Wat vind jij van de YAMAHA YZF R?

Je beoordeling
Degelijkheid
Prestaties
Prijs/Kwaliteit
Uiterlijk
Jouw cijfer: 0
Schrijf een review en maak kans op een gratis set oordopjes van Alpine. (Geef s.v.p. een uitgebreide review waar andere motorrijders wat aan hebben.)
Algemene beoordeling
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
6,5 10 471 YAMAHA YZF R

Motoren

YZF R1 - YAMAHA
YZF R1
YAMAHA
€ 4.990,-

2005 · 65800 km
MotoPort Den Bosch - Den Bosch

YZF-R125 - YAMAHA
YZF-R125
YAMAHA
€ 3.390,-

2011 · 39126 km
MotoPort Echt - Echt

YZF R6 - YAMAHA
YZF R6
YAMAHA
€ 6.490,-

2007 · 21300 km
TopMoto B.V. - Apeldoorn

YZF-R1M - YAMAHA
YZF-R1M
YAMAHA
€ 28.999,-

2021
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

YZF-R1 - YAMAHA
YZF-R1
YAMAHA
€ 22.199,-

2021
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

YZF-R1 - YAMAHA
YZF-R1
YAMAHA
€ 22.199,-

2021
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

YZF-R1 - YAMAHA
YZF-R1
YAMAHA
€ 3.890,-

2002 · 40243 km
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

YZF- R6R - YAMAHA
YZF- R6R
YAMAHA
€ 12.750,-

2017 · 13068 km
MotoPort Echt - Echt

YZF R3 Abs - YAMAHA
YZF R3 ABS
YAMAHA
€ 6.999,-

2021
MotoPort Goes - Goes

YZF R6 - YAMAHA
YZF R6
YAMAHA
€ 2.450,-

2000 · 38000 km
Mulders Motoren - Veendam

YZF R3A - YAMAHA
YZF R3A
YAMAHA
€ 6.999,-

2021
Van Meel Motoren - Made

YZF-R3 - YAMAHA
YZF-R3
YAMAHA
€ 6.999,-

2021
Termaat Motoren B.V. - Nijmegen

YZF R1 - YAMAHA
YZF R1
YAMAHA
€ 6.490,-

2008 · 50732 km
MotoPort Veldhoven - Veldhoven

YZF-R 125 - YAMAHA
YZF-R 125
YAMAHA
€ 6.399,-

2021
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

YZF-R125 - YAMAHA
YZF-R125
YAMAHA
€ 6.399,-

2021
Termaat Motoren B.V. - Nijmegen

YZF R125 ABS - YAMAHA
YZF R125 ABS
YAMAHA
€ 6.399,-

2021
TopMoto B.V. - Apeldoorn

YZF R 3 ABS - YAMAHA
YZF R 3 ABS
YAMAHA
€ 4.250,-

2015 · 28622 km
Arie Molenaar Motors B.V. - IJSSELSTEIN UT

YZF R1 - YAMAHA
YZF R1
YAMAHA
€ 3.490,-

2000 · 62000 km
MotoPort Echt - Echt

YZF-R 125 - YAMAHA
YZF-R 125
YAMAHA
€ 3.790,-

2015 · 31600 km
MotoPort Goes - Goes

YZF R6 - YAMAHA
YZF R6
YAMAHA
€ 5.490,-

2007 · 57069 km
MotoPort Echt - Echt

YZF-R1 60TH ANNIVERSARY - YAMAHA
YZF-R1 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA
€ 15.790,-

2016 · 19764 km
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

YZF R 6 - YAMAHA
YZF R 6
YAMAHA
€ 2.990,-

2002 · 48222 km
Selling Motorbikes - Amsterdam

YZF-R1 - YAMAHA
YZF-R1
YAMAHA
€ 3.990,-

2003 · 62190 km
Motor Center Venlo - Venlo-Blerick

YZF R1 - YAMAHA
YZF R1
YAMAHA
€ 3.490,-

2001 · 68164 km
MotoPort Echt - Echt

YZF R1 - YAMAHA
YZF R1
YAMAHA
€ 3.290,-

2000 · 45921 km
Mulders Motoren - Veendam

YZF R 6 - YAMAHA
YZF R 6
YAMAHA
€ 2.590,-

2000 · 32881 km
MotoPort Echt - Echt

YZF R 6 - YAMAHA
YZF R 6
YAMAHA
€ 2.590,-

2000 · 40985 km
MotoPort Echt - Echt

YZF R 6 - YAMAHA
YZF R 6
YAMAHA
€ 4.150,-

2003 · 39999 km
MotoPort Echt - Echt

YZF-R3 - YAMAHA
YZF-R3
YAMAHA
€ 6.999,-

2020
Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam

YZF-R3  ABS - YAMAHA
YZF-R3 ABS
YAMAHA
€ 6.999,-

2021
MotoPort Uithoorn - Uithoorn

YZF-R3 ABS - YAMAHA
YZF-R3 ABS
YAMAHA
€ 6.999,-

2020
MotoPort Rockanje - Rockanje

YZF-R1M - YAMAHA
YZF-R1M
YAMAHA
€ 28.999,-

2020
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

YZF-R1 - YAMAHA
YZF-R1
YAMAHA
€ 22.199,-

2020
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

YZF-R1 - YAMAHA
YZF-R1
YAMAHA
€ 22.199,-

2020
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

YZF-R3 - YAMAHA
YZF-R3
YAMAHA
€ 6.999,-

2020
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

YZF-R3 - YAMAHA
YZF-R3
YAMAHA
€ 6.999,-

2020
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

YZF-R 125 - YAMAHA
YZF-R 125
YAMAHA
€ 6.299,-

2020
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

YZF-R 125 - YAMAHA
YZF-R 125
YAMAHA
€ 6.299,-

2020
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

YZF-R 125 - YAMAHA
YZF-R 125
YAMAHA
€ 6.299,-

2020
Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven

YZF R3 - YAMAHA
YZF R3
YAMAHA
€ 6.999,-

2020
MotoPort Hillegom - Hillegom

YZF-R3 ABS - YAMAHA
YZF-R3 ABS
YAMAHA
€ 6.999,-

2020
Motor Centrum West B.V. - Naaldwijk

YZF R3 - YAMAHA
YZF R3
YAMAHA
€ 6.999,-

2020
RB Motoren - De Bilt

YZF R3 - YAMAHA
YZF R3
YAMAHA
€ 6.999,-

2020
MotoPort Veldhoven - Veldhoven

YZF R125 ABS - YAMAHA
YZF R125 ABS
YAMAHA
€ 6299,- € 5500,-

2018 · 1678 km
RB Motoren - De Bilt

Reviews

  • Algemene beoordeling: 10,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
MH Riss R1 schreef:

“Ik heb 7 jaar mogen genieten van deze type R1. Deze R1 heeft een mooie karakter eigenschap, je kunt me relax toeren , je kunt me Rossi uithangen.
Kogelvrije R1 niet kapot te krijgen de RN09!

  • Pluspunten
  • Agressieve look
  • Betrouwbare blok
  • Een van de eerste R1\'s injectie doet goed zijn werk koppel is constant aanwezig
  • Minpunten
  • Extreme sportieve zithouding
  • De Dynamo
  • Algemene beoordeling: 7,3
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Luc schreef:

“Mooi vormgegeven motor, kwa prestaties blijft ie tov Panigale v4 en S1000rr (2020)wel wat achter. Betrouwbaarheid is prima, echter olieverbruik is wat aan hoge kant. ”

  • Pluspunten
  • Design
  • Ergonomie
  • Minpunten
  • Olieverbruik
  • Zithouding
  • Algemene beoordeling: 10,0
  • Degelijkheid:
  • Prestaties:
  • Prijs/Kwaliteit:
  • Uiterlijk:
Marcel de Boer schreef:

“Ok, een 10 is wellicht wat overdreven maar voor relatief weinig geld heb je een probleemloze motor met een bak vermogen. Niet overdreven circuitgericht zoals bijvoorbeeld de Ducati 1098 maar een meer comfortabele zit en een grotere tankinhoud! 180 pk (190 met ram-air)... een relatief makkelijk rijdbaar kanon voor niet al te veel geld! Absolute aanrader!!”

  • Pluspunten
  • Bizar veel vermogen
  • Normale tankinhoud
  • Geen extreme zithouding
  • Minpunten
  • Frame kan erg heet worden
jan van der heide schreef:

“Geweldige fiets perfect sturen voor goed gooi en smijfwerk wel hard en aggresief aanpakken maar kan dat ook aan.”

philipm schreef:

“goed handelbaar, erg makkelijk te berijden ook voor beginnende motorrijder. weinig onderhoud (behalve de banden)”

Hans The One schreef:

“Erg makkelijke sturende fiets. Versnellingsbak wat hakkerig. Maar het uiterlijk maakt alles goed. ”

berthebike schreef:

“heerlijke fiets , genoeg power om de zware jongens met gemak bij te houden dan moet je wel toeren maken 10.000+
en je kan er ook lange stuken mee rijden , 500 km op een dag is makkelijk te doen , een echte aanrader dus , koop er 1 je heb geen 1000cc nodig !”

Jakke schreef:

“Geen slecht woord over te zeggen!!
Ik heb een tweedehands gekocht van 2001 met 61.000km op en rijdt nog als nieuw.”

A povic schreef:

“een prefecte machine voor een aanvaardbare prijs
ik begin in januari aan mijn derde R6, en het schijnt
dat deze nog beter stuurt dan het oude model.
een motor met een 100% fun-factor...”

Marius schreef:

“Alleen jammer van die standaard uitlaat....”

Da fox schreef:

“Als eerste motor (2000 model) prima bevallen. Snel, wendbaar, betrouwbaar en goed te onderhouden. Verder een van de mooiste motoren. Ik ben er nog lang niet op uitgekeken en na 3 jaar rijervaring heb ik deze machine nog lang niet tot het uiterste durven drijven. ”

MJ schreef:

“Met name fantastisch te handlen en te manoevreren!”

R6 Fan schreef:

“Een te gekke motor voor iedereen die een 1000 te zwaar vinden. Licht qua prijs goed in de markt, kopen dus.”

MediaWatcher schreef:

“Het blijft maar een 600cc'tje.
Prehistorische versnellingsbak.
Slechte voorvering, geen stuurdemper.
Speelgoed voor pubers, die DENKEN dat ze kunnen motorrijden.”

Rudy schreef:

“Heb hiervoor een suzuki GSXR 750 gehad en dat was alweer een paar jaartjes geleden maar die kan wat mij betreft hier niet aan tippen deze R6 stuurt vele malen makkelijker en is veel minder zenuwachtig maar het schakelen kan wel wat soepeler maar voor de rest is het een wereldse machine om te zien dus.
In een woord FANTASTISCH!!!!!”

Patrick schreef:

“Op mijn tweede (huidige) R6 inmiddels meer dan 30.000 probleemloze kilometers gereden. De eerste tegen een rotonde platgereden helaas. Volgende motor wordt misschien een RSV-mille, maar nog waarschijnlijker toch weer een R6. Van 1 naar 2 schakelen gaat soms met een beetje tanden poetsen, maar da's vooral als 't voorwiel dan in de lucht hangt (op dat moment ff geen 100% aandacht voor het schakelen). Sportief gezien een top-motor, maar ik gebruik 'm voor woon/werk verkeer: nog steeds een top-motor!
't zal niet meevallen hier een goed alternatief voor te vinden.”

Giuseppe Rossi (broer van ...) schreef:

“Het blijft maar een 600cc'tje.
Prehistorische versnellingsbak.
Slechte voorvering, geen stuurdemper.
Speelgoed voor pubers, die DENKEN dat ze kunnen motorrijden.”

Bpiet_R6 schreef:

“Ik heb er inmiddels 3 versleten (1 diefstal). met de 1e (model 1999) had ik 10000 km gereden. De 2e (model 2000) 89650 km en met mijn huidige R6 (model 2001) ben ik inmiddels de 60000 gepasseerd. Dit is en blijft de beste fiets die ik gereden heb. Je smijt hem van links naar rechts zonder ook maar moeite voor te hoeven doen. Werelds.. Een compleet Akrapovic uitlaatsysteem, tesamen met een Dynojet kit, maakt de R6 tot een topper. Enige nadeel is de versnellingsbak, je moet hem niet berijden als een ouwe l*l, maar sportief en hoog in toeren schakelen, dan is hij wel degelijk trefzeker en zonder veel geluid. ”

jonti schreef:

“eerste motorfiets dan is het al gauw goen maar toch er moet al heel wat komen om dit te overtreffen ”

Paul schreef:

“super bochtengedrag. Wat nerveus bij ongelijk wegdek (stuurdemper)Ander uitlaat monteren. Echte supersportmachine. Als je hier alles mee uit de kast kan halen ben je een hele goeie (who needs a R1?)”

falcon schreef:

“wel een andere uitlaat monteren !”

gozza schreef:

“Prima fiets, alleen die schakelbak he..snap niet dat de yamaha technici dat nog altijd niet kunnen verhelpen.
Vooral van z'n 1 naar 2 is soms echt erin hakken..”

Catmaniac schreef:

“Mijn eerste R6, bevalt heeeeel goed. Hij is duur, maar dat is eigenlijk iedere SuperSport machine. Stuureigenschappen: super. Uiterlijk: ge-wel-dig! Alles is bijna té leuk aan deze machine. In 3 maanden tijd (helaas) alweer 7200 km (veel ervan zijn pretkilometers, daarnaast woon-werk) erop staan.”

BP R6 schreef:

“Mijn vierde R6, vorige 3 plat gereden. Fijne stuurfiets, goed blok. Lekker uiterlijk. Volgende 6 fietsen worden wederom R6-en :-)”

Henner dude schreef:

“Mijn tweede R6 alweer. Tja echte stuurfiets, technisch betrouwbaar, alleen met Dunlop's eronder loop hij nog strakker door de bochten. Wheelies maken geen probleem. Een echte 600 die dol is op snelle bochten.”

R6 schreef:

“dit is gewoon een racemonstertje.boven 10.000 toeren dan merk je de power van deze machine.alleen aanschafprijs is veel te duur.zeer makkelijk bestuurbaar.”

wheelie schreef:

“schitterende machine, lekker fel, de beste 600 die ik ooit gereden heb”

j schreef:

“wie weet wanneer de volgende "facelift" van de r6 komt?”

johan schreef:

“een super motorfiets.ook 25kw goed te rijden(ongeveer 200km/u)acceleratie wat minder ,maar dat maakt niets uit.”

Sacha schreef:

“Een goede motor met bij behorende prestaties !!”

awi schreef:

“Subliem mooie machine met power inovervloed vooral boven de 10 duizend toeren geeft hij een enorme kick”

R6 schreef:

“Speelgoed, zeer licht, wheelie machine. Te duur.”

j schreef:

“mist alleen een standaard stuurdempertje.
een absolute must op dit racemonstertje..!!”