2020 · 17040 km Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
ROCKET 3 GT
TRIUMPH
€ 22.490,-
2021 · 14530 km Triumph Motorcycles Groningen - Groningen
ROCKET 3 R
TRIUMPH
€ 22.999,-
2022 · 4972 km MotoPort Wormerveer - Wormerveer
ROCKET 3
TRIUMPH
€ 8.995,-
2006 · 38807 km Lowlands Biker Store - Zwolle
ROCKET 3 STORM GT
TRIUMPH
€ 31.395,-
2024 MotoPort Goes - Goes
Reviews
OPA ROCKET schreef:
“Ik scheur met mijn machine reeds 2 jaar over de Europese wegen.Puur genot.Mijn motor is uitgerust met de speciale uitlaten en aansluitset die het weglaten van de kathalisator toelaat.Niet alleen het brullende geluid is fantastisch,eveneens neemt het al riante vermogen toe tot 168 pk.Van 0 naar 100 in minder dan 3 seconden is het resultaat van deze aanpassing.Stuur goed vastnemen,gas open en een ongeevenaarde versnelling valt U den deel.Rijden met deze machine geeft een kik om U tegen te zeggen. ”
Janus schreef:
“Overweldigende machine die niets te raden overlaat”
Sharko schreef:
“De Rocket laat zich superstrak door elk bochtje dirigeren. De 24 cm brede achterband heeft geen enkel negatieve invloed op het bochtenwerk. Wel biedt de band meer dan genoeg grip om op elk gewenst moment het complete geweld van het blok op straat te donderen. Auto's worden voor het ontbijt verorberd en als tussendoortje elk willekeurige supersport motor.
Nadeel is wel dat bij stil staan de uitlaten langzaam je rechterbeen roosteren en dat de chromencover (waarschijnlijk voor de injectie) aan de linkerkant van de tank op de plaatst van je knie zit. De remmen zijn van een uitstekend kaliber, zowel voor als achter doen hun werk naar behoren. Kijk wel uit voor te progressief doorknijpen of trappen, want dan krijg je m wel makkelijk aan het gummen. De combinatie van een gruwelijke acceleratie en een brullende 3-cilinder is op zn zachts gezegd verslavend. Zo grandioos als de prestaties zijn, zo makkelijk is de Rocket te rijden.
Opstappen en wegwezen.”
Duvel schreef:
“De Rocket III is een wervelstorm op wielen. Zijn driecilinder-injectiemotor heeft een cilinderinhoud van maar liefst 2294 cm3 en levert een onwaarschijnlijk hoog koppel van 200 Nm. Deze ongelooflijke hoeveelheid kracht wordt via een vijfversnellingsbak en een cardanas naar de gigantische, 240 mm brede achterband geleid, terwijl het robuuste stalen frame, de USD vorken en de remklauwen met vier zuigers volgens Daytona 955i-specificaties het motorgeweld van de Rocket III in toom houden.
Maar de Rocket III is ook een goed bruikbare machine, die niet alleen geschikt is om te toeren, maar zich ook moeiteloos door het stadsverkeer of over bochtige wegen laat loodsen.
Alles aan deze machine is speciaal: de overweldigende prestaties, het verbazingwekkend uiterlijk en de gedetailleerde afwerking.”
EdRocket schreef:
“Windscherm ??? De Rocket III heeft toch geen windscherm !!!”
H. Fierkens schreef:
“Prachtige machine, die ook nog eens zeer uitstekend presteerd en daarbij ook nog goed laat sturen en goed zit! Alleen de windscherm die moest eigenlijk verstelbaar zijn, zodat je deze naargelang weertype en snelheid wat aan kan passen, want die maakt teveel turbolentie op de autosnelweg.”
Reviews
“Ik scheur met mijn machine reeds 2 jaar over de Europese wegen.Puur genot.Mijn motor is uitgerust met de speciale uitlaten en aansluitset die het weglaten van de kathalisator toelaat.Niet alleen het brullende geluid is fantastisch,eveneens neemt het al riante vermogen toe tot 168 pk.Van 0 naar 100 in minder dan 3 seconden is het resultaat van deze aanpassing.Stuur goed vastnemen,gas open en een ongeevenaarde versnelling valt U den deel.Rijden met deze machine geeft een kik om U tegen te zeggen. ”
“Overweldigende machine die niets te raden overlaat”
“De Rocket laat zich superstrak door elk bochtje dirigeren. De 24 cm brede achterband heeft geen enkel negatieve invloed op het bochtenwerk. Wel biedt de band meer dan genoeg grip om op elk gewenst moment het complete geweld van het blok op straat te donderen. Auto's worden voor het ontbijt verorberd en als tussendoortje elk willekeurige supersport motor.
Nadeel is wel dat bij stil staan de uitlaten langzaam je rechterbeen roosteren en dat de chromencover (waarschijnlijk voor de injectie) aan de linkerkant van de tank op de plaatst van je knie zit. De remmen zijn van een uitstekend kaliber, zowel voor als achter doen hun werk naar behoren. Kijk wel uit voor te progressief doorknijpen of trappen, want dan krijg je m wel makkelijk aan het gummen. De combinatie van een gruwelijke acceleratie en een brullende 3-cilinder is op zn zachts gezegd verslavend. Zo grandioos als de prestaties zijn, zo makkelijk is de Rocket te rijden.
Opstappen en wegwezen.”
“De Rocket III is een wervelstorm op wielen. Zijn driecilinder-injectiemotor heeft een cilinderinhoud van maar liefst 2294 cm3 en levert een onwaarschijnlijk hoog koppel van 200 Nm. Deze ongelooflijke hoeveelheid kracht wordt via een vijfversnellingsbak en een cardanas naar de gigantische, 240 mm brede achterband geleid, terwijl het robuuste stalen frame, de USD vorken en de remklauwen met vier zuigers volgens Daytona 955i-specificaties het motorgeweld van de Rocket III in toom houden.
Maar de Rocket III is ook een goed bruikbare machine, die niet alleen geschikt is om te toeren, maar zich ook moeiteloos door het stadsverkeer of over bochtige wegen laat loodsen.
Alles aan deze machine is speciaal: de overweldigende prestaties, het verbazingwekkend uiterlijk en de gedetailleerde afwerking.”
“Windscherm ??? De Rocket III heeft toch geen windscherm !!!”
“Prachtige machine, die ook nog eens zeer uitstekend presteerd en daarbij ook nog goed laat sturen en goed zit! Alleen de windscherm die moest eigenlijk verstelbaar zijn, zodat je deze naargelang weertype en snelheid wat aan kan passen, want die maakt teveel turbolentie op de autosnelweg.”