2022 · 1041 km Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
YZF-R7
YAMAHA
€ 10.099,-
2023 Raes Motoren - Oostende
YZF-R1
YAMAHA
€ 18.290,-
2017 · 31728 km Moto Rotterdam - Rotterdam
YZF-R9
YAMAHA
€ 15.499,-
2025 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
YZF-R9
YAMAHA
€ 15.499,-
2025 Goedhart Motoren B.V. - Bodegraven
YZF R9
YAMAHA
€ 15.499,-
2025 Motorstore Uithoorn - Uithoorn
YZF R9
YAMAHA
€ 15.499,-
2025 Motorstore Uithoorn - Uithoorn
YZF-R7 35KW
YAMAHA
€ 10.999,-
2023 · 6248 km Motostore Barendrecht - Barendrecht
YZF R9 PRE ORDER NU VOOR 2025
YAMAHA
€ 15.499,-
2025 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
YZF R9 PRE ORDER NU VOOR 2025
YAMAHA
€ 15.499,-
2025 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
YZF R1 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA
€ 23.999,-
2023 MotoPort Echt - Echt
YZF R1M
YAMAHA
€ 30.599,-
2024 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
YZF R 3
YAMAHA
€ 5.690,-
2015 · 27260 km MotoPort Echt - Echt
YZF-R1
YAMAHA
€ 19.990,-
2021 · 32372 km Termaat Motoren B.V. - Nijmegen
YZF R7
YAMAHA
€ 11.099,-
2024 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
YZF R-125 ANNIVERSARY
YAMAHA
€ 5.490,-
2022 · 21713 km MotoPort Veldhoven - Veldhoven
YZF R7
YAMAHA
€ 11.099,-
2024 MotoPort Echt - Echt
YZF-R1
YAMAHA
€ 6.990,-
2005 · 19986 km Termaat Motoren B.V. - Nijmegen
YZF-R1
YAMAHA
€ 4.999,-
2002 · 40067 km Rokemp motoren - Vollenhove
YZF-R3 ABS
YAMAHA
€ 7.799,-
2024 Motorstore Uithoorn - Uithoorn
YZF R125
YAMAHA
€ 6.999,-
2024 Motorstore Uithoorn - Uithoorn
YZF R1M PRE-ORDER NU !!!
YAMAHA
€ 30.599,-
2024 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
YZF R1 PRE-ORDER NU !!!
YAMAHA
€ 23.499,-
2024 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
YZF R1 PRE-ORDER NU !!!
YAMAHA
€ 23.499,-
2024 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
YZF R7 PRE-ORDER NU !!!
YAMAHA
€ 11.099,-
2024 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
YZF R7 PRE-ORDER NU !!!
YAMAHA
€ 11.099,-
2024 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
YZF R7
YAMAHA
€ 11.099,-
2024 Motorstore Uithoorn - Uithoorn
YZF R6 RACE PRE-ORDER NU VOOR
YAMAHA
€ 13.699,-
2024 Motor City Amsterdam B.V. - Amsterdam
Reviews
Algemene beoordeling: 9,8
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Sandy schreef:
“Zeer mooi, super licht, gestroomlijnd, prijs kwaliteit verhouding super, loopt prima en motorische heel goed!”
Pluspunten
Mooie uitvoering
Motorische erg goed
Kwaliteit erg goed
Algemene beoordeling: 10,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
MH Riss R1 schreef:
“Ik heb 7 jaar mogen genieten van deze type R1. Deze R1 heeft een mooie karakter eigenschap, je kunt me relax toeren , je kunt me Rossi uithangen.
Kogelvrije R1 niet kapot te krijgen de RN09!
”
Pluspunten
Agressieve look
Betrouwbare blok
Een van de eerste R1\'s injectie doet goed zijn werk koppel is constant aanwezig
Minpunten
Extreme sportieve zithouding
De Dynamo
Algemene beoordeling: 7,3
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Luc schreef:
“Mooi vormgegeven motor, kwa prestaties blijft ie tov Panigale v4 en S1000rr (2020)wel wat achter. Betrouwbaarheid is prima, echter olieverbruik is wat aan hoge kant. ”
Pluspunten
Design
Ergonomie
Minpunten
Olieverbruik
Zithouding
Algemene beoordeling: 10,0
Degelijkheid:
Prestaties:
Prijs/Kwaliteit:
Uiterlijk:
Marcel de Boer schreef:
“Ok, een 10 is wellicht wat overdreven maar voor relatief weinig geld heb je een probleemloze motor met een bak vermogen. Niet overdreven circuitgericht zoals bijvoorbeeld de Ducati 1098 maar een meer comfortabele zit en een grotere tankinhoud! 180 pk (190 met ram-air)... een relatief makkelijk rijdbaar kanon voor niet al te veel geld! Absolute aanrader!!”
Pluspunten
Bizar veel vermogen
Normale tankinhoud
Geen extreme zithouding
Minpunten
Frame kan erg heet worden
jan van der heide schreef:
“Geweldige fiets perfect sturen voor goed gooi en smijfwerk wel hard en aggresief aanpakken maar kan dat ook aan.”
philipm schreef:
“goed handelbaar, erg makkelijk te berijden ook voor beginnende motorrijder. weinig onderhoud (behalve de banden)”
Hans The One schreef:
“Erg makkelijke sturende fiets. Versnellingsbak wat hakkerig. Maar het uiterlijk maakt alles goed. ”
berthebike schreef:
“heerlijke fiets , genoeg power om de zware jongens met gemak bij te houden dan moet je wel toeren maken 10.000+
en je kan er ook lange stuken mee rijden , 500 km op een dag is makkelijk te doen , een echte aanrader dus , koop er 1 je heb geen 1000cc nodig !”
Jakke schreef:
“Geen slecht woord over te zeggen!!
Ik heb een tweedehands gekocht van 2001 met 61.000km op en rijdt nog als nieuw.”
A povic schreef:
“een prefecte machine voor een aanvaardbare prijs
ik begin in januari aan mijn derde R6, en het schijnt
dat deze nog beter stuurt dan het oude model.
een motor met een 100% fun-factor...”
Marius schreef:
“Alleen jammer van die standaard uitlaat....”
Da fox schreef:
“Als eerste motor (2000 model) prima bevallen. Snel, wendbaar, betrouwbaar en goed te onderhouden. Verder een van de mooiste motoren. Ik ben er nog lang niet op uitgekeken en na 3 jaar rijervaring heb ik deze machine nog lang niet tot het uiterste durven drijven. ”
MJ schreef:
“Met name fantastisch te handlen en te manoevreren!”
R6 Fan schreef:
“Een te gekke motor voor iedereen die een 1000 te zwaar vinden. Licht qua prijs goed in de markt, kopen dus.”
MediaWatcher schreef:
“Het blijft maar een 600cc'tje.
Prehistorische versnellingsbak.
Slechte voorvering, geen stuurdemper.
Speelgoed voor pubers, die DENKEN dat ze kunnen motorrijden.”
Rudy schreef:
“Heb hiervoor een suzuki GSXR 750 gehad en dat was alweer een paar jaartjes geleden maar die kan wat mij betreft hier niet aan tippen deze R6 stuurt vele malen makkelijker en is veel minder zenuwachtig maar het schakelen kan wel wat soepeler maar voor de rest is het een wereldse machine om te zien dus.
In een woord FANTASTISCH!!!!!”
Patrick schreef:
“Op mijn tweede (huidige) R6 inmiddels meer dan 30.000 probleemloze kilometers gereden. De eerste tegen een rotonde platgereden helaas. Volgende motor wordt misschien een RSV-mille, maar nog waarschijnlijker toch weer een R6. Van 1 naar 2 schakelen gaat soms met een beetje tanden poetsen, maar da's vooral als 't voorwiel dan in de lucht hangt (op dat moment ff geen 100% aandacht voor het schakelen). Sportief gezien een top-motor, maar ik gebruik 'm voor woon/werk verkeer: nog steeds een top-motor!
't zal niet meevallen hier een goed alternatief voor te vinden.”
Giuseppe Rossi (broer van ...) schreef:
“Het blijft maar een 600cc'tje.
Prehistorische versnellingsbak.
Slechte voorvering, geen stuurdemper.
Speelgoed voor pubers, die DENKEN dat ze kunnen motorrijden.”
Bpiet_R6 schreef:
“Ik heb er inmiddels 3 versleten (1 diefstal). met de 1e (model 1999) had ik 10000 km gereden. De 2e (model 2000) 89650 km en met mijn huidige R6 (model 2001) ben ik inmiddels de 60000 gepasseerd. Dit is en blijft de beste fiets die ik gereden heb. Je smijt hem van links naar rechts zonder ook maar moeite voor te hoeven doen. Werelds.. Een compleet Akrapovic uitlaatsysteem, tesamen met een Dynojet kit, maakt de R6 tot een topper. Enige nadeel is de versnellingsbak, je moet hem niet berijden als een ouwe l*l, maar sportief en hoog in toeren schakelen, dan is hij wel degelijk trefzeker en zonder veel geluid. ”
jonti schreef:
“eerste motorfiets dan is het al gauw goen maar toch er moet al heel wat komen om dit te overtreffen ”
Paul schreef:
“super bochtengedrag. Wat nerveus bij ongelijk wegdek (stuurdemper)Ander uitlaat monteren. Echte supersportmachine. Als je hier alles mee uit de kast kan halen ben je een hele goeie (who needs a R1?)”
falcon schreef:
“wel een andere uitlaat monteren !”
gozza schreef:
“Prima fiets, alleen die schakelbak he..snap niet dat de yamaha technici dat nog altijd niet kunnen verhelpen.
Vooral van z'n 1 naar 2 is soms echt erin hakken..”
Catmaniac schreef:
“Mijn eerste R6, bevalt heeeeel goed. Hij is duur, maar dat is eigenlijk iedere SuperSport machine. Stuureigenschappen: super. Uiterlijk: ge-wel-dig! Alles is bijna té leuk aan deze machine. In 3 maanden tijd (helaas) alweer 7200 km (veel ervan zijn pretkilometers, daarnaast woon-werk) erop staan.”
BP R6 schreef:
“Mijn vierde R6, vorige 3 plat gereden. Fijne stuurfiets, goed blok. Lekker uiterlijk. Volgende 6 fietsen worden wederom R6-en :-)”
Henner dude schreef:
“Mijn tweede R6 alweer. Tja echte stuurfiets, technisch betrouwbaar, alleen met Dunlop's eronder loop hij nog strakker door de bochten. Wheelies maken geen probleem. Een echte 600 die dol is op snelle bochten.”
R6 schreef:
“dit is gewoon een racemonstertje.boven 10.000 toeren dan merk je de power van deze machine.alleen aanschafprijs is veel te duur.zeer makkelijk bestuurbaar.”
wheelie schreef:
“schitterende machine, lekker fel, de beste 600 die ik ooit gereden heb”
j schreef:
“wie weet wanneer de volgende "facelift" van de r6 komt?”
johan schreef:
“een super motorfiets.ook 25kw goed te rijden(ongeveer 200km/u)acceleratie wat minder ,maar dat maakt niets uit.”
Sacha schreef:
“Een goede motor met bij behorende prestaties !!”
awi schreef:
“Subliem mooie machine met power inovervloed vooral boven de 10 duizend toeren geeft hij een enorme kick”
R6 schreef:
“Speelgoed, zeer licht, wheelie machine. Te duur.”
j schreef:
“mist alleen een standaard stuurdempertje.
een absolute must op dit racemonstertje..!!”
Reviews
“Zeer mooi, super licht, gestroomlijnd, prijs kwaliteit verhouding super, loopt prima en motorische heel goed!”
“Ik heb 7 jaar mogen genieten van deze type R1. Deze R1 heeft een mooie karakter eigenschap, je kunt me relax toeren , je kunt me Rossi uithangen.
Kogelvrije R1 niet kapot te krijgen de RN09!
”
“Mooi vormgegeven motor, kwa prestaties blijft ie tov Panigale v4 en S1000rr (2020)wel wat achter. Betrouwbaarheid is prima, echter olieverbruik is wat aan hoge kant. ”
“Ok, een 10 is wellicht wat overdreven maar voor relatief weinig geld heb je een probleemloze motor met een bak vermogen. Niet overdreven circuitgericht zoals bijvoorbeeld de Ducati 1098 maar een meer comfortabele zit en een grotere tankinhoud! 180 pk (190 met ram-air)... een relatief makkelijk rijdbaar kanon voor niet al te veel geld! Absolute aanrader!!”
“Geweldige fiets perfect sturen voor goed gooi en smijfwerk wel hard en aggresief aanpakken maar kan dat ook aan.”
“goed handelbaar, erg makkelijk te berijden ook voor beginnende motorrijder. weinig onderhoud (behalve de banden)”
“Erg makkelijke sturende fiets. Versnellingsbak wat hakkerig. Maar het uiterlijk maakt alles goed. ”
“heerlijke fiets , genoeg power om de zware jongens met gemak bij te houden dan moet je wel toeren maken 10.000+
en je kan er ook lange stuken mee rijden , 500 km op een dag is makkelijk te doen , een echte aanrader dus , koop er 1 je heb geen 1000cc nodig !”
“Geen slecht woord over te zeggen!!
Ik heb een tweedehands gekocht van 2001 met 61.000km op en rijdt nog als nieuw.”
“een prefecte machine voor een aanvaardbare prijs
ik begin in januari aan mijn derde R6, en het schijnt
dat deze nog beter stuurt dan het oude model.
een motor met een 100% fun-factor...”
“Alleen jammer van die standaard uitlaat....”
“Als eerste motor (2000 model) prima bevallen. Snel, wendbaar, betrouwbaar en goed te onderhouden. Verder een van de mooiste motoren. Ik ben er nog lang niet op uitgekeken en na 3 jaar rijervaring heb ik deze machine nog lang niet tot het uiterste durven drijven. ”
“Met name fantastisch te handlen en te manoevreren!”
“Een te gekke motor voor iedereen die een 1000 te zwaar vinden. Licht qua prijs goed in de markt, kopen dus.”
“Het blijft maar een 600cc'tje.
Prehistorische versnellingsbak.
Slechte voorvering, geen stuurdemper.
Speelgoed voor pubers, die DENKEN dat ze kunnen motorrijden.”
“Heb hiervoor een suzuki GSXR 750 gehad en dat was alweer een paar jaartjes geleden maar die kan wat mij betreft hier niet aan tippen deze R6 stuurt vele malen makkelijker en is veel minder zenuwachtig maar het schakelen kan wel wat soepeler maar voor de rest is het een wereldse machine om te zien dus.
In een woord FANTASTISCH!!!!!”
“Op mijn tweede (huidige) R6 inmiddels meer dan 30.000 probleemloze kilometers gereden. De eerste tegen een rotonde platgereden helaas. Volgende motor wordt misschien een RSV-mille, maar nog waarschijnlijker toch weer een R6. Van 1 naar 2 schakelen gaat soms met een beetje tanden poetsen, maar da's vooral als 't voorwiel dan in de lucht hangt (op dat moment ff geen 100% aandacht voor het schakelen). Sportief gezien een top-motor, maar ik gebruik 'm voor woon/werk verkeer: nog steeds een top-motor!
't zal niet meevallen hier een goed alternatief voor te vinden.”
“Het blijft maar een 600cc'tje.
Prehistorische versnellingsbak.
Slechte voorvering, geen stuurdemper.
Speelgoed voor pubers, die DENKEN dat ze kunnen motorrijden.”
“Ik heb er inmiddels 3 versleten (1 diefstal). met de 1e (model 1999) had ik 10000 km gereden. De 2e (model 2000) 89650 km en met mijn huidige R6 (model 2001) ben ik inmiddels de 60000 gepasseerd. Dit is en blijft de beste fiets die ik gereden heb. Je smijt hem van links naar rechts zonder ook maar moeite voor te hoeven doen. Werelds.. Een compleet Akrapovic uitlaatsysteem, tesamen met een Dynojet kit, maakt de R6 tot een topper. Enige nadeel is de versnellingsbak, je moet hem niet berijden als een ouwe l*l, maar sportief en hoog in toeren schakelen, dan is hij wel degelijk trefzeker en zonder veel geluid. ”
“eerste motorfiets dan is het al gauw goen maar toch er moet al heel wat komen om dit te overtreffen ”
“super bochtengedrag. Wat nerveus bij ongelijk wegdek (stuurdemper)Ander uitlaat monteren. Echte supersportmachine. Als je hier alles mee uit de kast kan halen ben je een hele goeie (who needs a R1?)”
“wel een andere uitlaat monteren !”
“Prima fiets, alleen die schakelbak he..snap niet dat de yamaha technici dat nog altijd niet kunnen verhelpen.
Vooral van z'n 1 naar 2 is soms echt erin hakken..”
“Mijn eerste R6, bevalt heeeeel goed. Hij is duur, maar dat is eigenlijk iedere SuperSport machine. Stuureigenschappen: super. Uiterlijk: ge-wel-dig! Alles is bijna té leuk aan deze machine. In 3 maanden tijd (helaas) alweer 7200 km (veel ervan zijn pretkilometers, daarnaast woon-werk) erop staan.”
“Mijn vierde R6, vorige 3 plat gereden. Fijne stuurfiets, goed blok. Lekker uiterlijk. Volgende 6 fietsen worden wederom R6-en :-)”
“Mijn tweede R6 alweer. Tja echte stuurfiets, technisch betrouwbaar, alleen met Dunlop's eronder loop hij nog strakker door de bochten. Wheelies maken geen probleem. Een echte 600 die dol is op snelle bochten.”
“dit is gewoon een racemonstertje.boven 10.000 toeren dan merk je de power van deze machine.alleen aanschafprijs is veel te duur.zeer makkelijk bestuurbaar.”
“schitterende machine, lekker fel, de beste 600 die ik ooit gereden heb”
“wie weet wanneer de volgende "facelift" van de r6 komt?”
“een super motorfiets.ook 25kw goed te rijden(ongeveer 200km/u)acceleratie wat minder ,maar dat maakt niets uit.”
“Een goede motor met bij behorende prestaties !!”
“Subliem mooie machine met power inovervloed vooral boven de 10 duizend toeren geeft hij een enorme kick”
“Speelgoed, zeer licht, wheelie machine. Te duur.”
“mist alleen een standaard stuurdempertje.
een absolute must op dit racemonstertje..!!”