ik rijd een VStrom uit 2021 Motor is echt heerlijk om mee te rijden. Nieuw gekocht en nu 14.000 km op de klok. Onderhoudsinterval in Europa is volgens het boekje om de 12000 km en dat is prima met mijn 15.000 woon werk km die ik maak. Houdt zich goed in alle weersomstandigheden, wendbaar en ook rustig tussen de file door te sturen. Motor heeft wel iets meer karakter dan een 4 op rij.
In snelle bochten merk je dat het zwaartepunt wat hoog ligt en valt de motor de bocht in, de eerste keer is dat wat schrikken. Grotere ruit en handvat verwarming met kappen maken het af. De 650 mist wat punch vanuit de 6e versnelling vandaar de wat mindere cijfers bij de prestaties. Is wel erg zijwind gevoelig je kan zo een halve meter opzij gezet worden als je een vrachtauto passeert, even op letten, zeker met een grote topkoffer. De achterrem doet niet echt mee lijkt het wel, dus je knijpt wat harder in de voorrem. Wel al een aantal keer in de ABS gesprongen, wat overigens erg rustig gaat zonder stoten. Verder als je klein bent is dit niet jouw motor want hij is vrij hoog. Makkelijk te onderhouden en oerbetrouwbaar gebleken met een redelijke restwaarde. Ziet er ook nog eens gewoon mooi uit. 1 op 22 is overal prima haalbaar gebleken.”
“Ik rijd nu 3 jaar op mijn Suzuki dl 650 2004 ben zeer tevreden om me op te rijden lichte wendbare motor”
“Een heel fijne motor, die lekker stuurt en een goede wegligging heeft. Met een verhoogd ruitje van givi zit je helemaal uit de wind. Het verbruik is fenomenaal, vooral op secondaire wegen en een lekkere grote tank. Wel heeft hij een zeer matig remvermogen. Oudere types hebben een slechte dynamo, maar dat probleem is nu echt opgelost. Bouten, moeren, abs-sensorring en diverse andere onderdelen zijn niet van rvs, maar van verzinkt ijzer maar dit kan ook niet voor de prijs van de motorfiets. Voetsteunen van de duopassagier, de spiegels en knipperlichten kunnen wel een upgrade gebruiken. Het motorblok is oerdegelijk!”
“Sinds Mei 2017 rijd ik een 650 V Strom, na Bmw gereden te hebben(1150 RT).De Bmw werd mij te zwaar i.v.m ouder worden, dus heb bewust gekozen voor een lichtere motor.De Suzuki is een wendbare motor, heerlijke gooi en smijtmotor, je zit er prima op, en de kracht is ook prima, inhalen een fluitje van een cent, leuk bochtenwerk.Bmw is een Duits product,Suzuki Japans, je moet dus geen appels met peren vergelijken, daarvoor zijn de motoren gewoon te verschillend.Men bouwt nergens geen slechte motoren meer, en overal zoeken motorfabrikanten naar lichtere materialen, ook Bmw moet concessies doen aan de kwaliteit van gebruikte materialen, de motoren na 2004 van Bmw zijn kwalitatief minder geworden, niet zozeer het motorisch gedeelte, maar de hele opbouw..Dat mag misschien gelden voor alle motorfabrikanten.Suzuki V Strom 650 gebruikt ook lichte materialen.Maar het is een onproblematische motor, dus een motor met weinig problemen zoals recent een vakman zei. Om de 6000 km is voor mij in onderhoud prima behapbaar, ik ben een pensionado, dus gebruik hem niet voor woon werkverkeer, puur voor de luxe en gewoon het motorrijden.De zeldzame keren Duitsland of Schotland maken voor mij die 6000 km onderhoudsbeurt niet lastiger.Voor mensen die meer rijden zou ik een motor kiezen die langere intervallen kennen, zoals de DL 1000 van Suzuki.Heb er hyperpro veren opzitten, dat scheelt echt een slok op een borrel wat rijden aangaat, stuurt strak, kortom ben dik tevreden.Met gemak zonder problemen 160 km, mogelijkerwijs ook door beter veercomfort met hyperpro.Topsnelheid die men zelden rijdt ligt rond de 195 km. Het zitcomfort wat bij mijn Bmw ook goed was, is bij Suzuki ook in orde, ook al is de vorm van het zadel anders.Maar heb zeer beslist na drie kwartier geen zadelpijn.Ben 189 lang, en dat past bij deze motor die tamelijk hoog op de banden staat . Hij is tamelijk goed uitgerust met valbeugels, motorbescherming, handkappen, en ik kocht hem als tweedehands met handverwarming.Stond 40.000 op de teller. Het verbruik is netjes, 1 op 23, en bij 150 km haal je ook nog wel 1 op 20.Kortom, een tevreden Suzuki rijder.”
“Ik rijd sinds 2 jaar op een DL650, nieuw aangeschaft. Na 25.000km voornamelijk woon-werk is het tijd voor een review
- Motor vind ik het meest geschikt voor wat langere afstanden met niet al te veel kort bochten werk T.o.v het oude model Versys 650 is hij flink stabieler bij hogere snelheden, en ook trillingsvrij. Kruissnelheid tot 135km/u is goed vol te houden, daarboven ga je merken dat je maar 650cc hebt.
- Voor het echt korte bochtenwerk, bv om vlot door het verkeer te komen in de stad, is hij minder geschikt. Hier merk je duidelijk verschik met de Kawa Versys, die een stuk lichter stuurt. Het is allemaal wel te doen maar niet van harte
- Motor is vrij hoog, ook het zwaartepunt is vrij hoog. Ik ben \"slechts\" 170cm, het gaat allemaal net. Voor een beginner die niet al te groot is, zou ik deze motor daarom niet direct aanraden, het is echt wennen.
- De 2 cylinder V-twin motor geeft meer vermogen dan je wellicht zou verwachten voor een 650cc. Vermogen wordt heel geleidelijk afgegeven, wat fijn rijdt. Wel is veel schakelen nodig om vlot te blijven rijden. T.o.v. een 4 cylinder, rijdt het toch watonrustiger. Ik vind dit juist leuk, maar dat moet je liggen.
- Onderhoud is om de 6000 km. Voor mij is dit erg veel aangezien ik veel rijd. Kan dus een reden zijn om te kiezen voor een motor met lagere onderhoudsfrequentie.
- Uiterlijk vind ik persoonlijk wat gedateerd, vooral tov de recent vernieuwde Versys.
”