2021 · 9910 km Motostore Barendrecht - Barendrecht
TRICITY 300
YAMAHA
€ 8.690,-
2021 · 17919 km Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
TRICITY 300
YAMAHA
€ 10.399,-
2023 Moto Hippo - Hippolytushoef
TRICITY 300
YAMAHA
€ 10.399,-
2023 · 1096 km Moto Hippo - Hippolytushoef
TRICITY 300
YAMAHA
€ 10.399,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
TRICITY 300
YAMAHA
€ 10.399,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
TRICITY 300
YAMAHA
€ 10.399,-
2023 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
TRICITY 300
YAMAHA
€ 10.399,-
2023 Motor Centrum West B.V. - Naaldwijk
TRICITY 300
YAMAHA
€ 9.299,-
2021 · 8896 km Motorstore Uithoorn - Uithoorn
TRICITY 300
YAMAHA
€ 10.399,-
2023 · 50 km MotoPort Assen - Assen
TRICITY 300 PRE-ORDER NU VOOR
YAMAHA
€ 10.399,-
2023 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
TRICITY 300 PRE-ORDER NU VOOR
YAMAHA
€ 10.399,-
2023 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
TRICITY 300 PRE-ORDER NU VOOR
YAMAHA
€ 10.399,-
2023 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
Reviews
Algemene beoordeling: 9,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Mike Fox schreef:
“De Yamaha Tricity is de Lexus onder de motorscooters.
Het rijdt soepel, comfortabel, heeft veel opbergruimte en is zuinig.
Het is Yamaha kwaliteit dus goed.
Een 300 cc is geen racemonster maar om in je eentje op te rijden prima voor woon-werk verkeer, boodschappen doen, naar de gym te gaan of toerritten binnendoor te maken.
Ik heb er een gereden voordat ik mijn motorrijbewijs haalde. ”
Pluspunten
Zuinig
Opbergruimte
Bouwkwaliteit
Minpunten
Prijs
Algemene beoordeling: 7,5
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Bart de Graaf schreef:
“Heb \'m een jaar, Rijdt heerlijk stabiel en ontspannen. Kom van BMWR1200GSA en ja dat is heel wat anders, maar leeftijd speelt mee. Bodemspeling tussen wegdek en middenbok te klein om zoals met een motor een rotonde te nemen met beetje gooi en smijtwerk. Fraai zuinig 1:22 - 1:30. Maximaal 125 echte km/h. Veel bagage in het middenonder. Hoog scherm weinig herrie rond helm. Bij rechtopstand is handrem een fijne toevoeging. Zo kunnen we nog wat jaren door en blijf ik gewoon zwaaien naar motoren :-)”
Pluspunten
Stabiel
Zuinig
Automaat
Minpunten
bodemspeling middenbok
druppellader contact mist, zelf gemaakt
Algemene beoordeling: 7,8
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
N vMelz schreef:
“Bezit een,mis enkele dingen
Usb poort
Aansluiting voor druppel lader
Cruze controle
En de belangrijkste een beveiliging bij het niet zitten op Yam van blokeren gashendel! Heeft Piaggo series wel.”
Pluspunten
Usb cruz controle
Rijdt heel stabiel
Zeer zuinig
Algemene beoordeling: 8,8
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Rob van Leeuwen schreef:
“Na circa 4 weken (dus nog vrij kort) bevalt mij deze Yamaha Tricity 300 erg goed. Ziet er degelijk uit en voelt ook zo. Vooral het rijgedrag vindt ik heerlijk. Ruim voldoende power om te toeren maar ook wat sportiever te rijden. En wat mij betreft ook echt snelweg waardig als je dat wilt. Met wind tegen wordt op de teller de 120 kmph gehaald en met wind mee bijna 140 kmph. (In het echt circa 8 kmph minder). Hij rijdt stabiel en gaat lekker door bochten. Ik moest als minder ervaren rijder (op 2 of 3 wielen) wel wennen aan mijn balans om op een juiste manier middels mijn lichaam de bochten goed aan te snijden, maar dat lag dus niet aan het apparaat. Ook behoorlijk bestand tegen windvlagen van de zijkant, hoewel dat niet fijn rijden is. Sowieso vind ik het rijden het fijnst onder de 100 kmph. Maar sneller is dus geen probleem.”
Reviews
“De Yamaha Tricity is de Lexus onder de motorscooters.
Het rijdt soepel, comfortabel, heeft veel opbergruimte en is zuinig.
Het is Yamaha kwaliteit dus goed.
Een 300 cc is geen racemonster maar om in je eentje op te rijden prima voor woon-werk verkeer, boodschappen doen, naar de gym te gaan of toerritten binnendoor te maken.
Ik heb er een gereden voordat ik mijn motorrijbewijs haalde. ”
“Heb \'m een jaar, Rijdt heerlijk stabiel en ontspannen. Kom van BMWR1200GSA en ja dat is heel wat anders, maar leeftijd speelt mee. Bodemspeling tussen wegdek en middenbok te klein om zoals met een motor een rotonde te nemen met beetje gooi en smijtwerk. Fraai zuinig 1:22 - 1:30. Maximaal 125 echte km/h. Veel bagage in het middenonder. Hoog scherm weinig herrie rond helm. Bij rechtopstand is handrem een fijne toevoeging. Zo kunnen we nog wat jaren door en blijf ik gewoon zwaaien naar motoren :-)”
“Bezit een,mis enkele dingen
Usb poort
Aansluiting voor druppel lader
Cruze controle
En de belangrijkste een beveiliging bij het niet zitten op Yam van blokeren gashendel! Heeft Piaggo series wel.”
“Na circa 4 weken (dus nog vrij kort) bevalt mij deze Yamaha Tricity 300 erg goed. Ziet er degelijk uit en voelt ook zo. Vooral het rijgedrag vindt ik heerlijk. Ruim voldoende power om te toeren maar ook wat sportiever te rijden. En wat mij betreft ook echt snelweg waardig als je dat wilt. Met wind tegen wordt op de teller de 120 kmph gehaald en met wind mee bijna 140 kmph. (In het echt circa 8 kmph minder). Hij rijdt stabiel en gaat lekker door bochten. Ik moest als minder ervaren rijder (op 2 of 3 wielen) wel wennen aan mijn balans om op een juiste manier middels mijn lichaam de bochten goed aan te snijden, maar dat lag dus niet aan het apparaat. Ook behoorlijk bestand tegen windvlagen van de zijkant, hoewel dat niet fijn rijden is. Sowieso vind ik het rijden het fijnst onder de 100 kmph. Maar sneller is dus geen probleem.”