2021 · 7606 km Motorcentrum Bruurs - Noord-Scharwoude
SPEED TRIPLE 955I SPORTDEMPER!
TRIUMPH
€ 3.650,-
2001 · 54026 km Mulders Motorcycles B.V. - Veendam
SPEED TRIPLE ABS
TRIUMPH
€ 7.790,-
2014 · 40600 km MotoPort Goes - Goes
SPEED TRIPLE 1050
TRIUMPH
€ 7.999,-
2012 · 24200 km MotoPort Hillegom - Hillegom
SPEED TRIPLE 1200 RR
TRIUMPH
€ 23250,-€ 22550,-
2023 · 1 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
SPEED TRIPLE 1200 RR
TRIUMPH
€ 23550,-€ 22550,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
SPEED TRIPLE 1200 RS
TRIUMPH
€ 21.495,-
2021 Triumph Motorcycles Groningen - Groningen
SPEED TRIPLE 1200 RR
TRIUMPH
€ 23.550,-
2022 Triumph Motorcycles Groningen - Groningen
SPEED TRIPLE 1200 RS
TRIUMPH
€ 21.495,-
2022 Triumph Motorcycles Groningen - Groningen
SPEED TRIPLE 1200 RS
TRIUMPH
€ 16.990,-
2021 · 18848 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
SPEED TRIPLE 1200 RS
TRIUMPH
€ 21.495,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
SPEED TRIPLE 1200 RS
TRIUMPH
€ 18.990,-
2022 · 5430 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
SPEED TRIPLE 1200 RS
TRIUMPH
€ 18.990,-
2022 · 4951 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
SPEED TRIPLE 1200 RS
TRIUMPH
€ 21.495,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
SPEED TRIPLE 1200 RS
TRIUMPH
€ 21.795,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
SPEED TRIPLE 1050
TRIUMPH
€ 5.750,-
2008 · 47966 km Rokemp motoren - Vollenhove
SPEED TRIPLE 94
TRIUMPH
€ 11.490,-
2015 · 500 km MotoPort Den Bosch - Den Bosch
Reviews
Henk schreef:
“Wat moet je schrijven over deze icoon, wint vanaf 1996 bijna alle naked bike vergelijkingstesten van de grote internationale motorbladen
Ben in het bezit van een T300/595/955, welke ik ook uit de garage haal het blijft genieten, heerlijk blok altijd koppel,betrouwbaar, banden en af en toe een accu, geen olie vebruik prima remmen ook al in 1995. Ja en de looks ruig/herkenbaar en met de hoge carbon race uitlaat heerlijke knallen bij het terugschakelen.
min puntje bij enkele type het minder soepel schakelen.
in al die jaren een keer een oliesenzor vervangen. rij ongeveer 15000km/jaar verdeeld over triple's.
”
stampertje2 schreef:
“veels te goeienste fiets ik heb er al heel wat gehad van supermotard tot yamaha R1 en deze is de eerste die ik al meer dan 3 jaar in de garage heb staan”
roel kremers schreef:
“bij het opentrekken van de gashendel bij deze door alle goden bekroonde speed-devil is een spontane erectie maar moeilijk te onderdrukken. een tien”
Bas v/d meulen schreef:
“dit is de mooiste degelijkste en meest presterende machine, waar bij de gehele aardkloot de eer heeft om als circuit voor dit hemels apparaat te mogen fungeren.
dit is mn 10e motor en mn eerste naked bike hiervoor heb ik op racemotoren gereden onder andere de yamaha r1, r6, kawasaki ninja in alle types en modellen en als laatst de suzuki hayabusa, maar al deze motoren vallen nog niet eens in de schaduw van deze overweldigende Triumph Speed Triple.”
JantB schreef:
“Ongelooflijk, goed sturende fiets, beter dan wat ik tot nu toe heb gereden.Ik denk dat deze fiets op 1 had moeten staan, als ik kijk wat daar staat moet ik lachen.”
avana schreef:
“Nieuw gekocht begin 2005, tot nu toe eigenlijk geen problemen wel veel
lol. Echt een zeer goed sturende motorfiets, acherbandje wel wat sneller
vervangen dan gemiddeld...... . Overweeg je een naked bike , zet deze op
je shortlist voor een testrit! Alvast veel plezier!”
piet schreef:
“superscheurbak,eigenwijs voorkomen, heb 'm sinds 2000 en rijd daarnaast nog een vfr750 en zx6 maar er is niks dat tipt aan een 3 pitter. (een tuono misschien) fiets is origineel getuned door Just Barnard (motoplace Joop Richter amsterdam( bestaat helaas niet meer)) ik heb woensdag 15-6-05 setje bridgestone BT014 er onder laten schroeven en hij is nou helemaal niet meer bij te houden. hahahaha o ja de tuning van de fiets komt uit op 110 achterwiel pk's en 105nM. dit is misschien niet schrikwekkend maar zoals dat orgel nu oppakt dat is niet normaal meer. (grotere gasklephuizen,ander uitlaat systeem en even aan de "computer" gehangen.”
Eric schreef:
“Weg met die japanse massa bikes!! het kan! onvervalst karakter en design gecombineerd met geweldige kwaliteit!! superfiets”
bart schreef:
“net een proef rit op een neiuwe gemaakt! en gelijk gekocht! wheely monster, overal powerrrrr!! en ook nog geweldig sturen!”
Jurgen schreef:
“Geweldig ragbeest met een supervet blok!! erg verslavend en ik heb alle merken wel gereden......
triumph heeft helaas nog wat oud zeer bij sommigen uit de seventies en dat is maar goed want zo rijd ik lekker exclusief!!!!
”
Frank schreef:
“Perfecte remmen met stalen remleidingen, geweldig 3 cilinder koppel en geluid. Mooi frame en wielophanging.”
BE schreef:
“Geweldig koppel onderin en een machtige sound met carbon dempers. Wil voorlopig niet meer iets anders.”
Aad schreef:
“Een mooie naakte driecilinder. In 2002 werd ie 7 kg lichter maar het vermogen werd teruggebracht naar 120 pk.
Hij kreeg het blok van de Daytona 955i.
Dit jaar 2004 motorisch ongewijzigd, maar wel een cool mat zwart gespoten blok, frame en wielen. ”
Frank (Die Grote) schreef:
“Ik heb er zelf een gebouwd, van een T595.
Erg mooi geworden, met een chromaflair paintjob.
Nu heeft de T509 zeker voldoende PK's
Ik zie hier ook commentaar staan van Duc liefhebbers.
Die halen het natuurlijk niet bij zo'n machtige 3 cilinder.”
Frank schreef:
“perfect afgewerkt met stalenremleidingen etc. 3 cilinder een genot voor het oor, zeker met een 2 Bros uitlaat. Mogelijkheden genoeg om de motor individueel aan te kleden.”
VvE schreef:
“Erg leuk maar een duc blijft leuker”
leeraar schreef:
“Heerlijke rag motor voor de kleinere wegen,tot snelheden van zo'n 200km/h blijf ik m'n vrienden gewoon voor (hun rijden bv.vtr1000/xjr1300/zrx1100) Ik rijd het model 2000 met een (het merk) carbon uitlaatdemper(nauwlijks!) en het geeft zo'n onwijze kick om op de franse D-wegen de meeste(of er moet al een hele goeie piloot op de fiets zitten)sportfietsen het nakijken te geven. De Bridgestone 010 banden helpen daar natuurlijk ook aan mee,heb ook Michelin pilot sport geprobeerd maar de achterband zette mij toch wel iets te vaak een stapje opzij + de Bridgestones gaan ook nog eens 2000km langer mee! Het bezine verbruik ligt ergens tussen de 1 op 14 en 1 op 19 en dan rijdt ik meestal toch redelijk sportief. Mijn eerdere motoren waren yamaha Fz750(2)/tdm850/fj1200/fzr1000exup/suzuki rf600/mg le mans 1000/ laverda 180° 1000jota (egli frame heb ik nog en gaat ook nooit meer weg!) en ik moet zeggen dat dit toch echt m'n fijnste motor tot nu toe is. M'n volgende motor bestaad niet maar het moet toch mogelijk zijn lijkt me om het zitgedeelte met lucht happers van mijn model op het nieuwe model te plaatsen?!”
Monster S4 schreef:
“Na een Duc de mooiste fiets”
Dave schreef:
“yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes !!!!!!!
Wat een kicke machine om te rijden !!”
Reviews
“Wat moet je schrijven over deze icoon, wint vanaf 1996 bijna alle naked bike vergelijkingstesten van de grote internationale motorbladen
Ben in het bezit van een T300/595/955, welke ik ook uit de garage haal het blijft genieten, heerlijk blok altijd koppel,betrouwbaar, banden en af en toe een accu, geen olie vebruik prima remmen ook al in 1995. Ja en de looks ruig/herkenbaar en met de hoge carbon race uitlaat heerlijke knallen bij het terugschakelen.
min puntje bij enkele type het minder soepel schakelen.
in al die jaren een keer een oliesenzor vervangen. rij ongeveer 15000km/jaar verdeeld over triple's.
”
“veels te goeienste fiets ik heb er al heel wat gehad van supermotard tot yamaha R1 en deze is de eerste die ik al meer dan 3 jaar in de garage heb staan”
“bij het opentrekken van de gashendel bij deze door alle goden bekroonde speed-devil is een spontane erectie maar moeilijk te onderdrukken. een tien”
“dit is de mooiste degelijkste en meest presterende machine, waar bij de gehele aardkloot de eer heeft om als circuit voor dit hemels apparaat te mogen fungeren.
dit is mn 10e motor en mn eerste naked bike hiervoor heb ik op racemotoren gereden onder andere de yamaha r1, r6, kawasaki ninja in alle types en modellen en als laatst de suzuki hayabusa, maar al deze motoren vallen nog niet eens in de schaduw van deze overweldigende Triumph Speed Triple.”
“Ongelooflijk, goed sturende fiets, beter dan wat ik tot nu toe heb gereden.Ik denk dat deze fiets op 1 had moeten staan, als ik kijk wat daar staat moet ik lachen.”
“Nieuw gekocht begin 2005, tot nu toe eigenlijk geen problemen wel veel
lol. Echt een zeer goed sturende motorfiets, acherbandje wel wat sneller
vervangen dan gemiddeld...... . Overweeg je een naked bike , zet deze op
je shortlist voor een testrit! Alvast veel plezier!”
“superscheurbak,eigenwijs voorkomen, heb 'm sinds 2000 en rijd daarnaast nog een vfr750 en zx6 maar er is niks dat tipt aan een 3 pitter. (een tuono misschien) fiets is origineel getuned door Just Barnard (motoplace Joop Richter amsterdam( bestaat helaas niet meer)) ik heb woensdag 15-6-05 setje bridgestone BT014 er onder laten schroeven en hij is nou helemaal niet meer bij te houden. hahahaha o ja de tuning van de fiets komt uit op 110 achterwiel pk's en 105nM. dit is misschien niet schrikwekkend maar zoals dat orgel nu oppakt dat is niet normaal meer. (grotere gasklephuizen,ander uitlaat systeem en even aan de "computer" gehangen.”
“Weg met die japanse massa bikes!! het kan! onvervalst karakter en design gecombineerd met geweldige kwaliteit!! superfiets”
“net een proef rit op een neiuwe gemaakt! en gelijk gekocht! wheely monster, overal powerrrrr!! en ook nog geweldig sturen!”
“Geweldig ragbeest met een supervet blok!! erg verslavend en ik heb alle merken wel gereden......
triumph heeft helaas nog wat oud zeer bij sommigen uit de seventies en dat is maar goed want zo rijd ik lekker exclusief!!!!
”
“Perfecte remmen met stalen remleidingen, geweldig 3 cilinder koppel en geluid. Mooi frame en wielophanging.”
“Geweldig koppel onderin en een machtige sound met carbon dempers. Wil voorlopig niet meer iets anders.”
“Een mooie naakte driecilinder. In 2002 werd ie 7 kg lichter maar het vermogen werd teruggebracht naar 120 pk.
Hij kreeg het blok van de Daytona 955i.
Dit jaar 2004 motorisch ongewijzigd, maar wel een cool mat zwart gespoten blok, frame en wielen. ”
“Ik heb er zelf een gebouwd, van een T595.
Erg mooi geworden, met een chromaflair paintjob.
Nu heeft de T509 zeker voldoende PK's
Ik zie hier ook commentaar staan van Duc liefhebbers.
Die halen het natuurlijk niet bij zo'n machtige 3 cilinder.”
“perfect afgewerkt met stalenremleidingen etc. 3 cilinder een genot voor het oor, zeker met een 2 Bros uitlaat. Mogelijkheden genoeg om de motor individueel aan te kleden.”
“Erg leuk maar een duc blijft leuker”
“Heerlijke rag motor voor de kleinere wegen,tot snelheden van zo'n 200km/h blijf ik m'n vrienden gewoon voor (hun rijden bv.vtr1000/xjr1300/zrx1100) Ik rijd het model 2000 met een (het merk) carbon uitlaatdemper(nauwlijks!) en het geeft zo'n onwijze kick om op de franse D-wegen de meeste(of er moet al een hele goeie piloot op de fiets zitten)sportfietsen het nakijken te geven. De Bridgestone 010 banden helpen daar natuurlijk ook aan mee,heb ook Michelin pilot sport geprobeerd maar de achterband zette mij toch wel iets te vaak een stapje opzij + de Bridgestones gaan ook nog eens 2000km langer mee! Het bezine verbruik ligt ergens tussen de 1 op 14 en 1 op 19 en dan rijdt ik meestal toch redelijk sportief. Mijn eerdere motoren waren yamaha Fz750(2)/tdm850/fj1200/fzr1000exup/suzuki rf600/mg le mans 1000/ laverda 180° 1000jota (egli frame heb ik nog en gaat ook nooit meer weg!) en ik moet zeggen dat dit toch echt m'n fijnste motor tot nu toe is. M'n volgende motor bestaad niet maar het moet toch mogelijk zijn lijkt me om het zitgedeelte met lucht happers van mijn model op het nieuwe model te plaatsen?!”
“Na een Duc de mooiste fiets”
“yesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyesyes !!!!!!!
Wat een kicke machine om te rijden !!”